tjah dan moet je wel weg om te 'werken'quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat blijkt
Hij vroeg gisteren de autosleutels... ik vroeg waarom.. hij: Ik ga werkuh![]()
Hij pakte zn koffertje met potloden en ging iedereen een kus en knuffel geven (doet ie altijd als ie weg gaat of naar bed). Toen ie iedereen gedag had gezegd ging hij "met de kindjes samen spelen"
Note: we zaten bij mn schoonouders, hij was het enige kindje in huis
opa en papaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Randall heeft van pa en opa een racebaan gekregen met de kerst...
3 keer raden wie ermee speelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | 0 0 | | ____|___|____ 0 |~ ~ ~ ~ ~ ~| 0 | | | | ___|__|___________|___|__ |/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/| 0 | H a p p y | 0 | |/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/| | _|___|_______________________|___|__ |/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/| | | | B i r t h d a y! ! ! | | ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ | |___________________________________| |
SGELE MOGGUH!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:53 schreef Sgele het volgende:
LL, gefeli met Randall!
Mogguh allemaal
ben er meteen weer vandoordruk enzo
speciaal voor jou zonder boterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
Thanx Sgele en Debbie![]()
En WL voor de mooie taart natuurlijk
Sgelequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:57 schreef Sgele het volgende:
Tripack!
Debs!![]()
ok..ik ben er nu echt weg van
Thanxquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
speciaal voor jou zonder boter
Jij hoeft nog maar 1 nachtje te slapenquote:
I know! Heb er al wel heel veel zin in!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij hoeft nog maar 1 nachtje te slapen![]()
en dan en dan??quote:
Gitaarversterker merkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge iederrs!
wat is een Randall?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge iederrs!
wat is een Randall?
morguh BCCquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge iederrs!
wat is een Randall?
Ik ook kan niet wachten!!!! Wil jij donderdag even mij een pm'etje doen over hoe laat het ongeveer afgelopen is? Ik word namelijk opgehaald bij de HMH. En je moet natuurlijk vertellen hoe het wasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
I know! Heb er al wel heel veel zin in!
Ga ik naar Oasisquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:10 schreef tripack het volgende:
[..]
en dan en dan??
ik ben te lui om 10 topics terug te lezen
Als ik het niet vergeet zal ik dat wel even doen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ook kan niet wachten!!!! Wil jij donderdag even mij een pm'etje doen over hoe laat het ongeveer afgelopen is? Ik word namelijk opgehaald bij de HMH. En je moet natuurlijk vertellen hoe het was![]()
Ja kijk maar wel uit!! Straks ben je je camera kwijt. Misschien dat ik ook nog me handcamera'tje meeneem.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:12 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet zal ik dat wel even doen!
Maar als ik mijn camera mee naar binnen krijg zal ik ook nog wat video's maken!
Nou ja, het is maar een digitale camera hoor maar op zich kan hij goede kwaliteit filmpjes schieten tijdens concerten enso...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja kijk maar wel uit!! Straks ben je je camera kwijt. Misschien dat ik ook nog me handcamera'tje meeneem.
In ieder geval niet me spiegelreflex
ahaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ga ik naar Oasisen Kip gaat morgen al
quote:
Thanxquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owwke!!!
GEFELICITEERD MET DE KLEINE LL!!!
digicam kwijt? of slechte resultaat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb 1x met mn digicam fotos proberen te maken tijdens een concert...
dat was geen succes
Ik las verkeerd enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:17 schreef tripack het volgende:
[..]
ahaik heb nog niet zoveel nieuwe nummers van ze gehoord
Ja weet je...je hebt kans dat ze je camera afpakken en daarbij komt nog dat je met een gewone digitale camera prima foto's kan maken...alleen niet met een concertquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb ooit pics proberen te maken van Pink .. niet allemaal een succes moet ik toegeven
In vervolg ga ik alleen maar genieten van haar optreden
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
digicam kwijt? of slechte resultaat?
flitser moet je dan eigenlijk nooit aandoen, want dat heb je alleen de achterhoofden van de mensen voor je
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
concerten van pink... oasis... zonde van het geld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |