vinden de mensen niet erg is er nog een keer humorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik zit in een showroom, daar kan ik nu niet naar kijken en luisteren
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vinden de mensen niet erg is er nog een keer humor
Grtz aan de kleine hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
zo naar huis
even in het restaurant snuffelen of er nog wat lekkers mee naar huis te nemen is
Zal ik doen...quote:
De humor straalt er hier vanaf jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vinden de mensen niet erg is er nog een keer humor
Bij mij hier op werk is het één en al feestquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
De humor straalt er hier vanaf ja
Aha.. je werkt bij Audiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
audiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aha.. je werkt bij Audi
(die mannen kijken altijd alsof ze geen zin in werk hebben)
Wel of niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Audi..prachtige auto's maar het personeelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aha.. je werkt bij Audi
(die mannen kijken altijd alsof ze geen zin in werk hebben)
Kan ik een letter kopen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Audi..prachtige auto's maar het personeel![]()
Neej ik werk bij vrolijke mensen, dus geen Audi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doeii LLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |