hebben ze geen ontstopper ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:19 schreef crazy987 het volgende:
zit net heerljik op m`n werk aan de noodles en colaheerlijk
krijg ik ineens een mailtje waarin staat dat we de wc's niet mogen gebruiken in verband met verstoppingen.
en ik weet dat ik gewoon over een uurtje moet zeiken...
dus dat wordt zo maar eventjes een mooie boom uitzoeken
Klacht: niet kunnen pissen omdat de wc's verstopt zitten....
was ook mijn idee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
en waar staat dat de wasbakken ook verstopt zijn?![]()
lees de OP eensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:23 schreef Moozzie het volgende:
Daar hebben ze toch bomen voor uitgevonden?
zijn blikjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef LasTeR het volgende:
Als je die colafles nu leeg drinkt, kun je het mooi daarin deponeren.
daarna zit hij dus vol en moet je weer pissequote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef LasTeR het volgende:
Als je die colafles nu leeg drinkt, kun je het mooi daarin deponeren.
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die kunnen tussen de bosjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:41 schreef ondeugend het volgende:
Fijn dat je geen vrouw bent he, die hebben niets aan een boom immers.
die hebben we neitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:36 schreef Klonk het volgende:
of gewoon in de lege cola flessen pissen
Ja maar tegen een boom zeiken is fijner. Geloof me.quote:
waar drink je die cola dan uit ?quote:
ik zie het volgende KLB-topicquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
waar drink je die cola dan uit ?
zeg niet blikjes want daar kun je ook in pissen
en daarom pis ik niet ik colablikjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zie het volgende KLB-topic
gesneden aan (of besneden door) colablikje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |