Dan lees je gewoon de regels toch door. Topic sluiten is een nieuwe aanmaken, staat allemaal uitgelegd in de beginpost. Je kan wel wachten op een ander die moeite gaat doen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 05:15 schreef Rud_NL het volgende:
Ik wachtte erop, geen idee hoe je dat doet..Was wel benieuwd of mensen mijn mening delen in de zin van de klote backhand van gonzalez.. Die forehand is wel bruut..
Opvallend, had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:16 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny naar huis in 3 setjes tegen Koubek.
Hij herpakt zich sterk in de derde. *0-5 Voor de Belgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:48 schreef XL het volgende:
Darcis ineens slecht tegen de Chaunac
Vierde weer eraf met 6-2quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hij herpakt zich sterk in de derde. *0-5 Voor de Belg.
Die Fransman is echt omhoog gesneakt op de ranglijst.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:48 schreef XL het volgende:
Darcis ineens slecht tegen de Chaunac
Yep !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:52 schreef robbolo het volgende:
Ik zag op de site van de AU open dat Nadal om 9:30 zou beginnen, maar ik zie nu alleen nog de vrouwen. Begint hij daarna dan?
Flavio slaat Tursunov eraf in vier sets.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wegens belangen in een andere game dan de XL Tennisgame:
Hup Lapentti
Hup Cipolla
Ljubicic van 5-0 voor in de vijfde set naar 5-3
kut Toersoenovquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Flavio slaat Tursunov eraf in vier sets.
Omdat zijn knieën anders eraan gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:00 schreef DeeBee het volgende:
Nadal in een shirt met mouwen.
Dit gaat niet goed komen...
Waarom heeft hij trouwens zó strak tape onder z'n knieen? Lijkt mij echt focking a-relaxed zitten tijdens het lopen...
I love itquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef kevinoz het volgende:
haha dancevic blake loopt nu uit op agressief potje knallen richting elkaar en dan ook nog op 4-4 30-30 een ace niet goedkeuren....scheidsrechter moet oppassen dat het niet uit de hand loopt..
Dat lijkt zo ja. Vind je het gek tegen zo'n tegenstander. Dan lijkt het alsof Nadal onstopbaar is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:26 schreef DeeBee het volgende:
Bagel.
19 min.
Niet leuk dit, Nadal lijkt nóg beter.
Daarom, dat Nadal m maar flink naar huis mept.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:26 schreef kevinoz het volgende:
gsm blake, toch nog even shaken!
waarom meld ie zich dan aan? kan ie beter thuis blijven! laat mij dan lekker tegen die gat ballen.
maar goed, geen gezicht die nadal, shirt met mouwen, GEEN 3kwart broek! zn tennis was al niks en nou dit...tword aal minder met onze spaanse bolide..
met triple bagel van Nadal verliezen, hopelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef TheGeneral het volgende:
Wat doet C. Rochus trouwens op een GS? Die zie ik alleen maar verliezen in vroeg rondes van Challengers..
Volgens mij ook al op 5-4 in de derde setquote:Op dinsdag 20 januari 2009 05:28 schreef Tim86 het volgende:
lol Hernych serveerde op 6-3 6-3 6-5 voor de wedstrijd en nu net op 6-3 6-3 6-7 6-7 6-5 weer en wederom gebroken
Darcis is maar 2/3 weken per jaar goed, voor de rest kan hij van iedereen verliezen.quote:
Staat toch maar mooi dik top-100 op dit momentquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef TheGeneral het volgende:
Wat doet C. Rochus trouwens op een GS? Die zie ik alleen maar verliezen in vroeg rondes van Challengers..
1:17 is dan wel weer een mooie tijd voor zo'n veegpartijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:24 schreef Ambrosius het volgende:
6-0 6-2 6-2, het publiek zal wel balen.
mooi, kutbelg die beter weg had kunnen blijven flink afgemaaktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
1:17 is dan wel weer een mooie tijd voor zo'n veegpartij
die bracht het er iig beter van af dan Rochusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:09 schreef Chriz2k het volgende:
Gasquet. Alleen maar slicen en halfhoge ballen slaan tegen een middelmatige gravelspeler, wat een wanvertoning was dat...
Wel respect voor Junquiera, die was heerlijk aan het bikkelen.
Als je tegen Nadal moet, je service een pisboogje is en je alleen maar halfcourt ballen kunt spelen is een walk-over geven maar het beste.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:13 schreef Szura het volgende:
[..]
die bracht het er iig beter van af dan Rochus
Op die ballen van Nadal zit zoveel spin, als je maar een 120 cm lang bent is het uberhaupt knap als je er eentje kunt raken. Goed gespeeld van die kabouter!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je tegen Nadal moet, je service een pisboogje is en je alleen maar halfcourt ballen kunt spelen is een walk-over geven maar het beste.
Veel van die gerichte balletjes, erg irritant als je er tegen speelt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef wimderon het volgende:
Zie nu pas dat Santoro 17 aces sloeg tegen Ferrero
Je bedoelt dat hij niet zomaar wat doet, maar dat hij echt mikt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Veel van die gerichte balletjes, erg irritant als je er tegen speelt.
Op Sonja Bakker TVquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Adothehague het volgende:
Waat is Bartoli live te volgen?????
bij de McDonalds in Melbourne.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Adothehague het volgende:
In een weiland.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Adothehague het volgende:
Als sommige dames bezig zijn is het wel aardig vol te houdenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:46 schreef kevin_ het volgende:
Wat ik me nou afvraag, houden jullie het allemaal de hele nacht vol? Ik ben al 2x rond 2:00 in slaap gevallen.
Ik ga juist naar bed als ze te lang bij een vrouwenpartij blijvenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Als sommige dames bezig zijn is het wel aardig vol te houden
Redelijk volgehouden tot nu toe maar val nu al bijna in slaap. Je kan het beter echt opdelen als je zoveel mogelijk wil zien en het schema bekijken en bijv in 2 delen slapen maar dat werkt bij mij toch niet. Vannacht zit er relatief weinig boeiends bij, ondanks wat potentiële subtopwedstrijden dus ga ik gewoon pitten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:46 schreef kevin_ het volgende:
Wat ik me nou afvraag, houden jullie het allemaal de hele nacht vol? Ik ben al 2x rond 2:00 in slaap gevallen.
Ach ik kijk dan ook niet naar vrouwenpartijen voor het niveauquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ga juist naar bed als ze te lang bij een vrouwenpartij blijven.
Redelijk, ritme is nu 03.00-08/09.00 ongeveer. Bijslapen komt ooit nog wel eens, zonde van je tijd dat slapen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:46 schreef kevin_ het volgende:
Het oog wil ook watquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:18 schreef Szura het volgende:
Rogier Wassen is trouwens ook bezig en is als 13e geplaatst..
Waarom trouwens vrouwentennis uitzenden
Leuke jinxquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Dinara Safina krijgt momenteel tennisles!
Zijn ze beiden slecht in het vasthouden van een voordeel? Het lijkt er wel op.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wassen, blegh ... prima dat hij er van kan leven, maar absoluut geen fan van em
Cilic en Tipsarevic staan al bijna 1,5 uur op de baan, en het is 6-2 3-3
quote:Op woensdag 21 januari 2009 06:25 schreef T-Rigg het volgende:
PHM choke city Paris
6-1, 6-3, 3-6, 6-7, 7-9 Amer Delic
Ken het gevoel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:54 schreef UtrechtSlim het volgende:
Ik heb gewoon een fulltime baan, maar er zit daar wel een tv monitor boven mijn hoofd en daar staat tot een uur of 13:00 Eurosport op met beelden van Melbourne. En uiteraard volg ik de live scores op de tournament website. Ritme is dus gewoon 1:00-2:00 en 9:00-13:00, maar ik ben soms wel jaloers op de mensen die hem lekker nacht in nacht uit doortrekken.
En hier is Andy straks ook te zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:23 schreef kleinzusje het volgende:
Moet op betfair opeens ook betalen om te kunnen kijken
Anyway, goede stream met Nalby gevonden![]()
altijd met de aussie open helaasquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:23 schreef kleinzusje het volgende:
Moet op betfair opeens ook betalen om te kunnen kijken
Anyway, goede stream met Nalby gevonden![]()
Thx woppert !quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:24 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En hier is Andy straks ook te zien,
http://www.atdhe.net/live-tv-2481.html
Aha, wist ik niet !quote:
Da's altijd jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:25 schreef Tim86 het volgende:
pijnlijk dit..Lu is ook wel echt goed. Zal hierna wel roemloos ten onder gaan tegen boredo
Taiwanese gokmaffia moet je niet onderschatten he...quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:30 schreef Tim86 het volgende:
zou hij choken? Hij is zo ijskoud tot nu toe..winst na 3x deuce zeg ik
Gewoon niet gaan; dat begrjpen ze best.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:45 schreef franklop het volgende:
oe lees net Federer - Safin in de volgende ronde, heb ik even pech dat ik vrijdag naar bedrijf moet om rapport te presenteren
Kan ik niet maken, heb eerdere afspraak ook al moeten verzetten omdat ik nog niet kaar wasquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan; dat begrjpen ze best.
Hij staat ruim 4 uur op de baan en is 36 jaar oud, lijkt me wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:16 schreef franklop het volgende:
loopt santoro nou moeilijk?
Het spel van Santoro is juist fantastisch. Dat hij de kracht niet heeft oké, maar niemand snapt het spelletje beter. Wel briljant..die gast kan niet meer lopen van vermoeidheidquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:17 schreef dekouwe het volgende:
LoL ik zit me al 3 sets ( sinds dat ik wakker ben ) te verbazen over het lelijke spel van santoro ongeloofelijk.
Nog effe lekker kutten met de tijd op matchpoint.
en jah hoor GSM .. jammer dat die door gaat .. maar wel leuk voor de tennisgame
Give me an Squote:Op woensdag 21 januari 2009 11:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij staat ruim 4 uur op de baan en is 36 jaar oud, lijkt me wel.
GSM Tovenaar.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:17 schreef dekouwe het volgende:
LoL ik zit me al 3 sets ( sinds dat ik wakker ben ) te verbazen over het lelijke spel van santoro ongeloofelijk.
Nog effe lekker kutten met de tijd op matchpoint.
en jah hoor GSM .. jammer dat die door gaat .. maar wel leuk voor de tennisgame
Echt niet te gelovenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het spel van Santoro is juist fantastisch. Dat hij de kracht niet heeft oké, maar niemand snapt het spelletje beter. Wel briljant..die gast kan niet meer lopen van vermoeidheid
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
De 16-jarige Tomic moet nog steeds beginnen, dat gaat ook nog wel een klein uurtje duren.
Dat weet ik niet. Waren er tijdens die marathon van Paul de Leeuw ook geen kinderen dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:45 schreef Wopper1 het volgende:
Die ligt vast en zeker al te slapen. In Nederland mag een 16-jarige toch niet meer na 0:00 uur live op de televisie?
Heb hem nog nooit zien spelen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
De 16-jarige Tomic moet nog steeds beginnen, dat gaat ook nog wel een klein uurtje duren.
Zit nu op de stream te kijken, hij kan ook gewoon door voor 13 jaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien spelen.
Ben erg benieuwd
Zonde ja. Eerste 2 uur was het een mooie partij.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Malisse gaf het na die tie-break op, jammer.
Tegen wie eigenlijk ?quote:
Ok ik ga nu kijkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:47 schreef TheArt het volgende:
4-1 Tomic
@Tong: Tegen Gilles Muller. Vorig jaar nog kwartfinalist op de US Open.
NOS gaat alleen de halve finales en finale live uitzendenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:47 schreef tong80 het volgende:
Roddick gewonnen.
Waarom zendt de NOS niks uit ?
Of liggen de rechten ergens anders ?
Ach ik neem het ze niet kwalijk hoor, zijn geeneens Nederlanders in het toernooi en tijdstip is ook allerminst gunstig. Eurosport is prima alternatief.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:49 schreef borisz het volgende:
[..]
NOS gaat alleen de halve finales en finale live uitzenden. Voor de rest proppen ze het in het sportjournaal.
Ze zijn jaren geleden gestopt met het elke dag live uitzenden van de Australian Open. Er keken te weinig mensen naar en was dus volgens hen niet de moeite waard om meer uit te zenden. Ze zenden dus sinds een paar jaar alleen de halve finales bij de mannen en beide finales uit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:47 schreef tong80 het volgende:
Roddick gewonnen.
Waarom zendt de NOS niks uit ?
Of liggen de rechten ergens anders ?
Ik vind dat in de mode zijnde gay-shirtje een stuk erger.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef Chriz2k het volgende:
Met alle respect, maar Tomic heeft wel een gluiperige rattenkop zeg.
Gelukkig trekken ze met het NOS Journaal wel duizenden en duizenden kijkersquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze zijn jaren geleden gestopt met het elke dag live uitzenden van de Australian Open. Er keken te weinig mensen naar en was dus volgens hen niet de moeite waard om meer uit te zenden. Ze zenden dus sinds een paar jaar alleen de halve finales bij de mannen en beide finales uit.
Inderdaad. Met zo'n type zou je zonder ook maar 1 woord te wisselen slaande ruzie kunnen krijgenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef Chriz2k het volgende:
Met alle respect, maar Tomic heeft wel een gluiperige rattenkop zeg.
Je hoeft niet overal een topic voor aan te maken hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:21 schreef tong80 het volgende:
De NOS die niks uitzendt van de Australian open.
Je hoeft niet steeds de tussenstand te posten hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal een topic voor aan te maken hoor
Tomic Muller 1-1 in sets
Ja ging toch wel gemakkelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef TheGeneral het volgende:
Muller toch simpel langs Tomic ondanks die 1e set.
Dat valt nog maar af te wachten. Van Starace winnen op hardcourt kan ongeveer iedereen op de Tour. Of en hoe iemand zich gaat doorontwikkelen valt amper te zeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ging toch wel gemakkelijk.
Maar je zag aan alles dat Tomic een topper wordt
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef Chriz2k het volgende:
Hij wordt denk ik de opvolger van SimonDjokovic; solide slagen, weinig initiatief en veel terughebben.
En dan helpt zelfs een koelbox niet meer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nalbandian eraf tegen Yu, hoe erg is die danof anders Santoro die Kohlie eraf tikt
Hihiquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan helpt zelfs een koelbox niet meer.
Dat met die koelbox/koelkast was wel echt briljantquote:
Goed ideequote:Op donderdag 22 januari 2009 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een matige wedstrijden om 01.00, vroeg de wekker zetten en hopen dat Tsonga nog bezig is dan maar. De avondwedstrijden zijn ook niet al te speciaal, iig weinig spanning te verwachten.
Wat heeft het met de Australian Open te maken?quote:
Oh, nu je het zegt jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat heeft het met de Australian Open te maken?
6-0 6-0 6-0quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:45 schreef wimderon het volgende:
Cibulkova na 3 sets nog geen enkele game ingeleverd
Geen Canas-Gonzoquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben erbij.
Met aandacht voor Sela - Hanescu en Gasquet - Istomin.
Ik speel mee in een game die veel verder en dieper gaat dan dat van XL. In het team dat ik als manager onder mijn hoede heb oa Gasquet en Selaquote:
Dat heb ik al eerder gelezen ja, maar dit soort potjes kijk je toch ook zonder bijbelangenquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik speel mee in een game die veel verder en dieper gaat dan dat van XL. In het team dat ik als manager onder mijn hoede heb oa Gasquet en Sela
Je hebt me dan denk ik verkeerd begrepenquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder gelezen ja, maar dit soort potjes kijk je toch ook zonder bijbelangen?
Mauresmo moet het dan ook van de factor 'geluk' hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:57 schreef Szura het volgende:
MauresmoTegen de nr 134 van de wereld
![]()
Dementieva wel op 1-0 in sets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |