Op de Belg stoppen ze met uitzenden als er geen Belg meer speelt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
Wat is dan het probleem, dan kijk je toch op de Belg of Eurosport?
Ok dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:22 schreef franklop het volgende:
Eurosport zendt volgens mij de hele nacht uit hoor..
Dat is een chauvinistische opmerking.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:23 schreef danos het volgende:
doen er Nederlanders mee dan aan de AO?
Nee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:23 schreef danos het volgende:
doen er Nederlanders mee dan aan de AO?
Leuk zo'n tennis samenvatting in de 4de set bij een 5-1 voorsprong.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom heb ik gister in het NOS Sportjournaal dan een samenvatting gezien?
De NOS maakt geen televie voor de hele wereld, alleen voor nederland.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef tong80 het volgende:
Als er een scheet van een schaatser dwarsligt openen ze er het sportjournaal mee.
Je kunt in de winter de tv niet aanzetten of er is live schaatsen te zien.
Iedereen weet dat schaatsen mondiaal niks voorstelt.
Hoe kan ik op internet tennis kijken terwijl ik Fokquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef jimmyrodgers het volgende:
Tong we leven in 2009, internet streams enzo.
Lijkt er steeds meer op idd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:26 schreef zovty het volgende:
[..]
De NOS maakt geen televie voor de hele wereld, alleen voor nederland.
Daar gaat het niet om. Je beweert dat ze NIKS uitzenden. Doen ze dus wel. Klacht ongegrond. Slotje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk zo'n tennis samenvatting in de 4de set bij een 5-1 voorsprong.
Spannend ook.
Niks live dan ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je beweert dat ze NIKS uitzenden. Doen ze dus wel. Klacht ongegrond. Slotje.
Hoe kan je op je tv en monitor kijken? splitscreen misschien. Of stop met fokken voor 3 uurtjes..quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kan ik op internet tennis kijken terwijl ik Fok
Net naar Roddick Malisse gekeken duurde meer dan 4 uur.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:31 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Hoe kan je op je tv en monitor kijken? splitscreen misschien. Of stop met fokken voor 3 uurtjes..
Ik denk dat het safe to say is dat dat lichtelijk overdreven is...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net naar Roddick Malisse gekeken duurde meer dan 4 uur.
Zolang kunnen jullie me niet missen
Voetbalquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Prachtig toch? Hebben ze meer geld over om aan voetbal te kunnen besteden
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:38 schreef McGilles het volgende:
Terechte klacht, als er weer de zoveelste saaie voetbalwedstrijd is tussen FC kutje en FC befje dan word het wel weer uitgezonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |