Dan lees je gewoon de regels toch door. Topic sluiten is een nieuwe aanmaken, staat allemaal uitgelegd in de beginpost. Je kan wel wachten op een ander die moeite gaat doen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 05:15 schreef Rud_NL het volgende:
Ik wachtte erop, geen idee hoe je dat doet..Was wel benieuwd of mensen mijn mening delen in de zin van de klote backhand van gonzalez.. Die forehand is wel bruut..
Opvallend, had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:16 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny naar huis in 3 setjes tegen Koubek.
Hij herpakt zich sterk in de derde. *0-5 Voor de Belgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:48 schreef XL het volgende:
Darcis ineens slecht tegen de Chaunac
Vierde weer eraf met 6-2quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hij herpakt zich sterk in de derde. *0-5 Voor de Belg.
Die Fransman is echt omhoog gesneakt op de ranglijst.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:48 schreef XL het volgende:
Darcis ineens slecht tegen de Chaunac
Yep !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:52 schreef robbolo het volgende:
Ik zag op de site van de AU open dat Nadal om 9:30 zou beginnen, maar ik zie nu alleen nog de vrouwen. Begint hij daarna dan?
Flavio slaat Tursunov eraf in vier sets.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wegens belangen in een andere game dan de XL Tennisgame:
Hup Lapentti
Hup Cipolla
Ljubicic van 5-0 voor in de vijfde set naar 5-3
kut Toersoenovquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Flavio slaat Tursunov eraf in vier sets.
Omdat zijn knieën anders eraan gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:00 schreef DeeBee het volgende:
Nadal in een shirt met mouwen.
Dit gaat niet goed komen...
Waarom heeft hij trouwens zó strak tape onder z'n knieen? Lijkt mij echt focking a-relaxed zitten tijdens het lopen...
I love itquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef kevinoz het volgende:
haha dancevic blake loopt nu uit op agressief potje knallen richting elkaar en dan ook nog op 4-4 30-30 een ace niet goedkeuren....scheidsrechter moet oppassen dat het niet uit de hand loopt..
Dat lijkt zo ja. Vind je het gek tegen zo'n tegenstander. Dan lijkt het alsof Nadal onstopbaar is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:26 schreef DeeBee het volgende:
Bagel.
19 min.
Niet leuk dit, Nadal lijkt nóg beter.
Daarom, dat Nadal m maar flink naar huis mept.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:26 schreef kevinoz het volgende:
gsm blake, toch nog even shaken!
waarom meld ie zich dan aan? kan ie beter thuis blijven! laat mij dan lekker tegen die gat ballen.
maar goed, geen gezicht die nadal, shirt met mouwen, GEEN 3kwart broek! zn tennis was al niks en nou dit...tword aal minder met onze spaanse bolide..
met triple bagel van Nadal verliezen, hopelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:29 schreef TheGeneral het volgende:
Wat doet C. Rochus trouwens op een GS? Die zie ik alleen maar verliezen in vroeg rondes van Challengers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |