Ik heb héééééle hoge verwachtingen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:58 schreef golfer het volgende:
Straks:
- Erica Verdegaal (econoom) over consumentenvertrouwen in Nederland
- Sander van Hoorn (verslaggever) is net terug uit Gaza
- Ewout Irrgang (SP) over nieuwe staatssteun ING bank
- Antoine Bodar (priester) over anti-semitisme in het christendom.
Ik sla dus over.
Niet te harden dat wijf.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef Wopper1 het volgende:
Erica Verdegaal.
Praat veel, maar zegt niks.
Idd. En die Roomse knakker beweert dat Holocaustontkenning hier niet strafbaar is.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef Wopper1 het volgende:
Erica Verdegaal.
Praat veel, maar zegt niks.
Nou hij had een aardig verhaal vond ik, vanuit de SP gezien.quote:
Ja achteraf.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:58 schreef henkway het volgende:
[..]
Nou hij had een aardig verhaal vond ik, vanuit de SP gezien.
Ik dacht dat ze gister zeiden dat Rutte ook zou komen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- Wouter Bos, minister van Financiën.
- Strafpleiter Geert-Jan Knoops schreef een thriller over Guantánamo.
- Murat Kurnaz zat jarenlang opgesloten in Guantánamo.
Dat hoorde ik vanmiddag Pauw ook zeggen met als toevoeging, "over vrijheid van meningsuiting, heel belangrijk." Maar ja, Rutte kreeg de kamer niet mee: VVD-leider Mark Rutte staat nagenoeg alleen in zijn voorstel om de wet vrijheid van meningsuiting te herzien. Of Rutte wilde niet meer komen of de redactie vond het niet meer interessant.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze gister zeiden dat Rutte ook zou komen?
Lijkt me interessant.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- Wouter Bos, minister van Financiën.
- Strafpleiter Geert-Jan Knoops schreef een thriller over Guantánamo.
- Murat Kurnaz zat jarenlang opgesloten in Guantánamo.
Nee, de banken hebben de afgelopen jaren van iedere Euro, 30 euro uitgeleend.quote:
ik had het even over die rijke marsmanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:36 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee, de banken hebben de afgelopen jaren van iedere Euro, 30 euro uitgeleend.
Nu proberen de banken de terug te brengen naar 1 op tien
Die andere twintig is dus al in de economie verdwenen en opgesupeerd
De 700 miljard van de US is dus ook gewoon verdwenen in de boekhouding van de banken.
Dus de geldschaarste blijft.
Daarom wil Bos ook dat ING nu verplicht 35 miljard gaat uitlenen aan bedrijven en particulieren
Inderdaad... "America, land of the free" gaat ook niet helemaal meer op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:03 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Jezus. Dat verhaal van die exgevangene van Guantánamo. Fucking ziek allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |