Die kan z'n kop beter kaalscheren imhoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
geen maatpak, geen te bolle kop, nep-VVD'er
Mien gott, wat een kopquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
postnatale abortus is bij dit geval de enige oplossing.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Die kan z'n kop beter kaalscheren imho
Maar hij mag niet teveel op de grote leider lijken
Nee hij heeft van zijn moeder een blouse gekregen dat ze had gemaakt van haar tafelkleed. Een stropdas in de kleuren van het Oranje huis. Hij vouwt zijn handen God dankend dat de CU in het parlement zit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, gecondoleerd dan maar he?quote:
Wel een bijzonder kapsel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, gecondoleerd dan maar he?![]()
Maar zeer terechte opmerking, ik dacht precies hetzelfde.
Jaren 90 backstreetboy maar dan naar achter gekamdquote:
Dat heb ik met elke SP'er.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:36 schreef tong80 het volgende:
Dus ik zit een half uur lang die vent te verafschuwen met zijn weerzinwekkende uitspraken.
Was het overal mee oneens.
Ik zou hem mijn kamer uitjagenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:28 schreef SCH het volgende:
Ewout Irrgang
De beste SP-er die er in de kamer zit.
Op zich geen slecht idee. De banken moeten dan riskante bezittingen afgeven aan een door de Staat opgerichte 'horrorbank', zwaar afschrijven op de overige bezittingen en een volledige transparantie over hun verliezen garanderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:46 schreef Aoristus het volgende:
Hij is mooi wel de partijeconoom van de SP hè
Een duidelijkere boodschap dat de SP het vooral van illusie en grootspraak moet hebben, was er niet. Pauw wist met een paar simpele vragen deze man al in het verweer te brengen.
Waarom nationaliseren we de ING niet... Nou, Ewout Irrgang, dan zou je dat uit de aandeelhouders moeten uitleggen, of hen uit moeten kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |