Stoer manquote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef reetveter het volgende:
Luister me lekker nummertje van steen
kankerr [..] kanker [..] kanker [..] tyfus (check die afwisseling van steen, props naar die man) [..] kanker [..] kanker!
Vind het nog best wel een lache nummerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat wil je, het is een steen, die kunnen en horen geen muziek te maken
Een soort IQM dus.quote:
Ik wel. De rest niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verheerlijk 'm niet zodaar kan 'ie niet tegen.
Misschien niet nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan ken je me blijkbaar niet goed genoeg.![]()
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
LUISTER EENS NAAR MIJN MUZIEK SLETJES~!!!11
Alsjeblieft lieve Fas?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Duidelijk dat je mij nog niet kentquote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Svensational het volgende:
Ik snap ziet zo goed wat er mis is met IQM verheerlijken? Hij ís toch de meest geniale persoon ever?
Me neitherquote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Toch nog goed nieuws op deze meest deprimerende dag van het jaarquote:
Gemaakt door je moeder?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb morgen American Pancakes als ontbijt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met maple syrup?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat zal ik in het smsje zetten dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Me neither.
Zeg BT & IQM. Wij hoeven niet mee te genieten van jullie echtelijke ruzies hoor. Stuur elkaar een geil smsje, dan is alles weer koek en ei.
Ruzies?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Me neither.
Zeg BT & IQM. Wij hoeven niet mee te genieten van jullie echtelijke ruzies hoor. Stuur elkaar een geil smsje, dan is alles weer koek en ei.
Mis ik nu een niet te missen iets?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duidelijk dat je mij nog niet kent!
Mm ik zal zienquote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsjeblieft lieve Fas?
En daarna kan je het hier downloaden
Nu doe je precies zoals ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duidelijk dat je mij nog niet kent!
Nee, gekocht door mn vader speciaal voor mij, voor in de magnetronquote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Gemaakt door je moeder?
Oké, in dít geval ben ik wel jaloers.
Lieve Alllure, zou jij ook op mijn linkje willen drukken?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Me neither.
Ik ken mooiere nummers van Death Cab...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
LUISTER EENS NAAR MIJN MUZIEK SLETJES~!!!11
Lief!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, gekocht door mn vader speciaal voor mij, voor in de magnetron
Ik weet niet zo goed waar IQM nou echt warm voor looptquote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zal ik in het smsje zetten dan?
Jullie quasi nep-conflicten dan. *zucht*quote:
Hmhm. Open je ogen en geniet.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mis ik nu een niet te missen iets?
Iedereen is hier liefquote:
Hm, balenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waar IQM nou echt warm voor loopt!
[..]
Jullie quasi nep-conflicten dan. *zucht*.
Ik prefereer maple syrup.quote:
Death Cab heeft bijna alleen maar mooie nummers.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ken mooiere nummers van Death Cab...
mja, tot nu toe heb je nog geen onuitwisbare indruk achtergelatenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm. Open je ogen en geniet.
Mmmm..quote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zal ik in het smsje zetten dan?
Dat geloof ik graag.quote:
quote:Hm, balen! Dan weet ik het ook niet meer hoor.
Je wil haar een baan geven als typiste?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
Mocht ik later verlamd raken, mag Bt mijn tekstschrijver worden.
Stroop op een pannenkoekquote:Op maandag 19 januari 2009 22:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Toch geen appelstroop op de pannenkoek hè?
Ze wilde toch haar postaantal opkrikken?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je wil haar een baan geven als typiste?
My god..... weet je hoe hongerig je me met dat plaatje maakt..quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |