Stoer manquote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef reetveter het volgende:
Luister me lekker nummertje van steen
kankerr [..] kanker [..] kanker [..] tyfus (check die afwisseling van steen, props naar die man) [..] kanker [..] kanker!
Vind het nog best wel een lache nummerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat wil je, het is een steen, die kunnen en horen geen muziek te maken
Een soort IQM dus.quote:
Ik wel. De rest niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verheerlijk 'm niet zodaar kan 'ie niet tegen.
Misschien niet nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan ken je me blijkbaar niet goed genoeg.![]()
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
LUISTER EENS NAAR MIJN MUZIEK SLETJES~!!!11
Alsjeblieft lieve Fas?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Duidelijk dat je mij nog niet kentquote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Svensational het volgende:
Ik snap ziet zo goed wat er mis is met IQM verheerlijken? Hij ís toch de meest geniale persoon ever?
Me neitherquote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Toch nog goed nieuws op deze meest deprimerende dag van het jaarquote:
Gemaakt door je moeder?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb morgen American Pancakes als ontbijt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met maple syrup?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb morgen American Pancakes als ontbijt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat zal ik in het smsje zetten dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Me neither.
Zeg BT & IQM. Wij hoeven niet mee te genieten van jullie echtelijke ruzies hoor. Stuur elkaar een geil smsje, dan is alles weer koek en ei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |