Oeh, mag ik je in je coma doen, ja?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
So what, wat niet weet wat niet deert.
Jouw beargumentatie was dan waarswchijnlijk. "joa ik wil gwoon al die kut marokanen hier uit nedurland weg. Hun kenne nie eens fatsoenluk nedurlandsquote:
Ik zag er ook een zeepaardje in!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hersenen met een vergroeid zeepaardje erin.![]()
Waar blijft mn koekje?
Nee, bind me vast aan een boom op een onbewoonde plek en laat me uithongerenquote:
Zal ik hem brengen of kom jij hem halen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hersenen met een vergroeid zeepaardje erin.![]()
Waar blijft mn koekje?
Duidelijk moderne kunst geïnspireerd door het menselijk lichaam, waarbij de rondjes symbool staan voor beslagen ramen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef Zotheid het volgende:
Ik had jullie nog even moeten laten raden.![]()
Nieuwe!
[ afbeelding ]
Ik waardeer het als mensen zelf gaan nadenken over dit soort dingen en niet klakkeloos overschrijven wat er in hun boeken staat.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duidelijk moderne kunst geïnspireerd door het menselijk lichaam, waarbij de rondjes symbool staan voor beslagen ramen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zag er ook een zeepaardje in!
Er zit een zeepaardje in piemels.
Histopage?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef Zotheid het volgende:
Ik had jullie nog even moeten laten raden.![]()
Nieuwe!
[ afbeelding ]
Warum?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, bind me vast aan een boom op een onbewoonde plek en laat me uithongeren.
Tering, ik ben helemaal chagrijnig nu.
Neehoor. Gooi je vooroordelen overboord zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jouw beargumentatie was dan waarswchijnlijk. "joa ik wil gwoon al die kut marokanen hier uit nedurland weg. Hun kenne nie eens fatsoenluk nedurlands!'
Prik eens wat meer banden leeg. Lucht op.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fas, trek het je niet aan. Was niet onaardig bedoeldquote:Op maandag 19 januari 2009 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Prik eens wat meer banden leeg. Lucht op.
Hoe kan dat nou als jij me niet wilt vertellen waarom je op de PVV stemt?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neehoor. Gooi je vooroordelen overboord zou ik zeggen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik in dezen op jou kon rekenen.
Het is toch een vooroordeel of niet dan? Waarom zou je daar niet van af kunnen stappen? Oh en ik stem nog helemaal nergens op, geen stemrecht ftw. En als ik wel mocht stemmen zou ik geen idee hebben waarop. PVV heeft wel een aantal goede punten maar de helft gaat te ver imo.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als jij me niet wilt vertellen waarom je op de PVV stemt?
Een van de weinige dieren die als mannetje de ongeboren kotters draagt zit in de penis van de mens.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fascinerende gedachte.
Omg, je gebruikt m'n naam in je reactie en plaatst een zeepaardje geplaatst. Mijn lievelingsdier is een zeepaardjequote:Op maandag 19 januari 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fascinerende gedachte.
Dat staat uiteraard symbool voor het oneindig voortbestaan van de mens, dan wel in de vorm van zeepaardjes aangezien zij geen ander nodig hebben voor hun voortplanting.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:30 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Een van de weinige dieren die als mannetje de ongeboren kotters draagt zit in de penis van de mens.
![]()
Watis daar de symboliek van ?
Als het een plaatje van een zee-egel was en een paaskonijnende gedachte had ik die opmerking kunnen makenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, je gebruikt m'n naam in je reactie en plaatst een zeepaardje geplaatst. Mijn lievelingsdier is een zeepaardje.
Dat is het niet hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fas, trek het je niet aan. Was niet onaardig bedoeld.
[ afbeelding ]
Mijnes is begraven.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Harr harr, een placenta.
Thanks!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Harr harr, een placenta.
Zeepaardjes zijn leuk jaquote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, je gebruikt m'n naam in je reactie en plaatst een zeepaardje geplaatst. Mijn lievelingsdier is een zeepaardje.
Whehequote:Op maandag 19 januari 2009 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als het een plaatje van een zee-egel was en een paaskonijnende gedachte had ik die opmerking kunnen maken
Goed idee!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Thanks!Die oude wallpaper begon ook maar te vervelen.
Ja, hihiquote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeepaardjes zijn leuk jawel een leuk lievelingsdier
!
Vrolijkt dit je op?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
Zijn zeepaardjes eigenlijk nog niet uitgestorven?
Die middelste is vies.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeepaardjes zijn leuk jawel een leuk lievelingsdier
!
Vrolijkt dit je op?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is raar want mijn username is helemaal geen paashaas!!1quote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.
Ik denk bij jouw usernaam vaak aan dat lied van de Heideroosjes; ze smelten de paashaas.
Ben jij al een beetje opgevrolijktquote:
Daarom kijkt hij ook boos.quote:
Je zou hem er toch zo inschuiven, zeg!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed idee!
[ afbeelding ]
Vagina.
En meer
Die is vet!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.
Ik denk bij jouw usernaam vaak aan dat lied van de Heideroosjes; ze smelten de paashaas.
Is dat een spermaklodder vermengt met het mosselbloed van een ongestelde vrouw-mens ?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Harr harr, een placenta.
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben jij al een beetje opgevrolijkt?
@ Allure_: volgens mij niet.
Wat wil je, het is een steen, die kunnen en horen geen muziek te makenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef reetveter het volgende:
Luister me lekker nummertje van steen
kankerr [..] kanker [..] kanker [..] tyfus (check die afwisseling van steen, props naar die man) [..] kanker [..] kanker!
Dan ga ik daar even voor zorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |