+1quote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stemmen is toch niet voor niets een prive aangelegenheid? Gaat andere mensen gewoon niks aan.
pedoquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Heuj PB, als je straks zo met een vrouwtje in bed ligt moet je dit even vergeten:Wie is PB nou weer?SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Hij mag toch wel een topicje centraal zetten?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wil jij niet gastmodden in ons forum!?!
OMGquote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stemmen is toch niet voor niets een prive aangelegenheid? Gaat andere mensen gewoon niks aan.
Waarom dat dan?quote:
Probeer eens een wind te laten?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb net een stukje Project Catwalk gezien, heb ik nu een anus?
Hij maakt een grapjequote:Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij mag toch wel een topicje centraal zetten? [ afbeelding ] Sven is tenminste snel.
Do I look like I care?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij mag toch wel een topicje centraal zetten? [ afbeelding ] Sven is tenminste snel.
Omdat ik op het gebied van politiek elke dag anders denkquote:Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Iedereen die gratis geld wilt hebben stemt op --> SP, PVDA
Iedereen die een daadwerkelijk zelf een baan heeft --> VVD
Hahaha! Modjes en humor! Hahaha! Blijft een geniale combi! Hahaha! Ga nog eens op zwart Hahaha! Of rood! Hahaha!quote:
Uiteindelijk vindt iedereen KLB het leukstquote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wil jij niet gastmodden in ons forum!?!
Hij kwam er van voor uit.quote:
PVV.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Als jij wel graag wilt vertellen op wie je hebt gestemd mag dat altijd natuurlijk.
Ik geloof dat jij allebei die grappen destijds (en niet als eerste) ook gemaakt hebtquote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
Ga nog eens op zwart Hahaha! Of rood! Hahaha!
Een privé aangelegenheid? Het geeft aan waar je voor staat. Ik snap niet dat je dat verborgen wilt houden. Je zegt wel dat je SP geen goede partij vindt waarom niet zeggen wat je wel goed vindt?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ga er eens op in in plaats van overdreven te OMG'en.
Ik maakte ze niet. Men deed het bij mij. Dat is wat anders.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij allebei die grappen destijds (en niet als eerste) ook gemaakt hebt.
Omdat het kan! HA!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een privé aangelegenheid? Het geeft aan waar je voor staat. Ik snap niet dat je dat verborgen wilt houden. Je zegt wel dat je SP geen goede partij vindt waarom niet zeggen wat je wel goed vindt?
Geniaal argument. Ik ga even wat banden buiten lek prikken, omdat het kanquote:
quote:
Dat mag niet. Die banden zijn niet van jou.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geniaal argument. Ik ga even wat banden buiten lek prikken, omdat het kan.
Gelukkig staat mijn auto in een garage.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geniaal argument. Ik ga even wat banden buiten lek prikken, omdat het kan.
OMGquote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik maakte ze niet. Men deed het bij mij. Dat is wat anders.
Eicel.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet wat dit is krijgt een koekje!
doorsnede van de hersens ?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Een nageboorte!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry privé aangelegenheidquote:
Dat is je piemol!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eicel.
GROEEEEN!!! GROOEEEEN!!![ afbeelding ]
Een rode biet.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
So what, wat niet weet wat niet deert.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef IQM het volgende:
[..]Je hebt me door. Ik heb vroeger nog met Bas van der Vlies geknikkerd. Zelfde generatie, hè...
[..]
Dat mag niet. Die banden zijn niet van jou.
En wie zegt dat ik dat nu al niet doe?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef Fascination het volgende:
Kijk als je presentator bent op tv of een politiekprogramma presenteert kan ik het snappen, maar dit.
Meer vrouw dan Beyonce kan gewoon bijna niet. Zij is op en top gespierd, en heeft ook nog eens mooie vrouwelijke lijnenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef reetveter het volgende:
Ik kijk nu single ladies, en kan er nog steeds niet bij met mijn hoofd waarmo Griekjeee beyonce dik vindt²
Hersenen met een vergroeid zeepaardje erin.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |