Als we meer topics aanmaken zal die er vast wel komenquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een eigen subforum
Sinds seizoen Schotland komen die theorieen over geluidsfragmenten elk jaar weer terug. Maar deze is wel heel duidelijk. Er wordt zeker gezegd "is de mol". Interessant.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:06 schreef jeur het volgende:
Onderstaand bericht blijkbaar in het verkeerde topic gezet. Mijn excuses
Net zoals veel andere medelanders zat ik donderdag 8 januari achter de buis om te kijken of ik dit seizoen de mol wel een keer kon ontmaskeren. Op een gegeven moment is er rond minuut 30 een uitleg van de reuzenrad opdracht.
Ik meende een raar geluid te horen en besloot dit verder uit te zoeken. In een ander seizoen van wie is de mol werd er een geluidsfragment achterstevoren afgespeeld. Dus ik het vage fragment reversen en dit is het resultaat:
http://145.37.208.122/231206/libraries/zend/dennis_is_de_mol.mp3
( Link lijkt niet te werken in Google Chrome )
In de eerste paar series vond ik de hints echt ontzettend goed bedacht. Nico bijvoorbeeld die in het introfilmpje steeds een stukje verder abseilt, of al die hints met Elise toen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:01 schreef somegirl het volgende:
Ik vind alleen de hints altijd tegenvallen
de grote vraag is dan kloptte dat in het verleden?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sinds seizoen Schotland komen die theorieen over geluidsfragmenten elk jaar weer terug. Maar deze is wel heel duidelijk. Er wordt zeker gezegd "is de mol". Interessant.
Voor zover ik het kan horen, wordt er gezegd "wie is de mol"... Gewoon een raar leadertje imo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sinds seizoen Schotland komen die theorieen over geluidsfragmenten elk jaar weer terug. Maar deze is wel heel duidelijk. Er wordt zeker gezegd "is de mol". Interessant.
Toen in seizoen 2 werd het voor het eerst geintroduceerd. Maar omdat praktisch niemand lette op achterstevoren afgespeelde geluidsfragmenten bleef dat verborgen volgens mij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de grote vraag is dan kloptte dat in het verleden?
De videoboodschap van de mol in een aflevering was op basis van de melodie van Für Elise gemanipuleerd. Als je die melodie in spiegelbeeld zelf speelde, hoorde je Für Elise.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:53 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht dat in seizoen 4 in Canada ook iets met geluid was gedaan. Toen hoorde je regelmatig "Fur Elise"
Goed ontdekt, je hoort idd iets van: wie is de mol, maar heeft dat per se iets met Dennis te maken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:06 schreef jeur het volgende:
Onderstaand bericht blijkbaar in het verkeerde topic gezet. Mijn excuses
Net zoals veel andere medelanders zat ik donderdag 8 januari achter de buis om te kijken of ik dit seizoen de mol wel een keer kon ontmaskeren. Op een gegeven moment is er rond minuut 30 een uitleg van de reuzenrad opdracht.
Ik meende een raar geluid te horen en besloot dit verder uit te zoeken. In een ander seizoen van wie is de mol werd er een geluidsfragment achterstevoren afgespeeld. Dus ik het vage fragment reversen en dit is het resultaat:
http://145.37.208.122/231206/libraries/zend/dennis_is_de_mol.mp3
( Link lijkt niet te werken in Google Chrome )
Naar mijn mening wordt er duidelijk gezegd "Is de mol".
Het eerst gedeelte van het fragment is het origineel en eindigt bij het afwijkende geluidsfragment.
Dit fragment wordt daarna 2x achterstevoren en 5% vertraagt afgespeeld.
Tijdens het fragment is alleen dennis in beeld.
Link aflevering:
http://www.avro.nl/tv/pro(...)zending_terugkijken/
-edit: niet goed gelezen.-quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:13 schreef RonBurgundy het volgende:
[..]
Goed ontdekt, je hoort idd iets van: wie is de mol, maar heeft dat iets met Dennis te maken?
Op 16:20 hoor ik ook steeds iets vreemds.. iets met born in daylight ofzo, echt heel random er tussen door ineens
Wat is dat dan voor iets of wat wordt er mee bedoeld..
Ik vind hem net iets té duidelijk. Bovendien heeft de poster zich speciaal geregistreerd om dit te melden en daarna heeft hij of zij zich niet meer laten zien. Beetje verdacht, allemaal.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Urquhart het volgende:
Uhuh.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:09 schreef Nouk het volgende:
Vanavond lekker warm binnen, buiten regen, warm kopje thee en Wie is de mol!
Echt prachtig ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:50 schreef -Willempie- het volgende:
"Paula Udondek gaat ons zo bellen!"
Zijn we over 12 weken nog bezigquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:17 schreef RichCalibier het volgende:
Zal mooi zijn als er nu weer niemand uit gaat
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:20 schreef DaMart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer jongensquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weg
Oh, ze breken met een traditieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Da's de Mol man.quote:
Dat dacht ik ook daarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
Prachtig inderdaad!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:23 schreef 3FMaster het volgende:
Komt Hans thuis, heeft hij ineens een Mollenboekje van Froukje in zn tas zitten
Inderdaadquote:
Doe ik met je meequote:Op donderdag 22 januari 2009 21:26 schreef golfer het volgende:
Daar ging mijn eerste mol naar huis.
Nu dus maar op Paula inzetten als mol.
En dat is erg omdat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zijn we over 12 weken nog bezig
Ja.. daar zat ik dus ook aan te denken en op te letten, en tja... die auto's he....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:39 schreef Jane het volgende:
Ik ben benieuwd naar de opdrachten in de aankomende afleveringen(en). Als het goed is, zijn het opdrachten die ook met een persoon minder kunnen worden gespeeld. Als dat niet zo is, dan wist de productie op een of andere manier zeker dat er niemand zou vertrekken. Hoe hadden ze dat kunnen doen? Je weet niet zeker dat ze dat ding allebei inleveren en je weet ook niet zeker dat iemand met een vrijstelling het rode scherm zou krijgen. Tenzij je zorgt dat de mol een vrijstelling te pakken krijgt, zodat je die desnoods een rood scherm kunt geven.
Nu zijn de opdrachten in dit stadium, met nog veel spelers, meestal zo dat ze in groepen worden opgedeeld, dus dan is 1 meer of minder niet zo erg. In ieder geval iets om op te letten.
Ik moest elke keer lachen om Hansquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:30 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had de afvaller goed. Mooi zo, want hij voegde ook het allerminste toe aan het spel. Ik heb nog steeds geen idee wie de mol is.Verdachtste van de aflevering vond ik nog de telefoon die rinkelde bij Anniek en Hans. En ze hoorden het niet...
Maar dan wel van een hele slechte mol.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Paula Udondek heeft wel wat mol-trekjes
Sebas heeft het mollenboekje toch bij Hans in de tas gedaan? Hoe kan de Mol dat dan weten? Is Sebas dan de mol?quote:Aflevering 3
Eindelijk komt er eens wat geld binnenstromen. Maar het heeft nogal moeite gekost en de eerste twee opdrachten leverden dan ook niets, nada, zero, nul op voor de pot! Haha!Hoe zou dat komen? Slechte communicatie? Domme acties? Langzaam lopen? De weg kwijt raken? Alles uit handen geven? Of juist zelf aan de touwtjes trekken?
Het kan allemaal en ik heb daar zeker niet onverdienstelijk aan meegewerkt. Wel grappig dat Hans er nu met een molboekje vandoor is! Hij zal nog opkijken als hij thuis z'n tas uitpakt.
Misschien dat dan het kwartje valt? Te laat... dat wel. Want Hans zit lekker thuis en ik ga door met mollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |