Sinds seizoen Schotland komen die theorieen over geluidsfragmenten elk jaar weer terug. Maar deze is wel heel duidelijk. Er wordt zeker gezegd "is de mol". Interessant.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:06 schreef jeur het volgende:
Onderstaand bericht blijkbaar in het verkeerde topic gezet. Mijn excuses
Net zoals veel andere medelanders zat ik donderdag 8 januari achter de buis om te kijken of ik dit seizoen de mol wel een keer kon ontmaskeren. Op een gegeven moment is er rond minuut 30 een uitleg van de reuzenrad opdracht.
Ik meende een raar geluid te horen en besloot dit verder uit te zoeken. In een ander seizoen van wie is de mol werd er een geluidsfragment achterstevoren afgespeeld. Dus ik het vage fragment reversen en dit is het resultaat:
http://145.37.208.122/231206/libraries/zend/dennis_is_de_mol.mp3
( Link lijkt niet te werken in Google Chrome )
In de eerste paar series vond ik de hints echt ontzettend goed bedacht. Nico bijvoorbeeld die in het introfilmpje steeds een stukje verder abseilt, of al die hints met Elise toen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:01 schreef somegirl het volgende:
Ik vind alleen de hints altijd tegenvallen
de grote vraag is dan kloptte dat in het verleden?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sinds seizoen Schotland komen die theorieen over geluidsfragmenten elk jaar weer terug. Maar deze is wel heel duidelijk. Er wordt zeker gezegd "is de mol". Interessant.
Voor zover ik het kan horen, wordt er gezegd "wie is de mol"... Gewoon een raar leadertje imo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sinds seizoen Schotland komen die theorieen over geluidsfragmenten elk jaar weer terug. Maar deze is wel heel duidelijk. Er wordt zeker gezegd "is de mol". Interessant.
Toen in seizoen 2 werd het voor het eerst geintroduceerd. Maar omdat praktisch niemand lette op achterstevoren afgespeelde geluidsfragmenten bleef dat verborgen volgens mij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de grote vraag is dan kloptte dat in het verleden?
De videoboodschap van de mol in een aflevering was op basis van de melodie van Für Elise gemanipuleerd. Als je die melodie in spiegelbeeld zelf speelde, hoorde je Für Elise.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:53 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht dat in seizoen 4 in Canada ook iets met geluid was gedaan. Toen hoorde je regelmatig "Fur Elise"
Goed ontdekt, je hoort idd iets van: wie is de mol, maar heeft dat per se iets met Dennis te maken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:06 schreef jeur het volgende:
Onderstaand bericht blijkbaar in het verkeerde topic gezet. Mijn excuses
Net zoals veel andere medelanders zat ik donderdag 8 januari achter de buis om te kijken of ik dit seizoen de mol wel een keer kon ontmaskeren. Op een gegeven moment is er rond minuut 30 een uitleg van de reuzenrad opdracht.
Ik meende een raar geluid te horen en besloot dit verder uit te zoeken. In een ander seizoen van wie is de mol werd er een geluidsfragment achterstevoren afgespeeld. Dus ik het vage fragment reversen en dit is het resultaat:
http://145.37.208.122/231206/libraries/zend/dennis_is_de_mol.mp3
( Link lijkt niet te werken in Google Chrome )
Naar mijn mening wordt er duidelijk gezegd "Is de mol".
Het eerst gedeelte van het fragment is het origineel en eindigt bij het afwijkende geluidsfragment.
Dit fragment wordt daarna 2x achterstevoren en 5% vertraagt afgespeeld.
Tijdens het fragment is alleen dennis in beeld.
Link aflevering:
http://www.avro.nl/tv/pro(...)zending_terugkijken/
-edit: niet goed gelezen.-quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:13 schreef RonBurgundy het volgende:
[..]
Goed ontdekt, je hoort idd iets van: wie is de mol, maar heeft dat iets met Dennis te maken?
Op 16:20 hoor ik ook steeds iets vreemds.. iets met born in daylight ofzo, echt heel random er tussen door ineens
Wat is dat dan voor iets of wat wordt er mee bedoeld..
Ik vind hem net iets té duidelijk. Bovendien heeft de poster zich speciaal geregistreerd om dit te melden en daarna heeft hij of zij zich niet meer laten zien. Beetje verdacht, allemaal.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Urquhart het volgende:
Uhuh.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:09 schreef Nouk het volgende:
Vanavond lekker warm binnen, buiten regen, warm kopje thee en Wie is de mol!
Echt prachtig ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:50 schreef -Willempie- het volgende:
"Paula Udondek gaat ons zo bellen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |