Amen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik werk om te leven. Ik leef niet om te werken.
Prive altijd op de eerste plaats.
Dat zou het mij nooit van mijn leven waard zijn. Maar ik heb makkelijk praten midden in de randstad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hier in de buurt nog een beetje familie zitten waar ik nog een beetje op terug kan vallen. Maar sociaal gezien heb ik nooit meer het niveau gehaald wat ik in Enschede had.
Tja, ik had eigenlijk niet echt een optie. Ja, mijn hele leven op LBO-niveau productiewerk gaan doen ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou het mij nooit van mijn leven waard zijn. Maar ik heb makkelijk praten midden in de randstad.
Ruil met Godtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:02 schreef MNR het volgende:
Hulde! Ws kom ik op een klus in A'dam te zitten! Dat is ffs 5 uur reizen op een dag.
Gelukkig kan je altijd nog klagen op fok.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hier in de buurt nog een beetje familie zitten waar ik nog een beetje op terug kan vallen. Maar sociaal gezien heb ik nooit meer het niveau gehaald wat ik in Enschede had.
Nergens voor nodig hoor...quote:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. De kunst is om ze te bedenken...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:36 schreef MNR het volgende:
Maar een hotel met een sportfaciliteit is nog niet eens zo'n gek idee van jou
Bedankt voor het creatieve idee
Je kan altijd nog collega van W. worden...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:50 schreef Q. het volgende:
Tja, ik had eigenlijk niet echt een optie. Ja, mijn hele leven op LBO-niveau productiewerk gaan doen ofzo..
Ik heb mijn huisgenoten nu op wie ik erg gesteld ben, maar zodra ik uit huis ben.. zal ik dat ook los moeten laten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef Q. het volgende:
W?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd nog collega van W. worden...
Naah, ik blijf nu wel lekker in Utrecht zitten. Iets meer carrieremogelijkheden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd nog collega van W. worden...
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:52 schreef MNR het volgende:
Ik denk dat je iedere keer weer nieuwe mensen ontmoet en daarmee nieuwe banden opbouwt. En dat degene die echt tof zijn, je gewoon tegen blijft komen (figuurlijk gesproken)
Ik moet zeggen dat mij dat nog wel tegenvalt, zo in een hele nieuwe stad is het wel moeilijk om er tussen te komen eigenlijk..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk dat je iedere keer weer nieuwe mensen ontmoet en daarmee nieuwe banden opbouwt. En dat degene die echt tof zijn, je gewoon tegen blijft komen (figuurlijk gesproken)
So I noticequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. De kunst is om ze te bedenken...
Klagen is mijn lust en mijn leven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gelukkig kan je altijd nog klagen op fok.
quote:
Spuit euh.... wat was dat nummer ook alweer?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien kan je baantje ruilen met Godt.
Dan moet je er wel voor open staan om nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:52 schreef MNR het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik zie hem ook! Wat ziet ie er toch goed uit!
Is er weer gemor op mijn ignorelist?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Spuit euh.... wat was dat nummer ook alweer?
Sorry Litpho, niet iedereen kan bij elke uitspraak rekening houden met jou.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan moet je er wel voor open staan om nieuwe mensen te leren kennen.
Dan zoek je vrienden buiten de stad. Waarom zou je een geografische beperking opleggen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:53 schreef Q. het volgende:
Ik moet zeggen dat mij dat nog wel tegenvalt, zo in een hele nieuwe stad is het wel moeilijk om er tussen te komen eigenlijk..
Ik ben vergevingsgezind met betrekking tot jouw beperkingen, maak je maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry Litpho, niet iedereen kan bij elke uitspraak rekening houden met jou.
Wat vind je er moeilijk aan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:53 schreef Q. het volgende:
Ik moet zeggen dat mij dat nog wel tegenvalt, zo in een hele nieuwe stad is het wel moeilijk om er tussen te komen eigenlijk..
Ik vind dat iedere keer opnieuw eng... maar doe het welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:54 schreef Litpho het volgende:
Hihi , mensen willen mij toch niet kennen, gekkie!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jawel. Maar het moment dat ik durf zit jij in Tokio.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hihi , mensen willen mij toch niet kennen, gekkie!
Pheno toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hihi , mensen willen mij toch niet kennen, gekkie!
Aangenaamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |