quote:
Spuit euh.... wat was dat nummer ook alweer?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien kan je baantje ruilen met Godt.
Dan moet je er wel voor open staan om nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:52 schreef MNR het volgende:
Ik denk dat je iedere keer weer nieuwe mensen ontmoet en daarmee nieuwe banden opbouwt. En dat degene die echt tof zijn, je gewoon tegen blijft komen (figuurlijk gesproken)
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik zie hem ook! Wat ziet ie er toch goed uit!
Is er weer gemor op mijn ignorelist?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Spuit euh.... wat was dat nummer ook alweer?
Sorry Litpho, niet iedereen kan bij elke uitspraak rekening houden met jou.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan moet je er wel voor open staan om nieuwe mensen te leren kennen.
Dan zoek je vrienden buiten de stad. Waarom zou je een geografische beperking opleggen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:53 schreef Q. het volgende:
Ik moet zeggen dat mij dat nog wel tegenvalt, zo in een hele nieuwe stad is het wel moeilijk om er tussen te komen eigenlijk..
Ik ben vergevingsgezind met betrekking tot jouw beperkingen, maak je maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry Litpho, niet iedereen kan bij elke uitspraak rekening houden met jou.
Wat vind je er moeilijk aan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:53 schreef Q. het volgende:
Ik moet zeggen dat mij dat nog wel tegenvalt, zo in een hele nieuwe stad is het wel moeilijk om er tussen te komen eigenlijk..
Ik vind dat iedere keer opnieuw eng... maar doe het welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:54 schreef Litpho het volgende:
Hihi , mensen willen mij toch niet kennen, gekkie!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jawel. Maar het moment dat ik durf zit jij in Tokio.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hihi , mensen willen mij toch niet kennen, gekkie!
Pheno toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hihi , mensen willen mij toch niet kennen, gekkie!
Aangenaamquote:
Oldies.quote:
Wat heb jij nou voor een ava?quote:
Zij doet dit dansje -->quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat heb jij nou voor een ava?
op 0.17quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Ohja, Fons.Haar herken ik alleen niet, die heb ik even gemist.
Je gaat voor de Top 50 vandaag?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:35 schreef Q. het volgende:
Zo, dat waren wel weer genoeg overleggen voor vandaag. Het is weer tijd voor belangrijke dingen: FOK!
Zijn nieuwe werkgever moet wel even zien wat hij kan hequote:
In 3 jaar tijd bijna 70.000 posts.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn nieuwe werkgever moet wel even zien wat hij kan he
Ik weet het wel zeker!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
In 3 jaar tijd bijna 70.000 posts.
Zijn werkgever zal trots zijn.
Hoe je het wendt of keert, blijkbaar is hij wel in staat om grote hoeveelheden tekst te produceren. De potentie is er. Nu nog de juiste toepassing.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:40 schreef Godtje het volgende:
In 3 jaar tijd bijna 70.000 posts.
Zijn werkgever zal trots zijn.
Welke bedrijf zit er te wachten op 70.000 documenten met 1 zin in het document?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, blijkbaar is hij wel in staat om grote hoeveelheden tekst te produceren. De potentie is er. Nu nog de juiste toepassing.
Dat bedoel ik met de juiste toepassing. Als je een deel van de 70.000 samenvoegt tot één document dan zou dat een mooi stukje proza kunnen zijn, een beleidsnotitie bijvoorbeeld. Wellicht zoekt Plato nog collega's?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:51 schreef Godtje het volgende:
Welke bedrijf zit er te wachten op 70.000 documenten met 1 zin in het document?
Hopelijk weet iemand alle: Relatiesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met de juiste toepassing. Als je een deel van de 70.000 samenvoegt tot één document dan zou dat een mooi stukje proza kunnen zijn, een beleidsnotitie bijvoorbeeld. Wellicht zoekt Plato nog collega's?
Wellicht weet Plato één of meerdere Ministeries te noemen die deze aandachtsgebieden in hun portefeuille hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:55 schreef Godtje het volgende:
Hopelijk weet iemand alle: RelatiesKinderen
Bier
ook te verwijderen dan.
De CU valt af denk ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht weet Plato één of meerdere Ministeries te noemen die deze aandachtsgebieden in hun portefeuille hebben.
Het ministerie van CU is dan ook een te eng denkbeeld.quote:
Ik zie zoiets ook nog wel gebeuren in een volgend huis van Q. of Plato...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Ook al houd ik niet van Heineken, deze reclame van ze vind ik toch wel weer grappig:
Ik wilde dat met mijn huidige huis ook doen maar toen bedacht ik me dat ik nog geen ruimte gereserveerd had voor de slaapkamer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie zoiets ook nog wel gebeuren in een volgend huis van Q. of Plato...
De tweede keer ging de hand toch weer naar de afstandsbediening. Maar goed, ik drink toch geen Heineken en zou het mijn gasten ook niet voorzetten, dus ik zal de doelgroep wel weer niet zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Ook al houd ik niet van Heineken, deze reclame van ze vind ik toch wel weer grappig:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Je kan je bed er toch gewoon bijzetten? Scheelt weer een wandeling naar de koelkast.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef Q. het volgende:
Ik wilde dat met mijn huidige huis ook doen maar toen bedacht ik me dat ik nog geen ruimte gereserveerd had voor de slaapkamer..
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen is Jeugd en Gezin en Onderwijsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hopelijk weet iemand alle: RelatiesKinderen
Bier
ook te verwijderen dan.
Die vrouwen bedoel je?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 'het gezin is de hoeksteen van de samenleving' propaganda moet toch ergens worden gepraktiseerd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
Kinderen is Jeugd en Gezin
Bier is Volksgezondheid
Relaties is onduidelijk, ik geloof niet dat de overheid daar al directe bemoeieneis mee heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |