In hoeverre is het al definitief dat je naar Amsterdam moet of ben je daar alleen nog maar aangeboden?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:15 schreef MNR het volgende:
Dat wordt vergoed. Hotelovernachtingen zijn afgeschaft.
Nou dat wordt een vriend zoeken in a'dam, 2 vliegen in 1 klap overnachtingen en een sociaal levenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat wordt vergoed. Hotelovernachtingen zijn afgeschaft.
Je begint nu al met het vertonen van uitstelgedrag...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:18 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat ik morgen weer ga beginnen met sporten. Na een tijdje niks gedaan te hebben.
Oh, hoi.
En testen totdat de te testen techniek weer verouderd isquote:
Een mooi moment om intern de discussie reistijd = werktijd op te starten. Je maakt mij niet wijs dat een bedrijf met die omvang geen kandidaten dichter in de buurt heeft zitten.quote:
Ik ben aangeboden, die mensen willen me wel. Dus balletje komt bij mij terug.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:17 schreef AirwiN het volgende:
In hoeverre is het al definitief dat je naar Amsterdam moet of ben je daar alleen nog maar aangeboden?
Ik pap gewoon met iemand daar op de werkvloer aan: seks en place to livequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:18 schreef mrbox het volgende:
Nou dat wordt een vriend zoeken in a'dam, 2 vliegen in 1 klap overnachtingen en een sociaal leven
Kijk nu is het handig dat je nog single bent![]()
Ik heb spierpijn van gisterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je begint nu al met het vertonen van uitstelgedrag...
Nee, het beëindigen van het uitstellen. Dik 2 maanden niks gedaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je begint nu al met het vertonen van uitstelgedrag...
Fitness is wel leuk. Vorige 2 jaar niet echt gesport ivm omstandigheden, maar ben ook weer licht begonnen nu. Is wel lekker om er af en toe even uit te zijn en te ontspannenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, het beëindigen van het uitstellen. Dik 2 maanden niks gedaan.
Ik heb ook anderhalf jaar intensief gefitnesst, toen kwam het even stil te liggen (half november ofzo), nu weer beginnen. Maar niet meer zo serieus, dus niet compleet met goed op voeding letten (veel koolhydraten/eiwitten), wat ik voorheen wel deed, maar nu meer puur ter ontspanning.
Oh, en 2 a 3 keer per week vind ik nu wel voldoende, niet meer 4 tot soms 5 keer per week.
sport/life balancequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, het beëindigen van het uitstellen. Dik 2 maanden niks gedaan.
Ik heb ook anderhalf jaar intensief gefitnesst, toen kwam het even stil te liggen (half november ofzo), nu weer beginnen. Maar niet meer zo serieus, dus niet compleet met goed op voeding letten (veel koolhydraten/eiwitten), wat ik voorheen wel deed, maar nu meer puur ter ontspanning.
Oh, en 2 a 3 keer per week vind ik nu wel voldoende, niet meer 4 tot soms 5 keer per week.
Ja, precies. Superserieus ermee bezig zijn (dus heel je levensstijl op trainen aanpassen) doe ik niet meer. Nu gewoon endorfine vrij laten komen en genieten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:30 schreef bigbird het volgende:
[..]
Fitness is wel leuk. Vorige 2 jaar niet echt gesport ivm omstandigheden, maar ben ook weer licht begonnen nu. Is wel lekker om er af en toe even uit te zijn en te ontspannen
Goed, zodra ik mijn thee op heb ga ik weer een rondje met haar lopen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:24 schreef MNR het volgende:
Ik heb spierpijn van gister
Hoest met Evi?
Holy tering!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:02 schreef MNR het volgende:
Hulde! Ws kom ik op een klus in A'dam te zitten! Dat is ffs 5 uur reizen op een dag.
/jaloersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed, zodra ik mijn thee op heb ga ik weer een rondje met haar lopen!
Dat kun je wel stellen ja. Er is nog geen man overboord, ik begin pas echt te spuien als het definitief isquote:
Vanavond weer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:30 schreef bigbird het volgende:
[..]
Fitness is wel leuk. Vorige 2 jaar niet echt gesport ivm omstandigheden, maar ben ook weer licht begonnen nu. Is wel lekker om er af en toe even uit te zijn en te ontspannen
Ik ben zooooo blij dat ik zometeen maar op 4 minuten fietsafstand van mn werk zit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:39 schreef bigbird het volgende:
Ghehehe, mijn partner zat eerst bij Logica en moest ook groot deel van de week voor een aantal maanden naar Den Bosch. Wij zitten in Lelystad, was ook niet heel erg prettig. Zeker niet met de opties voor hoe je wil rijden
Misschien kan je baantje ruilen met Godt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja. Er is nog geen man overboord, ik begin pas echt te spuien als het definitief is
My sympathies. Het is te hopen voor je dat je het kunt weigeren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben aangeboden, die mensen willen me wel. Dus balletje komt bij mij terug.
Nou, als ik daar in een echt leuk team zit, mijn werk leuk vindt en ik de vrijheid in mijn uren krijg en eigenlijk best gelukig ben buiten de reistijd om.. dan is de reistijd maar tijdelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:40 schreef Q. het volgende:
Ik ben zooooo blij dat ik zometeen maar op 4 minuten fietsafstand van mn werk zit..
Verhuizen voor een baan is een big no no bij mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, als ik daar in een echt leuk team zit, mijn werk leuk vindt en ik de vrijheid in mijn uren krijg en eigenlijk best gelukig ben buiten de reistijd om.. dan is de reistijd maar tijdelijk![]()
Dan verhuis ik gewoon die kant op.
Dat gaat vermoedelijk niet op. But thanks for the sympquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:41 schreef Howl het volgende:
My sympathies. Het is te hopen voor je dat je het kunt weigeren.
Vooral voor een detacheringquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verhuizen voor een baan is een big no no bij mij.
Ik heb het gedaan, naar Amersfoort. Maar ja, in Enschede was dan ook he-le-maal geen werk te vinden. Was ook liever daar gebleven. Maar je complete sociale leven gooi je dan meteen weg, dat hier is nog steeds niet weer 100% opgebouwd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet toch binnen nu en 5 maanden verhuizen. Dus het is mij om het even waar ik ga wonen. Als ik helemaal happy zou zijn met mijn huisje, zou ik ook niet gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Godtje het volgende:
Het gaat mij niet om het huis. Als het om een huis zou gaan dan zou ik juist beter kunnen verhuizen gezien de prijs van de huizen hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik moet toch binnen nu en 5 maanden verhuizen. Dus het is mij om het even waar ik ga wonen. Als ik helemaal happy zou zijn met mijn huisje, zou ik ook niet gaan.
Voor mijn droombaan zou ik het doen, maar ik woon nu ergens waar half Nederland nog bereisbaar isquote:
Dat vind ik een erg goed reden!quote:
Ik werk om te leven. Ik leef niet om te werken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor mijn droombaan zou ik het doen, maar ik woon nu ergens waar half Nederland nog bereisbaar is.
Gelukkig heb ik hier in de buurt nog een beetje familie zitten waar ik nog een beetje op terug kan vallen. Maar sociaal gezien heb ik nooit meer het niveau gehaald wat ik in Enschede had.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat mij om familie en vrienden.
Amen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik werk om te leven. Ik leef niet om te werken.
Prive altijd op de eerste plaats.
Dat zou het mij nooit van mijn leven waard zijn. Maar ik heb makkelijk praten midden in de randstad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hier in de buurt nog een beetje familie zitten waar ik nog een beetje op terug kan vallen. Maar sociaal gezien heb ik nooit meer het niveau gehaald wat ik in Enschede had.
Tja, ik had eigenlijk niet echt een optie. Ja, mijn hele leven op LBO-niveau productiewerk gaan doen ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou het mij nooit van mijn leven waard zijn. Maar ik heb makkelijk praten midden in de randstad.
Ruil met Godtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:02 schreef MNR het volgende:
Hulde! Ws kom ik op een klus in A'dam te zitten! Dat is ffs 5 uur reizen op een dag.
Gelukkig kan je altijd nog klagen op fok.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hier in de buurt nog een beetje familie zitten waar ik nog een beetje op terug kan vallen. Maar sociaal gezien heb ik nooit meer het niveau gehaald wat ik in Enschede had.
Nergens voor nodig hoor...quote:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. De kunst is om ze te bedenken...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:36 schreef MNR het volgende:
Maar een hotel met een sportfaciliteit is nog niet eens zo'n gek idee van jou
Bedankt voor het creatieve idee
Je kan altijd nog collega van W. worden...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:50 schreef Q. het volgende:
Tja, ik had eigenlijk niet echt een optie. Ja, mijn hele leven op LBO-niveau productiewerk gaan doen ofzo..
Ik heb mijn huisgenoten nu op wie ik erg gesteld ben, maar zodra ik uit huis ben.. zal ik dat ook los moeten laten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef Q. het volgende:
W?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd nog collega van W. worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |