Van Godt? Ik dacht dat het niet mocht van Burdiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Privé afspraken bespreken hier mag niet van Godt!
 .
.

Doen ze goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:02 schreef MNR het volgende:
Hulde! Ws kom ik op een klus in A'dam te zitten! Dat is ffs 5 uur reizen op een dag.
 .
.

Ohjeej wat een heiden ben ik toch.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Privé afspraken bespreken hier mag niet van Godt!

Ja, nou ja, ik weet in ieder geval dat je daar geen 9-5 mentaliteit hebt en dat je mag beginnen en eindigen wanneer je zin hebt, zolang je maar aan je uren komt. Maar dan nog... mijn sociale levenquote:

Ow, ik zie nu dat het tot 01-04, maar dat is vast een grapjequote:

Is dat niet hetzelfde?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
Van Godt? Ik dacht dat het niet mocht van Burdie.

So much for your work-life balance.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:02 schreef MNR het volgende:
Hulde! Ws kom ik op een klus in A'dam te zitten! Dat is ffs 5 uur reizen op een dag.

Annie, meestal wordt zo'n periode verlengdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
2 maanden lang? Kun je niet bedingen dat je gewoon in Eindhoven de opdracht kan maken en alleen het klant gerelateerde in Amsterdam doet? Dat lijkt mij wat zinniger...

Nee, mijn voornemens om 's avonds te gaan sporten.quote:

De meeste klanten willen zien waarvoor ze betalen, zeker bij aanvang van een opdracht. Die willen je dus wel degelijk acht uur aanwezig zien. Je kan na een tijdje altijd de discussie openen of één of meerdere dagen in de week thuiswerken mogelijk is. Maar bij aanvang, zelden...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
2 maanden lang? Kun je niet bedingen dat je gewoon in Eindhoven de opdracht kan maken en alleen het klant gerelateerde in Amsterdam doet? Dat lijkt mij wat zinniger...

Met dequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Annie, meestal wordt zo'n periode verlengd
En telewerken is geen optie.
 trein
 trein  reizen dan niet sneller ?
 reizen dan niet sneller ?

Regel met Logica dat je daar één of meerdere dagen in de week blijf overnachten en zoek vervolgens een hotel uit met sportgelegenheid. Als jij vijf dagen in de week iedere dag op en neer moet rijden naar Amsterdam is het wachten op de dag dat je jezelf te barsten rijdt...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:08 schreef MNR het volgende:
Nee, mijn voornemens om 's avonds te gaan sporten.

Dit was met de treinquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Met detrein

De vraag is of dat wordt vergoed, gezien het gegeven dat zij een lease-auto heeft.quote:

Het antwoord staat al in je vraag.... trein.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Met detrein

Met de Nozomi ben je er in een kwartiertje...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
Het antwoord staat al in je vraag.... trein.

5 uurquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik weet in ieder geval dat je daar geen 9-5 mentaliteit hebt en dat je mag beginnen en eindigen wanneer je zin hebt, zolang je maar aan je uren komt. Maar dan nog... mijn sociale leven
 . Ik vind 2 uur al erg
 . Ik vind 2 uur al erg  .
 .

Niet als je een lease-auto hebt...quote:

Mja, helaas zijn we hier in een land waar langs een HSL ook borden met 120 staanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de Nozomi ben je er in een kwartiertje...

Regeltjes!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:14 schreef Pheno het volgende:
Mja, helaas zijn we hier in een land waar langs een HSL ook borden met 120 staan

Dat wordt vergoed. Hotelovernachtingen zijn afgeschaft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag is of dat wordt vergoed, gezien het gegeven dat zij een lease-auto heeft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |