Van JP weten we tenminste dat hij seks heeft gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met woeste seksscenes onder het raam van JP?

Puur functioneel uiteraardquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van JP weten we tenminste dat hij seks heeft gehad.
 .
.

Wat voor verschil zie jij dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:38 schreef MNR het volgende:
Als ik hem vergelijk met een half jaar terug, zie ik echt wel een ander persoon!

Nee, we weten dat zijn vrouw sex heeft gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:40 schreef Godtje het volgende:
Van JP weten we tenminste dat hij seks heeft gehad.

Boerenjongen? Ik kom uit een stad met 100.000 inwonersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een foute roman van een boerenjongen die zijn geluk in de grote stad gaat zoeken...Mmmm... Het klopt wel...
 .
 .

Volgens mij is ie ziek!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:56 schreef Anthraxx het volgende:
Maar Josti, bikkel dat het is, zit er zeker nog Q?

Of hij is op sollicitatie in Utrecht...quote:

Dat zeg ik, boerenjongen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:51 schreef Plato1980 het volgende:
Boerenjongen? Ik kom uit een stad in Limburg met 100.000 inwoners.

Hetzelfde.quote:

Het klopt niet, ik ben geen boerenjongen, hooguit een mijnwerker...quote:

hallo! Klaar met alle stress?quote:

[Kluts]quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:57 schreef Plato1980 het volgende:
Het klopt niet, ik ben geen boerenjongen, hooguit een mijnwerker...

Ik heb tot 16.30 uur een vergadering waar ik bij moet zijn, maar het zou moeten lukken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Heb jij je agenda al gechecked Plato?

Privé afspraken bespreken hier mag niet van Godt!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Heb jij je agenda al gechecked Plato?

O ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Privé afspraken bespreken hier mag niet van Godt!

Nou ik ga later vandaag alweeer naar m'n ouders. Zodat ik morgen mee kan als Polle naar de dierenarts moet. Ik vermoed dat ik me morgen nog wel wat zorgen maak zolang dat beestje platgespoten is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
hallo! Klaar met alle stress?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |