Verdomme, geen photoshop bij me, anders had ik het even gedaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moeten ze deze smileys eerst kruisen:![]()
.
Het kon ook niet anders met al die slechte voorbeelden bij hem in de buurt...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:31 schreef Pheno het volgende:
Jobhopper, vrouwhopper. Q. is is een Qiqqer.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, geen photoshop bij me, anders had ik het even gedaan
Oh, hij ziet CL nog steeds als zijn bezit, net als berbers "hun bitch" zo zien?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kon ook niet anders met al die slechte voorbeelden bij hem in de buurt...
Het ziet er eerder uit alsof iemand me wil laten stikkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Alstu, zo ziet het er wel uit als je probeert te gapen met twee pleisters op je mond...
Ik heb nog net geen nametagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, hij ziet CL nog steeds als zijn bezit, net als berbers "hun bitch" zo zien?
Van mij mag je gewoon ongegeneerd met je mond open gapen hoor...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:40 schreef CherryLips het volgende:
Het ziet er eerder uit alsof iemand me wil laten stikken.
"Q-smattie"quote:
quote:
Je bent zwanger van een vierling? Je gaapt voor 5!quote:
Zeg eens niet van die enge dingenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent zwanger van een vierling? Je gaapt voor 5!
John & Kate +8quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die enge dingen.
Eng?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die enge dingen.
Het is hier ook flink uitgedund. Zoals te voorspellen was: geef aan dat er een griepgolf is en opeens heeft iedereen de griepquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:53 schreef Q. het volgende:
De hele afdeling is hier ziek. Gezellig!
Valt me hier binnen het bedrijf nog mee. Meestal als er iets heerst is 3/4 van het bedrijf ziek.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is hier ook flink uitgedund. Zoals te voorspellen was: geef aan dat er een griepgolf is en opeens heeft iedereen de griep
Het zou mij niks verbazen als die thuis een ontvoeringspoging zit voor te bereiden... Of hij is druk met solliciteren, dat kan ook...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:56 schreef Anthraxx het volgende:
Maar Josti, bikkel dat het is, zit er zeker nog Q?
Gebruikt hij zijn Q. altaar tenminste nog eens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als die thuis een ontvoeringspoging zit voor te bereiden... Of hij is druk met solliciteren, dat kan ook...
Volgens mij is het al de 2e of 3e stig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
Sommige dingen moet gewoon geheim blijven: The Stig ontmaskerd door bouwvakker
Ze rouleren waarschijnlijk gewoon. Maar toch, een beetje geheimzinnigheid is wel het leukst. Ben benieuwd wat ze ermee doen. Of ze het negeren of dat de kleur weer veranderd wordt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij is het al de 2e of 3e stig.
Dagelijks toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Gebruikt hij zijn Q. altaar tenminste nog eens.
hihi, Q staat ook op de fotoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, ik ken haar toch indirect: FOK!ster schrijft boek over Obama
Ik zie teveel bekenden op die foto's. Tijd voor nieuwe vrienden kennissen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, ik ken haar toch indirect: FOK!ster schrijft boek over Obama
Hij kijkt wat moeilijk. Misschien zit Breuls wel aan z'n knie. Want die zit er naast...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
Hij staat er goed op hoor. En heel subtiel.
Breuls zit graag aan knoppen toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij kijkt wat moeilijk. Misschien zit Breuls wel aan z'n knie. Want die zit er naast...
Ik heb geen idee en dat hou ik ook graag zo.quote:
We kunnen het aan Q vragenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en dat hou ik ook graag zo.
Bijvoorbeeld...quote:
Obama in het witte huis houden is natuurlijk minder lastig. Dus het lijkt mij perfect voor plaat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld...
Ik vind eigenlijk dat Plato datzelfde kunstje over vier jaar moet doen. Krijgt hij eindelijk de faam die hij verdient.
Ja, ik zie hem ook! Wat ziet ie er toch goed uit!quote:
Van Limburg naar Den-Haag?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Plato schrijft een boek over zijn tijd onder JPB.
Vind je? Ik vind 'm wat bleekjes...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:34 schreef MNR het volgende:
Ja, ik zie hem ook! Wat ziet ie er toch goed uit!
Klinkt als een foute roman van een boerenjongen die zijn geluk in de grote stad gaat zoeken...Mmmm... Het klopt wel...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:34 schreef Godtje het volgende:
Van Limburg naar Den-Haag?![]()
Klinkt als een pakkende titel.
Roman?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een foute roman van een boerenjongen die zijn geluk in de grote stad gaat zoeken...Mmmm... Het klopt wel...
Als ik hem vergelijk met een half jaar terug, zie ik echt wel een ander persoon!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |