CL verdient beter dan zo'n vent die van vrouw naar vrouw hupt...quote:
Ook datquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL verdient beter dan zo'n vent die van vrouw naar vrouw hupt...
Met de mond open gapen ookquote:
21 maart pas, dus dat zal even duren. Ik ben alleen bang dat ik een rugzak extra mee moet nemen. Koopdrang....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:24 schreef MNR het volgende:
Veel plezier Pheno! (ben ook jaloers). Dat je een leuke tijd mag hebben
Jobhopper, vrouwhopper. Q. is is een Qiqqer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL verdient beter dan zo'n vent die van vrouw naar vrouw hupt...
Ow, zover had ik niet teruggelezen. Maar vooralsnog een leuk vooruitzicht. Een extra rugzak? Als dat je enige angst is: kopu, kopu, kopuquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:27 schreef Pheno het volgende:
21 maart pas, dus dat zal even duren. Ik ben alleen bang dat ik een rugzak extra mee moet nemen. Koopdrang....
Verdomme, geen photoshop bij me, anders had ik het even gedaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moeten ze deze smileys eerst kruisen:![]()
.
Het kon ook niet anders met al die slechte voorbeelden bij hem in de buurt...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:31 schreef Pheno het volgende:
Jobhopper, vrouwhopper. Q. is is een Qiqqer.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, geen photoshop bij me, anders had ik het even gedaan
Oh, hij ziet CL nog steeds als zijn bezit, net als berbers "hun bitch" zo zien?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kon ook niet anders met al die slechte voorbeelden bij hem in de buurt...
Het ziet er eerder uit alsof iemand me wil laten stikkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Alstu, zo ziet het er wel uit als je probeert te gapen met twee pleisters op je mond...
Ik heb nog net geen nametagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, hij ziet CL nog steeds als zijn bezit, net als berbers "hun bitch" zo zien?
Van mij mag je gewoon ongegeneerd met je mond open gapen hoor...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:40 schreef CherryLips het volgende:
Het ziet er eerder uit alsof iemand me wil laten stikken.
"Q-smattie"quote:
quote:
Je bent zwanger van een vierling? Je gaapt voor 5!quote:
Zeg eens niet van die enge dingenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent zwanger van een vierling? Je gaapt voor 5!
John & Kate +8quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die enge dingen.
Eng?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die enge dingen.
Het is hier ook flink uitgedund. Zoals te voorspellen was: geef aan dat er een griepgolf is en opeens heeft iedereen de griepquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:53 schreef Q. het volgende:
De hele afdeling is hier ziek. Gezellig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |