Het + teken uit dequote:Op maandag 19 januari 2009 20:14 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig ook een positief dingetje in je TT
Zo ben ikquote:Op maandag 19 januari 2009 20:14 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig ook een positief dingetje in je TT
Een lente-oorlog?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:18 schreef MissMSX het volgende:
Ik vond 't leuker toen 't over oorlog ging
Ik was voor een opdracht wat dingen over WOII aan het opzoeken en kwam allemaal fijne dingen tegen over de Holocaust en Hitler en Mengele en ik blijf ook gewoon verder zoeken hequote:Op maandag 19 januari 2009 20:18 schreef MissMSX het volgende:
Ik vond 't leuker toen 't over oorlog ging
Lente = alles naar de knoppenquote:
Dat verwacht je inderdaad niet als je iets zoekt over WO2quote:Op maandag 19 januari 2009 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was voor een opdracht wat dingen over WOII aan het opzoeken en kwam allemaal fijne dingen tegen over de Holocaust en Hitler en Mengele en ik blijf ook gewoon verder zoeken he.
Scherp, Air.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lente = alles naar de knoppen
Oorlog = alles naar de knoppen
Ik zie een overeenkomst!
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat verwacht je inderdaad niet als je iets zoekt over WO2
Leerzaam wel om te weten. Dat mensen in staat zijn tot de meest bizarre zaken als ze de macht maar hebben.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het alleen niet zo heel erg prettig maar ik blijf dan maar kijken.
Met dank aan Harrie Jekkers, die heeft de lente variant bedacht!quote:
Das Experimentquote:Op maandag 19 januari 2009 20:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leerzaam wel om te weten. Dat mensen in staat zijn tot de meest bizarre zaken als ze de macht maar hebben.
Dat duurt nog zo langquote:Op maandag 19 januari 2009 22:40 schreef Godtje het volgende:
21 maart was het toch?
Nou, wat een feestje!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:43 schreef dawg het volgende:
Dan krijg ik de laatste Veronicagids. Op 21 maart. Finally.
Waarschijnlijk wel ja.. Ik vond 2008 al zo snel gaan, dan zal 2009 niet veel anders zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef Godtje het volgende:
Dat gaat denk ik best snel voorbij.
Ooooooh. Dat is al weer bijna.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 22:40 schreef Godtje het volgende:
21 maart was het toch?
ik hoop het...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik best snel voorbij.
2009 is wel kutterquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.. Ik vond 2008 al zo snel gaan, dan zal 2009 niet veel anders zijn.
Waarom?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef Godtje het volgende:
2009 is wel kutter
Nogmaals, je voelt er niets van! Echt niet!quote:
Ik weet het nog niet. 2008 was niet slecht, maar ook niet bijster goed.quote:
2009 negen is in elk geval kutter.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. 2008 was niet slecht, maar ook niet bijster goed.
Waar doel je precies op?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
2009 negen is in elk geval kutter.
het is alleen al een lelijk cijfer. Dus goed vast houden je gaat nog wat beleven.
Dat snap ik, maar waarom zou dat een kutjaar worden?quote:
Dat gevoel heb ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom zou dat een kutjaar worden?
Voor jou persoonlijk of in z'n algemeenheid?quote:
Als ik ongelukkig ben dat treft dat toch iedereen!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk of in z'n algemeenheid?
De toorn Godsquote:Op maandag 19 januari 2009 23:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik ongelukkig ben dat treft dat toch iedereen!
OK, daar wil je hier verder niet op ingaan neem ik aan.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:34 schreef Godtje het volgende:
Nou ja heel serieus weet ik voor mezelf ook wel redelijk zeker dat het prive wel eens een zwaar jaar kan worden.
Andere jaren geen open vizier?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:37 schreef dawg het volgende:
Ik ga dit jaar met een open vizier in. Het kon trouwens niet veel slechter beginnen, dus dat heb ik wel mee.
Nee, want voorgaande jaren (met uitzondering van afgelopen jaar) wist ik min of meer hoe het jaar zou verlopen. Nu is alles anders.quote:
Het begon gemiddeld, net zoals 2008 eindigde.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:37 schreef dawg het volgende:
Ik ga dit jaar met een open vizier in. Het kon trouwens niet veel slechter beginnen, dus dat heb ik wel mee.
Je weet het nooit zeker, maar ik denk redelijk te kunnen voorspellen hoe 2009 zal verlopen. Calamiteiten daargelaten.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, want voorgaande jaren (met uitzondering van afgelopen jaar) wist ik min of meer hoe het jaar zou verlopen. Nu is alles anders.
In alle aspecten wist je hoe het ging lopen?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, want voorgaande jaren (met uitzondering van afgelopen jaar) wist ik min of meer hoe het jaar zou verlopen. Nu is alles anders.
Ja, hoe dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet het nooit zeker, maar ik denk redelijk te kunnen voorspellen hoe 2009 zal verlopen. Calamiteiten daargelaten.
Er zal weinig tot niks veranderen. Ik blijf werken waar ik werk, ik ga niet verhuizen en prive verwacht ik ook geen veranderingen.quote:
Een bepaald aspect wat de boventoon in mijn leven voerde, en ook erg veel invloed had daarop, ja, ik kon wel vrij zeker zeggen hoe het jaar zou verlopen.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
In alle aspecten wist je hoe het ging lopen?
Dan heb je een gave waarmee je de TV op kan.
Zijn er dingen die je wilt veranderen?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zal weinig tot niks veranderen. Ik blijf werken waar ik werk, ik ga niet verhuizen en prive verwacht ik ook geen veranderingen.
Natuurlijk, maar daar ga ik denk ik weinig tot geen moeite meer voor doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Zijn er dingen die je wilt veranderen?
Tot je een klapper van een baan aangeboden kan krijgen. Senator in de VS bijvoorbeeld!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zal weinig tot niks veranderen. Ik blijf werken waar ik werk, ik ga niet verhuizen en prive verwacht ik ook geen veranderingen.
Okay. Dat is wel duidelijk in elk geval.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar daar ga ik denk ik weinig tot geen moeite meer voor doen.
Dat kan altijd natuurlijk, maar dat ligt niet in de lijn der verwachting.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tot je een klapper van een baan aangeboden kan krijgen. Senator in de VS bijvoorbeeld!
Weg plannen
Ik had ook verwacht dat ik wel een paar jaar bij deze werkgever zou zitten.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kan altijd natuurlijk, maar dat ligt niet in de lijn der verwachting.
Heeft dat met de nakende recessie te maken?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat ik wel een paar jaar bij deze werkgever zou zitten.
Dat is binnen een week al een stuk minder zeker.
Nee, met een opdracht waar ze me willen plaatsen.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft dat met de nakende recessie te maken?
Nog ergerquote:Op maandag 19 januari 2009 23:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, met een opdracht waar ze me willen plaatsen.
Utrechtquote:Op maandag 19 januari 2009 23:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog erger.
Is het die opdracht in Utrecht?
Dan zou ik ook op staande voet ontslag nemen.quote:
Geen oude schoenen...........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook op staande voet ontslag nemen.
Ik heb het vanochtend al overwogen omdat ik op ee belachelijk tijdstip bij een vergadering in Arnhem moest zijn.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 06:34 schreef AirwiN het volgende:
Goedemorgen, we zijn al weer een dag dichterbij 21 maart.
Zijn jullie zo blij dat ik dan weer het land uit ga?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:34 schreef AirwiN het volgende:
Goedemorgen, we zijn al weer een dag dichterbij 21 maart.
Ik ben vooral jaloers, er van uitgaande dat je naar Japan gaat om de bloesem te bekijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:59 schreef Pheno het volgende:
Zijn jullie zo blij dat ik dan weer het land uit ga?
Sinds ik in Kyoto ben bedolven onder de Franse toeristen heb ik in enen een stuk minder moeite met Nederlandse toeristen. Aan de andere kant is Limburg al bijna Frankrijk, dus ik snap je frustratie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:09 schreef Pheno het volgende:
Als we mazzel hebben. Jammer dat we net de laatste dag meepakken van Andre Rieu daar. Loop je daar in Tokyo en hoor je alleen maar zachte g's....
Dat hadden wij ook. Ik vermoed dan ook dat Kyoto de toeristenstad bij uitstek is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:14 schreef Pheno het volgende:
De hotels in Kyoto zaten al aardig vol (net ergens de op een na laatste kamer kunnen pakken), dus ik verwacht daar ook wel wat drukte
De botanische tuin of een echt natuurpark? Botanische tuin is sowieso geweldig!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:14 schreef Pheno het volgende:
Daar gaan we iig nog even een dagreisje naar het natuurpark maken, bloesemtechnisch gezien
Een echte, al weet je bij die Japanners nooit hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook. Ik vermoed dan ook dat Kyoto de toeristenstad bij uitstek is.
[..]
De botanische tuin of een echt natuurpark? Botanische tuin is sowieso geweldig!
Snel, Q. Plat op haar bek!quote:
Het blijft een apart volk...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:20 schreef Pheno het volgende:
Een echte, al weet je bij die Japanners nooit he
CL verdient beter dan zo'n vent die van vrouw naar vrouw hupt...quote:
Ook datquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL verdient beter dan zo'n vent die van vrouw naar vrouw hupt...
Met de mond open gapen ookquote:
21 maart pas, dus dat zal even duren. Ik ben alleen bang dat ik een rugzak extra mee moet nemen. Koopdrang....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:24 schreef MNR het volgende:
Veel plezier Pheno! (ben ook jaloers). Dat je een leuke tijd mag hebben
Jobhopper, vrouwhopper. Q. is is een Qiqqer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL verdient beter dan zo'n vent die van vrouw naar vrouw hupt...
Ow, zover had ik niet teruggelezen. Maar vooralsnog een leuk vooruitzicht. Een extra rugzak? Als dat je enige angst is: kopu, kopu, kopuquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:27 schreef Pheno het volgende:
21 maart pas, dus dat zal even duren. Ik ben alleen bang dat ik een rugzak extra mee moet nemen. Koopdrang....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |