Het + teken uit dequote:Op maandag 19 januari 2009 20:14 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig ook een positief dingetje in je TT
Zo ben ikquote:Op maandag 19 januari 2009 20:14 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig ook een positief dingetje in je TT
Een lente-oorlog?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:18 schreef MissMSX het volgende:
Ik vond 't leuker toen 't over oorlog ging
Ik was voor een opdracht wat dingen over WOII aan het opzoeken en kwam allemaal fijne dingen tegen over de Holocaust en Hitler en Mengele en ik blijf ook gewoon verder zoeken hequote:Op maandag 19 januari 2009 20:18 schreef MissMSX het volgende:
Ik vond 't leuker toen 't over oorlog ging
Lente = alles naar de knoppenquote:
Dat verwacht je inderdaad niet als je iets zoekt over WO2quote:Op maandag 19 januari 2009 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was voor een opdracht wat dingen over WOII aan het opzoeken en kwam allemaal fijne dingen tegen over de Holocaust en Hitler en Mengele en ik blijf ook gewoon verder zoeken he.
Scherp, Air.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lente = alles naar de knoppen
Oorlog = alles naar de knoppen
Ik zie een overeenkomst!
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat verwacht je inderdaad niet als je iets zoekt over WO2
Leerzaam wel om te weten. Dat mensen in staat zijn tot de meest bizarre zaken als ze de macht maar hebben.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het alleen niet zo heel erg prettig maar ik blijf dan maar kijken.
Met dank aan Harrie Jekkers, die heeft de lente variant bedacht!quote:
Das Experimentquote:Op maandag 19 januari 2009 20:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leerzaam wel om te weten. Dat mensen in staat zijn tot de meest bizarre zaken als ze de macht maar hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |