Hij heeft stiekem een oogje op je, jeweettoch!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:34 schreef dagdag het volgende:
Hey, waarom belt er iemand om te voetballen
het zeikt hier van de regen
Gewoon met je opplak nagels!!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik noem mijn schroevendraaiers Ibuprofen.
Ik heb niet eens een schroevendraaier volgens mij.![]()
Zou je denken? Ach, zolang er mensen van hun vriendin zeggen dat ze in coma liggen en de dame in kwestie vind dat prima, zou ik me er niet zoveel zorgen om maken.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n goed idee
Gaat ze m'n posthistory lezen ofzo. Al die poep en spermatopics doen de relatie nou niet echt ten goede
Ja, omdat 'wij' iets anders ingesteld hebben dan jij.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.
Ik zie bij mezelf een hele andere user icon dan dat jullie zien.
Nu zijn het poesjes, wat is je probleem?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
Hou eens op met plaatjes posten
Tenzij het tieten bevat
Alsof ze op fok! zit.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n goed idee
Gaat ze m'n posthistory lezen ofzo. Al die poep en spermatopics doen de relatie nou niet echt ten goede
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
Oke. bel terug en zeg dat krentenbol zei zwart /grijs
Niet,stoot trouwens alleen mensen afquote:Op maandag 19 januari 2009 19:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hij heeft stiekem een oogje op je, jeweettoch!
Je weet maar nooit.quote:
Lief.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:40 schreef Broekpaling het volgende:
Misa en haar love beam:
[ afbeelding ]
Ik wil die 2e, want die eerste heb ik allang verwijderd. Die 2e krijg ik ook niet geuploadquote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, omdat 'wij' iets anders ingesteld hebben dan jij.
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
En daar is nummer 3quote:
Van wat?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Waar kan ik de dag top 100/1000/10000 zien van gister
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Miver heb ik in de collectie.
Probeer deze:quote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil die 2e, want die eerste heb ik allang verwijderd. Die 2e krijg ik ook niet geupload. Teveel pixels ofzo
.
Die voorkeur heb ik nietquote:Op maandag 19 januari 2009 19:40 schreef IQM het volgende:
Allu, wat heb je hier bij 'Weergave'?
Ik heb:
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je de eerste hebt verwijderd? Staat hij hier nog tussen?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil die 2e, want die eerste heb ik allang verwijderd. Die 2e krijg ik ook niet geupload. Teveel pixels ofzo
.
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoeveel posts je hebt in de KLB-sectionequote:
Wat?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aantal door Jos gehosselde chicks natuurlijk!quote:
Mweh volgens mij heb ik al zijn PM's net vandaag verwijderd, maar ik heb wel eens foto's van hem gezien ja.quote:
Yep!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |