Ach schatje wat neem je het ook weer allemaal serieusquote:Op maandag 19 januari 2009 19:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat deden jullie twee in mijn ogen al door stoer te stellen dat jullie superieus zijn aan alles en iedereen.
Ey lullo, post eens een foto van jezelfquote:Op maandag 19 januari 2009 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik geraak een beetje moe van het ik ben superieur aan jou gelul.
Welnee.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach schatje wat neem je het ook weer allemaal serieus!
Ik heb een foto van bpquote:Op maandag 19 januari 2009 19:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ey lullo, post eens een foto van jezelf
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ey lullo, post eens een foto van jezelf
Omdat zwart/grijs.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:34 schreef dagdag het volgende:
Hey, waarom belt er iemand om te voetballen
het zeikt hier van de regen
Van wie heb jij niet een foto?quote:
Niet te geloven dat die van mij 9 maanden terug ook zo snoezig waren.quote:
Oke. bel terug en zeg dat krentenbol zei zwart /grijsquote:
En dan zou ik het lievertje van de meester zijn en jij heel veel straf krijgen!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik bij je in de klas zat, had ik je al lang geslagen met m'n liniaal.[ afbeelding ]
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan dat bij de opties instellen. Wat je wil zien. Vandaar.
Lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op maandag 19 januari 2009 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
Florian, hoe heet je vriendin? Benieuwd of ik d'r ken.
Always met USB verwarming?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is belangrijk om je poesje goed warm te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |