neuh niet nodig.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:58 schreef One_conundrum het volgende:
haha, ben je nog niet lid van kpd Sietske
Ja wacht ben ff aan het zoekenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Zijn er hier mooie mannen dan?
Lang aan ;t zoeken? ;pquote:
Wat heb jij voor gekke laarzen aan op die foto in je FoBo.quote:
Jij mag hier niet posten met die aardappelneus van je.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul verwacht mensen op Fok! die snel op sugadudes.nl opzoek gaan naar pics om de "wedstrijd" te winnen
* Daantke verwacht dat op zich nietquote:Op maandag 19 januari 2009 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul verwacht mensen op Fok! die snel op sugadudes.nl opzoek gaan naar pics om de "wedstrijd" te winnen
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij mag hier niet posten met die aardappelneus van je.
Als het kon wilde je me wel pijpen toch ?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij mag hier niet posten met die aardappelneus van je.
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als het kon wilde je me wel pijpen toch ?
Ze rukken op mijn fotoboekquote:Op maandag 19 januari 2009 17:27 schreef Het_hupt het volgende:
en dames?
gaan we nog foto's posten van FOK!kers, of blijft dit topic een testosteronbom?
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op maandag 19 januari 2009 17:38 schreef snoezelewoepsie het volgende:
Onder het mom van niet-geschoten-is-altijd-mis doe ik ook maar mee
Oh waar kan ik mijn fotoboek maken![]()
Topics zoals dit falen keer op keer. Het lijkt wel of de dames bang zijn om namen te noemen.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:27 schreef Het_hupt het volgende:
en dames?
gaan we nog foto's posten van FOK!kers, of blijft dit topic een testosteronbom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:56 schreef RadioSlut het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:03 schreef Het_hupt het volgende:
Als dit n SC topic blijft komt dr hang en sluitwerk
Misschien zoeken wij de aandacht wat minder op.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:05 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
nee.![]()
het is nou eenmaal wat moeilijker om mooie mannen te vinden, aangezien jullie allemaal geen foto's in jullie FoBo hebben!
misschien geven jullie te snel aandacht.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien zoeken wij de aandacht wat minder op.
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:55 schreef Chrrris het volgende:
Ik weet er een! spenky(tevens wel bezet)
Nu wordt er heel hard op z'n naam geklikt![]()
Als je foto's plaatst, vraag je er ook om.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
misschien geven jullie te snel aandacht.
oh sorry.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je foto's plaatst, vraag je er ook om.
14.quote:
zeker kinky.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:11 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/snoezelewoepsie
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:11 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Als ik een vrouw zou zijn zou ik je doenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik natuurlijk
Boswachter IIquote:Op maandag 19 januari 2009 18:03 schreef Het_hupt het volgende:
nou?
waar blijven de pics?
Als dit n SC topic blijft komt dr hang en sluitwerk
Ik denk dat jij de heetste bent ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:11 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Zoals in eerdere posting: Onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis'quote:Op maandag 19 januari 2009 18:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de heetste bent ja.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:14 schreef IQM het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Dizer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No homo.
wint de grootste lul van FOK! iig welquote:Op maandag 19 januari 2009 18:21 schreef tong80 het volgende:
Wordt een beetje saai als Tong weer wint
Zegt de grootste latente homo van Fokquote:Op maandag 19 januari 2009 18:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wint de grootste lul van FOK! iig wel
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wint de grootste lul van FOK! iig wel
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ik een vrouw zou zijn zou ik je doen
quote:
goed idee manquote:Op maandag 19 januari 2009 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
Iddquote:Op maandag 19 januari 2009 18:38 schreef Misstique het volgende:
Jerruh natuurlijk. Duh.
quote:
Dat is juist het leukste. ;pquote:
Ja!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:35 schreef Chrrris het volgende:
Jimbo
Loofus is wel een schatje.
Salt_seafood ook cute
Je rukt wat af hè ?quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:35 schreef Chrrris het volgende:
Jimbo
Loofus is wel een schatje.
Salt_seafood ook cute
Waar ken ik die kopf van? Had hij niet een topic geopend over zijn haar ofzo?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zou zo hier tussen hebben kunnen staan.
[ afbeelding ]
Ja wat hem beter stond oidquote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar ken ik die kopf van? Had hij niet een topic geopend over zijn haar ofzo?
Heel grappig hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar ken ik die kopf van? Had hij niet een topic geopend over zijn haar ofzo?
staat een linkje van in z'n foboquote:
We have a winner.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We have a winner.![]()
Opgelost slotje.
Grote penis iig.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef Ziewoarut het volgende:
Hoe ziet een mooie Fok!er eruit, dat is natuurlijk de vraag!
Jaloers? Voor de compleetheid zou je ook die 2 foto's met haar hier moeten zetten, dit is wel een hele makkelijke intikker, bovendien was ie al een x gemaakt!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik winquote:
Stomme garp!quote:
sex met sietskequote:Op maandag 19 januari 2009 23:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ik wil ook meedingen naar de hoofdprijs. is die er eigenlijk?
Gelukkig, wanneer word de winnaar bekend gemaakt?quote:
Eer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:12 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Eer! Voor dat vrouwentopic viel toch ook niks te winnen?
nee daar word je vrolijk vanquote:
Inzendtopic MISter en MIStress Fok!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Eer.
Volgens mij had fok al zo'n wedstrijd ieder jaar in US.
Of heb ik het nou verkeerd?
hoiquote:
Tranen van gelukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:17 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
nee ga jij maar huilen.
seks met sietske gaat het sowieso niet worden
Best kut, ik heb geen zin om er zoveel moeite voor te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Inzendtopic MISter en MIStress Fok!
joah, dit jaar in MIS.
Dat is toch heul wat anders?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Inzendtopic MISter en MIStress Fok!
joah, dit jaar in MIS.
niet ? oh ik vind jullie wel in elkaar passen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:17 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
nee ga jij maar huilen.
seks met sietske gaat het sowieso niet worden
in elkaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:20 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
niet ? oh ik vind jullie wel in elkaar passen hoor
En daarvoor kan je een wandeling door Amsterdam winnen ..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:18 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Best kut, ik heb geen zin om er zoveel moeite voor te doen.
Heb ik sowieso wel eens per maand.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:26 schreef Chrrris het volgende:
[..]
En daarvoor kan je een wandeling door Amsterdam winnen ..
l,eukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:26 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Geef dan toch de voorkeur aan een wandeling door sietske.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:26 schreef Chrrris het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke mongool gaat zich in een boevenpakje steken voor een avatar, een film die gratis te zien is en een tour door amsterdam
dan kan je teminste naar de hoerenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb ik sowieso wel eens per maand.En die criminaliteit kom ik ook al genoeg tegen.
Geef me dan gewoon 50 euro, kan ik veel meer mee.
Inderdaad, zo'n tour zou veel leuker zijn.quote:
mag je alle buurten af , BBW , Latinas , Fillipinos , De underage'dquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n tour zou veel leuker zijn.
En de MIstress danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag je alle buurten af , BBW , Latinas , Fillipinos , De underage'd
Niet als ze voor de rol als lijk gaat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:32 schreef Chrrris het volgende:
[..]
En de MIstress dan, denk niet dat zij daar warm van wordt..
je heb ook een gigelo wijk, en anders stuur je ze maar bij cerror langs, die liep toch te zeiken dat ie nooit kon neukenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:32 schreef Chrrris het volgende:
[..]
En de MIstress dan, denk niet dat zij daar warm van wordt..
verkapte kijk-mij-aandacht-willen-postquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-aandacht-willen-post
Dizer is de verpersoonlijking van iedere Starbucks-drinker, Kluun-lezer en Jack Johnson-luisteraar ter wereld.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:14 schreef IQM het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Dizer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No homo.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:00 schreef Nosh het volgende:
Dizer is de verpersoonlijking van iedere Starbucks-drinker, Kluun-lezer en Jack Johnson-luisteraar ter wereld.
Met dat H&M-hoofd van 'm .
ach je moet toegeven.. zelfs ik vind Dizer wel een mooie jongenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dizer is de verpersoonlijking van iedere Starbucks-drinker, Kluun-lezer en Jack Johnson-luisteraar ter wereld.
Ja hallo, ik wil wel winnen natuurlijk...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:05 schreef Scaurus het volgende:
Jezelf op een bergtop photoshoppen, schaam je!
En dan iedereen zo van 'JA NEE JE BENT TOCH MOOI' en jij van 'Nééé, dat zeg je alleen maar gekkie!' en iedereen weer van 'NEE, ÉCHT!' en ondertussen zit je daar met een boner die je bureaublad enkele centimeters de lucht in krijgt.quote:
Do'h!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dan iedereen zo van 'JA NEE JE BENT TOCH MOOI' en jij van 'Nééé, dat zeg je alleen maar gekkie!' en iedereen weer van 'NEE, ÉCHT!' en ondertussen zit je daar met een boner die je bureaublad enkele centimeters de lucht in krijgt.
Jij stemt dan toch wel op mij he!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:07 schreef Het_hupt het volgende:
mss handig als iemand dr n poll in gooit?
Ik zou Dizer doen. No homo. Hard en onbeschermd. No homo. Als mancrush een gezicht had... No homo. Mochten alle vrouwen en dieren en alle herinneringen daaraan overleden zijn, zou ik mezelf aftrekken op Dizer. No homo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dan iedereen zo van 'JA NEE JE BENT TOCH MOOI' en jij van 'Nééé, dat zeg je alleen maar gekkie!' en iedereen weer van 'NEE, ÉCHT!' en ondertussen zit je daar met een boner die je bureaublad enkele centimeters de lucht in krijgt.
Waarom staat overal no homo. Je bent duidelijk fag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou Dizer doen. No homo. Hard en onbeschermd. No homo. Als mancrush een gezicht had... No homo. Mochten alle vrouwen en dieren en alle herinneren daaraan overleden zijn, zou ik mezelf aftrekken op Dizer. No homo.
Of jij trapt overduidelijk in de 'val' die ik met bovenstaande, overdreven, met 'no homo' bezaaide tekst heb gezet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom staat overal no homo. Je bent duidelijk fag.
Hey chucklefuck, leg hem anders nog eens uit voor de allertraagsten onder ons!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom staat overal no homo. Je bent duidelijk fag.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Nosh het volgende:
Volgens mij is Rival degene die daar recht op heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:45 schreef Paramnesia het volgende:
Niggaz, ik heb die alleenrecht op no homo oke.
Chickies, jeweetzquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef TwinCamDude het volgende:
Aangemeld. Wat valt er te verdienen?
Wat een schatje ben je toch!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:37 schreef Mylene het volgende:
Ik nomineer:
Jajong
LasTeR
BarraCupraCuda
Dizer
BVO
FAGGOT .quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou Dizer doen. No homo. Hard en onbeschermd. No homo. Als mancrush een gezicht had... No homo. Mochten alle vrouwen en dieren en alle herinneringen daaraan overleden zijn, zou ik mezelf aftrekken op Dizer. No homo.
Ik ga maar even wat fotoboeken zoeken danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:37 schreef Mylene het volgende:
Ik nomineer:
Jajong
LasTeR
BarraCupraCuda
Dizer
BVO
Nigga, ik stond daar 1ste of 2de.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef Paramnesia het volgende:
Ik ben wel 6e geworden bij de lelijkste Fokkers, kan ik hier niet daarvoor een poedelprijs krijgen.
Jij stond onderaan balhaar, Deox heeft die gewonnen!quote:
Wajoo, pass die link. Ik heb verdomme altijd gelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Jij stond onderaan balhaar, Deox heeft die gewonnen!
Over mij hoeffie toch niet zo lang na te denken schat?!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:43 schreef Maisnon het volgende:
Oh ik weet er nog eentje! Maar daar moet ik even op zitten denken
Over mij hoeffie toch niet zo lang na te denken schat?!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:43 schreef Maisnon het volgende:
Oh ik weet er nog eentje! Maar daar moet ik even op zitten denken
Je viel al onder dezequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Zijn er al veel genoemd. Laster mijn steun heb je ook![]()
Er zijn er op fobo wel meer te vinden maar de helft is vast nep. http://fotoboek.fok.nl/user/180514 bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:46 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Over mij hoeffie toch niet zo lang na te denken schat?!
Familie van Michael Manciniquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Zijn er al veel genoemd. Laster mijn steun heb je ook![]()
Er zijn er op fobo wel meer te vinden maar de helft is vast nep. http://fotoboek.fok.nl/user/180514 bijvoorbeeld
Of Peer natuurlijk,quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Familie van Michael Mancini? Overduidelijk nep.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wát een dikke poes!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:11 schreef SHE het volgende:
Ik nomineer mijn lief, http://fotoboek.fok.nl/-dalai-
Leuker dan dat wordt het hier niet
Dus je haat me?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:27 schreef SHE het volgende:
Hoe moest ik dat nou weten??
Ik klik alleen op fotoboeken als ik iemand haat, zodat ik zwakke punten kan vinden in hun foto's. Ik kijk nooit in een fobo voor de lol!
Super, zo kun je ook meisjes van Super de Boer uit Gaanderen hebben.quote:
Je moet die schaapachtige van de AH hier hebben die kan met 2 ogen allebei een andere kant op kijken hoe hip is datquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Super, zo kun je ook meisjes van Super de Boer uit Gaanderen hebben.
Da's Peer Mascini schat.quote:
Hoeveel subsidie zouden ze daarvoor krijgen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet die schaapachtige van de AH hier hebben die kan met 2 ogen allebei een andere kant op kijken hoe hip is dat
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Super, zo kun je ook meisjes van Super de Boer uit Gaanderen hebben.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:36 schreef MASD het volgende:
[..]!
Wat moet je met boerse meisjes btw? De inhoud die daarin zit moet je er zelf in stoppen.
Ik weet niet, misschien moet je Tong vragen hoeveel die hier krijg, ik denk iets vergelijkbaars ofzoquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hoeveel subsidie zouden ze daarvoor krijgen?
Het is hier nog net geen Marokkanen-site.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien moet je Tong vragen hoeveel die hier krijg, ik denk iets vergelijkbaars ofzo
Ohjaquote:
Je hebt smaak.quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
![]()
Sai
Geen twijfel over mogelijk
Dat ie maar 2 keer genoemd is, ooit was 'ie nog zo populairquote:
Ik wist niet dat ze een gozer was?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vind ChipsZak. wel wat hebben.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |