quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke mongool gaat zich in een boevenpakje steken voor een avatar, een film die gratis te zien is en een tour door amsterdam
dan kan je teminste naar de hoerenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb ik sowieso wel eens per maand.En die criminaliteit kom ik ook al genoeg tegen.
Geef me dan gewoon 50 euro, kan ik veel meer mee.
Inderdaad, zo'n tour zou veel leuker zijn.quote:
mag je alle buurten af , BBW , Latinas , Fillipinos , De underage'dquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n tour zou veel leuker zijn.
En de MIstress danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag je alle buurten af , BBW , Latinas , Fillipinos , De underage'd
Niet als ze voor de rol als lijk gaat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:32 schreef Chrrris het volgende:
[..]
En de MIstress dan, denk niet dat zij daar warm van wordt..
je heb ook een gigelo wijk, en anders stuur je ze maar bij cerror langs, die liep toch te zeiken dat ie nooit kon neukenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:32 schreef Chrrris het volgende:
[..]
En de MIstress dan, denk niet dat zij daar warm van wordt..
verkapte kijk-mij-aandacht-willen-postquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-aandacht-willen-post
Dizer is de verpersoonlijking van iedere Starbucks-drinker, Kluun-lezer en Jack Johnson-luisteraar ter wereld.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:14 schreef IQM het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Dizer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No homo.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zou zo hier tussen hebben kunnen staan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:00 schreef Nosh het volgende:
Dizer is de verpersoonlijking van iedere Starbucks-drinker, Kluun-lezer en Jack Johnson-luisteraar ter wereld.
Met dat H&M-hoofd van 'm .
ach je moet toegeven.. zelfs ik vind Dizer wel een mooie jongenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 03:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dizer is de verpersoonlijking van iedere Starbucks-drinker, Kluun-lezer en Jack Johnson-luisteraar ter wereld.
Met dat H&M-hoofd van 'm .
Ja hallo, ik wil wel winnen natuurlijk...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:05 schreef Scaurus het volgende:
Jezelf op een bergtop photoshoppen, schaam je!
En dan iedereen zo van 'JA NEE JE BENT TOCH MOOI' en jij van 'Nééé, dat zeg je alleen maar gekkie!' en iedereen weer van 'NEE, ÉCHT!' en ondertussen zit je daar met een boner die je bureaublad enkele centimeters de lucht in krijgt.quote:
Do'h!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dan iedereen zo van 'JA NEE JE BENT TOCH MOOI' en jij van 'Nééé, dat zeg je alleen maar gekkie!' en iedereen weer van 'NEE, ÉCHT!' en ondertussen zit je daar met een boner die je bureaublad enkele centimeters de lucht in krijgt.
Jij stemt dan toch wel op mij he!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:07 schreef Het_hupt het volgende:
mss handig als iemand dr n poll in gooit?
Ik zou Dizer doen. No homo. Hard en onbeschermd. No homo. Als mancrush een gezicht had... No homo. Mochten alle vrouwen en dieren en alle herinneringen daaraan overleden zijn, zou ik mezelf aftrekken op Dizer. No homo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dan iedereen zo van 'JA NEE JE BENT TOCH MOOI' en jij van 'Nééé, dat zeg je alleen maar gekkie!' en iedereen weer van 'NEE, ÉCHT!' en ondertussen zit je daar met een boner die je bureaublad enkele centimeters de lucht in krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |