Waarom staat overal no homo. Je bent duidelijk fag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou Dizer doen. No homo. Hard en onbeschermd. No homo. Als mancrush een gezicht had... No homo. Mochten alle vrouwen en dieren en alle herinneren daaraan overleden zijn, zou ik mezelf aftrekken op Dizer. No homo.
Of jij trapt overduidelijk in de 'val' die ik met bovenstaande, overdreven, met 'no homo' bezaaide tekst heb gezet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom staat overal no homo. Je bent duidelijk fag.
Hey chucklefuck, leg hem anders nog eens uit voor de allertraagsten onder ons!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom staat overal no homo. Je bent duidelijk fag.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Nosh het volgende:
En dan iedereen zo van 'JA NEE JE BENT TOCH MOOI' en jij van 'Nééé, dat zeg je alleen maar gekkie!' en iedereen weer van 'NEE, ÉCHT!' en ondertussen zit je daar met een boner die je bureaublad enkele centimeters de lucht in krijgt.
Volgens mij is Rival degene die daar recht op heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:45 schreef Paramnesia het volgende:
Niggaz, ik heb die alleenrecht op no homo oke.
Chickies, jeweetzquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef TwinCamDude het volgende:
Aangemeld. Wat valt er te verdienen?
Wat een schatje ben je toch!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:37 schreef Mylene het volgende:
Ik nomineer:
Jajong
LasTeR
BarraCupraCuda
Dizer
BVO
FAGGOT .quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou Dizer doen. No homo. Hard en onbeschermd. No homo. Als mancrush een gezicht had... No homo. Mochten alle vrouwen en dieren en alle herinneringen daaraan overleden zijn, zou ik mezelf aftrekken op Dizer. No homo.
Ik ga maar even wat fotoboeken zoeken danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:37 schreef Mylene het volgende:
Ik nomineer:
Jajong
LasTeR
BarraCupraCuda
Dizer
BVO
Nigga, ik stond daar 1ste of 2de.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef Paramnesia het volgende:
Ik ben wel 6e geworden bij de lelijkste Fokkers, kan ik hier niet daarvoor een poedelprijs krijgen.
Jij stond onderaan balhaar, Deox heeft die gewonnen!quote:
Wajoo, pass die link. Ik heb verdomme altijd gelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Jij stond onderaan balhaar, Deox heeft die gewonnen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |