Niks joh, ik maak een punt en je reageert er omheen, dan ga ik vanuit dat je m'n gemaakte punt niet hebt begrepen. Daarmee ben je niet debiel of dom of zoquote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
joh!
man, ik ben heus niet debiel hooren ik heb gewoon een lening bij mijn bank afgesloten, omdat ik niet bij obscure instanties wil gaan zitten hosselen.
Nee, dat zou ik nu niet meer doen, nee, ik wil nu niet meer rood staan en ja mijn motor is nu helemaal van mij.
Ja, niet iedereen is perfect, maar ik ben er wel gekomen, dus noem het dom en stom, ik heb er van geleerd en ík ben er uit gekomen, de rest van half nederland die bij Becam leent niet, dus ja, ik vind mezelf uiteindelijk verantwoordelijker en beteromdat ik wist wat de nadelen en voordelen waren en wat ik uiteindelijk terug moest betalen. Heb sober geleefd en alles terugbetaald
Sta nu niet rood meer en heb een fijn saldo
En ik kan weer over iets uit ervaring spreken, en niet zoals de meesten maar 'gissen' en 'speculeren'
Lees dan man, je snapt m'n punt nog steeds niet. Als je -1000 staat kan je beter bij leen van Frisia lenen dan via een doorlopend krediet. Dat was m'n punt.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
ja zeg, als of Pietje mij uit moet gaan leggen 'dat het slecht is om rood te staan alsof je -1000 je 0-punt is'!![]()
kommop zeg...
Die goedemiddagquote:Op maandag 19 januari 2009 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niks joh, ik maak een punt en je reageert er omheen, dan ga ik vanuit dat je m'n gemaakte punt niet hebt begrepen. Daarmee ben je niet debiel of dom of zo.
Goedemiddag
Afgelopen vrijdag had ik er eentje voor de trein, meer dan 3u over gedaan om thuis te komenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:51 schreef Houniet het volgende:
Vanmorgen 538 op het Station!
Ohja en zelfmoorden. Kon daardoor met de wagen naar school klerelijers. Lekker egoïstisch om anderen bij je rotzooi te betrekken.
Velp hè.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:51 schreef Houniet het volgende:
Vanmorgen 538 op het Station!
Ohja en zelfmoorden. Kon daardoor met de wagen naar school klerelijers. Lekker egoïstisch om anderen bij je rotzooi te betrekken.
euh, nu ? even nog, want ga daarna douchenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo zeg ff wanneer je weer op msn bent
Een goed forum heeft een lijst met i.p's gekoppeld aan gebruikers en vice versa. Even zoeken of een andere gebruiker ook dat ip adres heeft gedeeld en klaar. Djeejs, ben je zo geboren of ooit hard gevallen?quote:
quote:
wat is dan het meervoud van uitlegquote:
kan je ook fm gaan studeren mag je ze ook aanquote:Op maandag 19 januari 2009 12:14 schreef Nielez het volgende:
[..]
En meer pakken uiteraard.
Als echte businessman.
Wat zeg je????quote:
Waar heb jij 't opeens overquote:Op maandag 19 januari 2009 18:33 schreef Sander het volgende:
modjes zijn nsb'ers. Is toch alweer een paar jaar geleden dat iemand vrijwilligerswerk op een internetforum vergeleek met de Holocaust. D8 dat de mensheid als geheel al wat verder was
Een toevallige vergelijking.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Begrijpend lezen is ook een vak Sander; Hij zegt dat hier meer modjes zijn dan dat er NSBers int bejaardentehuis zitten.
Een echte baas zou dan gaan fietsenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:47 schreef Sander het volgende:
Wisselstoring tussen Arnhem en Nijmegen. Daar gaat m'n fitnessavond
Hihi.. voor vanavond heb ik al 2 afspraken.. dus als ik klaar ben met koken enzo, hoop ik nog wat aan m'n essay te doenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:47 schreef IrishBastard het volgende:
Goh, zullen we vanavond naar Samson?
Mijn enige fiets staat in Nijmegenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Een echte baas zou dan gaan fietsen
hardlopend naar Nijmegen, Fietsend naar 't Zwembad, Zwemmen en dan ergens crashen!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:51 schreef Sander het volgende:
[..]
Mijn enige fiets staat in Nijmegen
Damn, das een best goed excuusquote:Op maandag 19 januari 2009 18:51 schreef Sander het volgende:
[..]
Mijn enige fiets staat in Nijmegen
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Begrijpend lezen is ook een vak Sander; Hij zegt dat hier meer modjes zijn dan dat er NSBers int bejaardentehuis zitten.
't Is wel goed met je.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
En dan zijn uitgerekend de mensen die niet begrijpend kunnen lezen moderators hier!
Op je teentjes getrapt, omdat je ging bokken voor je gelezen had wat er stond?quote:
D_K rustig aan.. tis wel klaar nu lijkt me?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt, omdat je ging bokken voor je gelezen had wat er stond?
Was dat het maar, dan had je gelijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt, omdat je ging bokken voor je gelezen had wat er stond?
Ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
Het rentepercentage voor 2009 is 3,58 procent
bron
dat betekent dus dat ik voor alles dat ik dit jaar leen 3,58% rente moet betalen, volgend jaar is t weer een ander getal en dan moet ik dat over mijn totale schuld betalen
dat klopt ?
nee die 4800 is het gemiddelde wat er het hele jaar op je rekening staat bij 800 per maandquote:Op maandag 19 januari 2009 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja.
@ dat 2e verhaal
Je krijgt 't maar per maand he, dus je stufi & spaar van december krijg je maar 1/12 van je "winst". Dat maakt je berekening iets ingewikkelder.
hoezo? als ik een buffer op wil bouwen voor over een jaar is daar niks mis mee toch ? mocht blijken dat ik t niet nodig heb kan ik na t stoppen met mn studie het gelijk weer afbetalenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, en dit is gewoon het gebruiken van overheidsgeld voor verkeerde doeleinden. Dus zoek 't zelf maar uit.
Ga je nou echt voor die paar tientjes de moeite doen om het uit te rekenen enzulks? Kun je bijna beter de tijd die je daaraan besteed gebruiken om te werkenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee die 4800 is het gemiddelde wat er het hele jaar op je rekening staat bij 800 per maand
Een buffer leengeld, die haal je maar bij Leenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
hoezo? als ik een buffer op wil bouwen voor over een jaar is daar niks mis mee toch ? mocht blijken dat ik t niet nodig heb kan ik na t stoppen met mn studie het gelijk weer afbetalen
ik doe t in 5 min, knappe jongen die daarin 50 euro verdient, ik niet iigquote:Op maandag 19 januari 2009 19:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je nou echt voor die paar tientjes de moeite doen om het uit te rekenen enzulks? Kun je bijna beter de tijd die je daaraan besteed gebruiken om te werken
Dudes, dit is toch geen vergelijking mod - nsbquote:Op maandag 19 januari 2009 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Feit is dat de vergelijking mod - NSB al honderdduizend keer eerder is gemaakt, dat je 't nu in een andere context plaatst maakt dat feit niet ongedaan.
ik ben wel gek om uiteindelijk meer geld kwijt te zijn als t goedkoper kanquote:Op maandag 19 januari 2009 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een buffer leengeld, die haal je maar bij Leen.
waarom word ik er nu weer bijgesleeptquote:Op maandag 19 januari 2009 19:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dudes, dit is toch geen vergelijking mod - nsbHij had net zo goed kunnen zeggen meer modjes dan dat swarmi foutloze posts maakt..
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed, nu piet blauw is, moet ie de blauwe verdedigen he!
Ja, maar het gaat de manier waarop.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Feit is dat de vergelijking mod - NSB al honderdduizend keer eerder is gemaakt, dat je 't nu in een andere context plaatst maakt dat feit niet ongedaan.
Nooit gedacht dat wij het een keer ergens over kunnen zijn!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dudes, dit is toch geen vergelijking mod - nsbHij had net zo goed kunnen zeggen meer modjes dan dat swarmi foutloze posts maakt..
Wil jij nou echt een discussie aangaan over tactisch posten?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, maar het gaat de manier waarop.
Nee, want een normale vergelijking gaat de helft hier al de pet te boven. Laat staan een discussie. Blijkbaar moet ik voor een beetje discussie niet bij jou zijn maar bij Yashaaa.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wil jij nou echt een discussie aangaan over tactisch posten?
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is het met dat chagrijnige volk vandaag?
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is het met dat chagrijnige volk vandaag?
Dat is zo kut lopen inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 19:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Blijkbaar mag je hier alleen appels met peren vergelijken anders heb je iedereen aan je broek hangen!
Je avaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |