Waar heb jij 't opeens overquote:Op maandag 19 januari 2009 18:33 schreef Sander het volgende:
modjes zijn nsb'ers. Is toch alweer een paar jaar geleden dat iemand vrijwilligerswerk op een internetforum vergeleek met de Holocaust. D8 dat de mensheid als geheel al wat verder was
Een toevallige vergelijking.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Begrijpend lezen is ook een vak Sander; Hij zegt dat hier meer modjes zijn dan dat er NSBers int bejaardentehuis zitten.
Een echte baas zou dan gaan fietsenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:47 schreef Sander het volgende:
Wisselstoring tussen Arnhem en Nijmegen. Daar gaat m'n fitnessavond
Hihi.. voor vanavond heb ik al 2 afspraken.. dus als ik klaar ben met koken enzo, hoop ik nog wat aan m'n essay te doenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:47 schreef IrishBastard het volgende:
Goh, zullen we vanavond naar Samson?
Mijn enige fiets staat in Nijmegenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Een echte baas zou dan gaan fietsen
hardlopend naar Nijmegen, Fietsend naar 't Zwembad, Zwemmen en dan ergens crashen!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:51 schreef Sander het volgende:
[..]
Mijn enige fiets staat in Nijmegen
Damn, das een best goed excuusquote:Op maandag 19 januari 2009 18:51 schreef Sander het volgende:
[..]
Mijn enige fiets staat in Nijmegen
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Begrijpend lezen is ook een vak Sander; Hij zegt dat hier meer modjes zijn dan dat er NSBers int bejaardentehuis zitten.
't Is wel goed met je.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
En dan zijn uitgerekend de mensen die niet begrijpend kunnen lezen moderators hier!
Op je teentjes getrapt, omdat je ging bokken voor je gelezen had wat er stond?quote:
D_K rustig aan.. tis wel klaar nu lijkt me?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt, omdat je ging bokken voor je gelezen had wat er stond?
Was dat het maar, dan had je gelijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt, omdat je ging bokken voor je gelezen had wat er stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |