Gisteravondquote:
dat mis ik allemaal zonder internetquote:
Jij bent mod.. verplaats de reeks dan naar OUD zodat we allemaal van het kleine mormel kunnen genieten!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal ik alvast een OP maken voor de aankondiging van alweer een FOK!baby?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Jij bent mod.. verplaats de reeks dan naar OUD zodat we allemaal van het kleine mormel kunnen genieten!
DMtentamen duurt toch nog even?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
DMtentamen
AI tentamen, ik ga vandaag maar 's met AI beginnen, eens kijken waar 't over gaat
Een paar, en die doen dan heul interessant alsof 't heul moeilijk is.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef -Mellow- het volgende:
Doen jullie allemaal dezelfde studie ofzo?
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een paar, en die doen dan heul interessant alsof 't heul moeilijk is.
Aha.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef HostiMeister het volgende:
Alleen Sander, IB, Nielez en Moblo doen dezeelfde studie
Fout, dan heet het ook Informatica.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
Informatica, maar dan op Uni niveau, dan heet het informatiekunde ofzo
ja, maar ik moet érgens gaan beginnenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef Nielez het volgende:
[..]
DMtentamen duurt toch nog even?
AI ook trouwens.
Eerst maar ff leren voor T&A tentamen en die DM deeltoets.
informatica zijn de bouwers, de programmeurs over het algemeenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef -Mellow- het volgende:
Wat was ook weer het verschil tussen informatica en informatiekunde? Kan dat nooit onthouden
Het kan zijn dat mijn afstudeerbedrijf me in dienst wil nemen. Dan word ik een expat en kom ik over twee jaar misschien wel terug voor mijn master.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet nodig hebben als in je gaat werken?
Dat tweede lijkt me veel boeiender.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
informatica zijn de bouwers, de programmeurs over het algemeen
de informatiekundigen zijn de schakel tussen de bouwers en het bedrijfsleven: het in kaart brengen van de situatie in een bedrijf en dat eenduidig aan de bouwers doorgeven zodat er een geschikt systeem gebouwd kan worden
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een paar, en die doen dan heul interessant alsof 't heul moeilijk is.
En je komt altijd zo retegemotiveerd overquote:Op maandag 19 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
het is niet moeilijk, ik doe gewoon te weinig
dat is mijn grote probleem:quote:Op maandag 19 januari 2009 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En je komt altijd zo retegemotiveerd over.
Donderdag.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef Sander het volgende:
Wanneer is die deeltoets en wat stelt die voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |