abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65565073
CP er gebeurt wat Go eitjes GO!!! Wat goed!!!!!

en sjeeee... wat een doos ben je dan!!! in één keer ook...

Ik voorzie een leegstroom hier over een poosje!!!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_65565145
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:51 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

6 keer is dubbel scheepsrecht he

Ik heb vanmorgen controle gehad in het ziekenhuis. Er lijkt zowaar iets te gebeuren, maar we gaan nog even vrolijk door met dezelfde dosis en dan dinsdag weer controle. Zou er dan eindelijk iets bij me werken???

De fertiliteitsassistente vertelde nog een verhaal van een dame die een puregon-ampul van 900 eenheden had en per keer 225 eenheden moest gebruiken. Heeft die doos de ampul 1 keer gebruikt en daarna weggegooid Ze wist niet dat ze'em meerdere keren kon gebruiken Zo even 300 euro in de prullebak gegooid
Ik hoop dat er iets werkt bij je zeg! Mag ook wel tijd worden!!

(Wat een dom mens. Dat kijk je toch na? Zo'n pot is dan nog niet leeg. Dan denk je toch na?
Jezus, 300 euro weggooien.. )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65569697
Crazy: super dat er al wat te zien is, wanneer moet je weer?

Vlindur: Succes deze ronde, mocht je nou na ronde 6 weer naar de gyn, of was het pas in april..??

Hier alles nog goed. Borsten gaan zeer doen, maar alleen maar omdat ik er de hele tijd tegen aan zit te duwen om te kijken of ze al zeer doen
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_65570620
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:46 schreef sproet-je het volgende:
Crazy: super dat er al wat te zien is, wanneer moet je weer?

Vlindur: Succes deze ronde, mocht je nou na ronde 6 weer naar de gyn, of was het pas in april..??

Hier alles nog goed. Borsten gaan zeer doen, maar alleen maar omdat ik er de hele tijd tegen aan zit te duwen om te kijken of ze al zeer doen
Afblijven jij!

En dinsdag weer controle. Benieuwd of het ook echt groei blijkt te zijn of dat m'n follikels me zitten te neppen
pi_65571156
Sproetje, in april weer terug ja.

Blijf dan idd ook van je tetten af!
pi_65572389
Vlindur, balen weer joh. Dan maar een

Hier dag 33, nog niks te zien. Ik vrees voor geen effect van de clomid weer, maar test van het weekend wel even. Dan na volgende week de gyn maar weer bellen... Pfft. Fijn zo.
pi_65573307
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
Vlindur, balen weer joh. Dan maar een

Hier dag 33, nog niks te zien. Ik vrees voor geen effect van de clomid weer, maar test van het weekend wel even. Dan na volgende week de gyn maar weer bellen... Pfft. Fijn zo.
En dan duphaston oid?
pi_65573471
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:02 schreef prinseszondererwt het volgende:

*knuffel*
Ik denk aan je!
pi_65574204
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:32 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

En dan duphaston oid?
Meestal krijg ik primolut. Maar inderdaad, dat zal wel weer gebeuren.

Vlindur, je bent lief.
pi_65574493
Wat stom PZE! dat schiet ook niet op zo!

Soms zou ik zó graag kunnen toveren!!
pi_65574559
Sproet, had je nou eerder al die bollen gehad? Van pregnyl weet ik dat je er gewoon vette zwangerschapsklachten van kan krijgen (heb het zelf ondervonden ), maar van die dingen niet toch....?

Als je trouwens zwanger bent (wat ik écht denk) dan trakteer JIJ me op taart hè? En dan ga ik me opgeven voor Char ofzo, want dan heb ik echt enge krachten je zal niet de eerste zijn!!!!
pi_65574788
zucht Prinses... zo schiet het niet op....

NieTTus: nope, de vorige twee keer pregnyl extra gespoten. Daar had ik ook wel klachten van, dus hoe het nu eigenlijk zou moeten zijn weet ik gewoon niet.
Ik ben al aan het bakken! Als ik zwanger ben krijg je van mij gewoon een hele taart!
pi_65575103
Jeeeej!! Wil hem wel van die bij het station die zijn het lekkerst!
pi_65575146
(ik denk ineens aan die opmerking, dat als we 1 persoon zouden zijn, en dan met jezelf een gesprek houden en nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd ik spooooor niet (maar dat was al bekend...))
pi_65575638
maar je kent mijn chocoladetaart nog niet! Ach, als ik zwanger ben zou ik zelfs een gebakje uit Maastricht voor je gaan halen!!

(als we nou dezelfde persoon zouden zijn, hoop ik helemaal dat ik zwanger ben, dan ben jij het namelijk ook, hahahahha)
pi_65575955

Ik hoop zo van harte dat je zwanger bent!! En is goed, bak buiten een kind ook maar een choco taartje! Kom ik snel smullen
pi_65598609
nou sproetje, we hopen allemaal het beste voor je!!!
(kan je geen stukje taart naar zweden sturen, haha)

ik heb goed nieuws: kregen een brief van het ziekenhuis in de andere stad,
we mogen 26 februari komen, dus hopelijk mag ik dan meteen beginnen met de behandeling
pi_65598946
Super wilmadonna, dat is mooi nieuws!! da's minder dan 4 weken eindelijk wat positief nieuws.
pi_65603185
Daar ga ik voor duimen, Wilmadonna!
pi_65604138
Wauw Wilmadonna! Wat een fijn bericht. Ik duim mee.
pi_65604556
Jeeeeee, wilmadonna. Da's nog minder dan een maandje. Ik ga ook voor je duimen dat je meteen met de behandeling mag beginnen

Ik heb trouwens het eerste blauwe plekje sinds ik begonnen ben met spuiten. Komt door de prik van gisteren. Voelde al wat naar en kwam ook een druppeltje bloed uit toen de naald eruit kwam (de andere keren kwam dat pas nadat de naald al eruit was). Vind het overigens wel typisch dat links prettig prikt en rechts juist niet. Komt dat meer mensen bekend voor?
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:16:16 #222
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65605030
Was even dit topic uit het oog verloren maar ben op 23 januari bevallen van een gezonde zoon: Lennon Thom Jeb.

Heb net even het hele topic doorgelezen... Sproet-je wat spannend allemaal zeg, ik duim voor je dat de cryo's blijven plakken en je over 1,5 week een mooie positieve test hebt.

Leonieke, het zit jou ook allemaal niet mee zeg.. Dikke knuffel van mij

CP, sterkte met het spuiten!!

En Niettus wat klink je heerlijk positief en ik hoop en gun het je zo voor je dat je geduld ook een keer beloond wordt.

Wilmadonna ook eindelijk een keer goed nieuws, hopelijk mogen jullie snel met de behandeling beginnen.

Verder, iedereen die ik vergeten ben ook een hele dikke knuffel en hopelijk voor jullie heel snel ook een keer heel goed nieuws!!
Make love, not war ☮
pi_65620226
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef CrazyPrincess het volgende:
Jeeeeee, wilmadonna. Da's nog minder dan een maandje. Ik ga ook voor je duimen dat je meteen met de behandeling mag beginnen

Ik heb trouwens het eerste blauwe plekje sinds ik begonnen ben met spuiten. Komt door de prik van gisteren. Voelde al wat naar en kwam ook een druppeltje bloed uit toen de naald eruit kwam (de andere keren kwam dat pas nadat de naald al eruit was). Vind het overigens wel typisch dat links prettig prikt en rechts juist niet. Komt dat meer mensen bekend voor?

ik prikte altijd het liefst links net boven mijn navel (vetlaagje) als ik rechts prikte, 9 van de 10 keer een blauwe plek

Wilma, wat goed!!!! Ik duim zo hard mee. Het hoeft maar 1 keer raak te zijn natuurlijk en ik hoop zo dat het die ronde de jouwe is!!

Sproet, hoe voelt u zich??

Diaan met je mooie zoons!!!!
  zondag 1 februari 2009 @ 13:17:50 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65620805
Wilmadonna, wat een goed nieuws zeg! Hopelijk kan je heel snel door dan!
  zondag 1 februari 2009 @ 15:27:10 #225
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65625823
Wilma wat een goed nieuws één keer kan genoeg zijn, ik duim me helemaal suf voor je
CP hoe gaat het met het zelf prikken? Ben je al een stapje vooruit of laat je je man je voorlopig nog pijnigen Maakt uiteindelijk niets uit natuurlijk he, als je maar geprikt wordt!
Sproet, kom eens langs hier en vertellen hoe het met je gaat???? Ik blijf gewoon doorduimen hoor

Diaan (nog) gefeliciteerd met je prachtige zoon en mooie gezinnetje
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_65626497
ik ben er nog hoor! Wil jullie alleen niet vervelen met elk steekje, of krampje die ik voel.... Ik begin al een beetje gek te worden van mezelf, ben eigenlijk wel blij dat ik morgen weer moet werken. Dan kan ik in ieder geval niet elke 5 minuten naar de wc.

Wilmadonna: Fijn dat je zo (redelijk) snel terecht kan!! Dit wordt hem hoor!
pi_65626645
Daar zijn we hier toch voor doos!

Maar kan me voorstellen dat je jezelf niet nóg gekker wilt maken!! Als je wilt spuien je weet me te vinden
pi_65646317
WIlmadonna; wat fijn!! Super dat je daar al zo snel terecht kunt! Succes!!

Sproetje; spannend, hoor!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_65648164
O, sproetje, zenuwslopend he? Veel sterkte en ik duim nog steeds.
pi_65649119
oh wat zijn jullie reakties lief en warm! Bedankt dat doet me goed.
En ja, ik hoop ook echt dat dit em gaat worden!

Diaan: leuk om weer 's wat van je te horen: GEFELICITEERD!!!
  maandag 2 februari 2009 @ 12:29:38 #231
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65652074
Diaan: gefeliciteerd !

Wilmadonna: mooi zo , er zit eindelijk schot in .
* SilkTie zet positive-vibes-projector weer aan.

CrazyPrincess: ben je al zover dat je zelf de spuit zet? Mijn vrouw vond ook altijd een kant makkelijker/minder pijnlijk dan de andere, is dus heel gewoon (voor zover je wat mijn vrouw vindt "gewoon" kunt noemen ; wanneer ze a-typisch kán zijn, is ze dat ook ). En die blauwe plekken gaan vanzelf wel weer weg.

Sproet-je: Omdat wij het net meegemaakt hebben, kan ik me heel levendig voorstellen hoe je je voelt . Sterkte voor de komende wachtperiode . Denk eraan: gebruik die energie om te broeden, niet om je zorgen te maken. Het is zo al vermoeiend genoeg .
Hoe gaat je vent eigenlijk met je gestuiter om ?

Ook voor alle anderen een dikke . Wat NieTTus al zei:
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:17 schreef NieTTus het volgende:
Soms zou ik zó graag kunnen toveren!!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65658685
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:29 schreef SilkTie het volgende:

Sproet-je: Omdat wij het net meegemaakt hebben, kan ik me heel levendig voorstellen hoe je je voelt . Sterkte voor de komende wachtperiode . Denk eraan: gebruik die energie om te broeden, niet om je zorgen te maken. Het is zo al vermoeiend genoeg .
Hoe gaat je vent eigenlijk met je gestuiter om ?

Mijn lieve vent heeft het er deze keer ook moeilijk mee. We slapen allebei niet heel denderend. Maar gelukkig heeft hij nog wel geduld met me! Ik ben sinds het weekend eigenlijk voornamelijk heel bang om weer te horen te krijgen dat het niet gelukt is.... Ik zou zo graag vreselijk zere borsten willen hebben en elke ochtend kotsend boven de wc willen hangen, dan heb ik in ieder geval wat meer hoop. Genoeg gezeur van mij weer! Ik ben in ieder geval nog niet ongesteld geworden!!
pi_65688247
quote:
Groot onderzoek naar onvruchtbaarheid dikke vrouwen
Uitgegeven: 3 februari 2009 12:11
Laatst gewijzigd: 3 februari 2009 12:26

GRONINGEN - Twintig ziekenhuizen en klinieken in Nederland starten in juni van dit jaar een onderzoek naar de relatie tussen overgewicht en vruchtbaarheidsproblemen. De klinieken willen onder meer weten of vrouwen met overgewicht die afvallen, makkelijker in verwachting raken en of zij minder complicaties krijgen tijdens de zwangerschap.

Vruchtbaarheidsproblemen

Volgens gynaecoloog Annemieke Hoek van het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG), leider van het onderzoek, staat al vast dat vrouwen met ernstig overgewicht vaker vruchtbaarheidsproblemen hebben. Ook krijgen zij vaker ernstige aandoeningen als zwangerschapssuiker en -vergiftiging.

Lifestyleprogramma

De Nederlandse gynaecologen willen nu weten of de merendeels jonge vrouwen geholpen kunnen worden met een lifestyleprogramma, dat onder meer bewegen en afvallen behelst. Hoek zoekt in totaal zeshonderd vrouwen bij wie sprake is van zwaarlijvigheid. Zij hebben een zogenoemde body mass index (BMI) van 30 of hoger.

Vruchtbaarheidsbehandeling

''In veel klinieken krijgen vrouwen met een BMI van rond de 35 geen vruchtbaarheidsbehandeling, omdat ze te zwaar zijn. Niet omdat zij dan geen goede moeder kunnen zijn, maar omdat de risico's voor moeder en kind te groot zijn'', zegt Hoek. ''Maar in de hele wereld is nog nooit eerder onderzocht of afvallen afdoende helpt."

Extreem overgewicht

De Groningse gynaecoloog erkent dat er steeds meer voorwaarden worden gesteld aan vrouwen die zich melden voor een vruchtbaarheidsbehandeling. ''We weten steeds meer over het ongunstige effect van onder meer roken, drinken en dik zijn op de voortplanting. " ''Aan de andere kant zijn er ook nog nooit zo veel jonge mensen met extreem overgewicht geweest als de laatste tien, vijftien jaar.'' Het landelijke onderzoek is naar verwachting in 2013 afgerond.
Bron: NU.nl

Zouden ze onderscheid maken tussen vrouwen met en vrouwen zonder PCOS? En hebben 'dikke' vrouwen zonder PCOS ook meer problemen dan 'dunne' vrouwen zonder PCOS?

[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyPrincess op 03-02-2009 17:04:40 ]
pi_65698748
Ik vind het wel een goed idee, zo'n onderzoek. Ik wacht iig niet op de uitslag, ik heb Sonja maar weer opgedoken. Probeer in elk geval zsm onder die 30 te komen. Is nu 32 ruim bij mij.
pi_65698929
Even snel voordat ik de deur weer uit ga: NieTTus veel plezier/succes morgen met de echo!
pi_65706214
Thank you Voor jou alwéér een dagje voorbij!!

Verwacht er nog niet veel van heur, dag 10. Mijn eisprong zit meestal rond dag 16, dus denk dat het vrijdag opnieuw meten wordt, en hopelijk dan kijken of en wanneer het VU plek heeft!!!! Vooral omdat er dan 3 dagen tussen zit tot maandag, en het dan te kort dag wordt.. als ze morgen baarmoederslijmvlies meten en dan vrijdag kunnen we wel inschatten wanneer dat goed moet zijn! Denk ik
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:55:44 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65707130
Sproetje, wanneer is jouw d-day ook alweer?
pi_65714884
ik mag vrijdag op de foto
en terugkomen voor meting
pi_65720724
BE: vrijdag is het twee weken na mijn eisprong en waarschijnlijk gaan we dan thuis testen. Maandag moet ik een bloedtest in het ziekenhuis doen....

Basimah! Succes vrijdag!

En nu ga ik aan het werk!
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:25:36 #240
114177 Diaan73
pi_65720884
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:13 schreef sproet-je het volgende:
BE: vrijdag is het twee weken na mijn eisprong en waarschijnlijk gaan we dan thuis testen. Maandag moet ik een bloedtest in het ziekenhuis doen....

Basimah! Succes vrijdag!

En nu ga ik aan het werk!
Spannend hoor

Bedankt nog voor alle felicitaties hier
Make love, not war ☮
pi_65721182
Ik kan wel janken.....

VAN BLIJDSCHAP!!!!

Mijn baarmoederslijmvlies is gewoon al 7 mm, en ik heb al 2 eieren van 12.5 mm
OP DAG 10!!!!!

Dit is me nog nooit gebeurd en ik ben echt méga trots op mijn lichaam... Al gaat deze ronde toch niet door, dan ben ik al mega blij dat na al die jaren mijn lichaam op 'schema' loopt. Ik droom van sigaretten, maar nog steeds gestopt en dit is echt een mega goede stimulans...

Vrijdagochtend nog een meting, ze hoopt/verwacht dat mijn ei dan rond de 16 mm zit en dan gaan we VU e.d. bellen, om te bepalen wanneer ik pregnyl kan gaan prikken... (ze zijn nu het VU al aan het bellen dat ik eraan kom) ALS die terugplaatsing maar komt, heb echt het gevoel dat dit hem dan gaat worden....! (en zo mag ik weer niet denken, want dan wordt de klap weer groot als het niet doorgaat.. ZUCHT!)

Op mijn afdeling hebben ze net even megegilt, en nu ga ik weer mijn rust terugkrijgen. Beide benen op de grond. Tis toch niet te merken hè, dat ik loop te stuiteren
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:53:36 #242
114177 Diaan73
pi_65721284
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:47 schreef NieTTus het volgende:
Ik kan wel janken.....

VAN BLIJDSCHAP!!!!

Mijn baarmoederslijmvlies is gewoon al 7 mm, en ik heb al 2 eieren van 12.5 mm
OP DAG 10!!!!!

Dit is me nog nooit gebeurd en ik ben echt méga trots op mijn lichaam... Al gaat deze ronde toch niet door, dan ben ik al mega blij dat na al die jaren mijn lichaam op 'schema' loopt. Ik droom van sigaretten, maar nog steeds gestopt en dit is echt een mega goede stimulans...

Vrijdagochtend nog een meting, ze hoopt/verwacht dat mijn ei dan rond de 16 mm zit en dan gaan we VU e.d. bellen, om te bepalen wanneer ik pregnyl kan gaan prikken... (ze zijn nu het VU al aan het bellen dat ik eraan kom) ALS die terugplaatsing maar komt, heb echt het gevoel dat dit hem dan gaat worden....! (en zo mag ik weer niet denken, want dan wordt de klap weer groot als het niet doorgaat.. ZUCHT!)

Op mijn afdeling hebben ze net even megegilt, en nu ga ik weer mijn rust terugkrijgen. Beide benen op de grond. Tis toch niet te merken hè, dat ik loop te stuiteren
Eindelijk goed nieuws het is je zooooo gegund!!
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 09:26:15 #243
5428 crew  miss_sly
pi_65721970
sproetje, spannende dagen! Ik hoop het zo voor je!

Basimah, succes vrijdag!

NieTTus, stuiterballetje Wat een goed nieuws Ow, dit moet hem worden!! Als jij dat nou niet gaat denken uit zelfbescherming, denk ik het gewoon heel erg hard, ok? Ik duim zo ontzettend hard voor je
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:29:30 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65722062
Hihi, ik wilde precies hetzelfde zeggen over dat stuiterballetje. Wat gaat het goed zeg! Alles lijkt nu mee te werken, laten we hopen dat het dan ook echt tot een terugplaatsing komt. Dat moet haast wel!

Sproetje, nog 2 spannende dagen dus! Ik duim voor je!
pi_65722506
Even een feestje bouwen voor NieTTus Deze terugplaatsing gaat door!! Ik weet het zeker!
pi_65730984
Wauw NieTTus! Dit moet hem zijn hoor!

En een mini-jompel voor mezelf: ik heb een cyclus! Vandaag op dag 38 zowaar uit mezelf (zonder primolut) ongesteld geworden. Mijn cyclus was dus 37 dagen, wel op het randje qua lengte maar toch... ovulatietest ga ik nu toch maar bestellen, kan van die temperatuur echt geen wijs worden. Joepie!
pi_65735859
He NieTTus wat een goed nieuws zeg. Dat is weer even afwachten, maar hopelijk gaat het dit keer lekker soepeltjes.

En Sproetje ook jij succes, ik ben benieuwd en hoopvol

Wilma, fijn trouwens dat je eindelijk die brief gekregen hebt. Wat een moeite heb je moeten doen, ik kan er met mijn hoofd niet bij

En nog voor iedereen een paar , op de een of andere manier heb ik het gevoel dat er hier een positieve flow is. Hopelijk zet het door bij iedereen
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_65736549
Ik word ook onwijs blij van die flow hier
Hopelijk levert het ons allemaal hyperende, stuiterende kindjes op!
pi_65738848
NieTTus dat is geweldig nieuws!
Ik zal voor je duimen!
pi_65744532
NieTTus wat goed Wat heb je ze te eten gegeven?
Ik ga zo hard voor je duimen dat dit'em inderdaad gaat worden

sproet-je, wat ontzettend spannend zeg. Ik zit hier al te zenuwen op m'n stoel. Kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen Speciaal voor jou een stuiterbal (hoewel hij niet zo heftig stuitert als jij ):

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws van het front. Eerst het goede nieuws: Ik heb vanavond voor het eerst zelf geprikt en het viel me erg mee. Morgen weer proberen

Dan het slechte nieuws: we hebben niet goed opgelet hoeveel er nog in de pen zat en nu heb ik gisteren waarschijnlijk minder dan de voorgeschreven dosis genomen (37,5 ipv 75). En omdat het de eerste keer 75 was wisten we niet of het nou hoorde dat er maar 1 klikje was te horen (hoewel we wel twijfelde). Het pijltje dat de dosis aanwijst leek ook wel zichtbaar genoeg (hoewel we ook hierover twijfels hadden). En we hebben glad geen erg gehad om even in het 'logboek' dat we bijhouden te kijken Kan mezelf wel voor m'n kop slaan

Nou ja, op zich geen ramp, maar wel jammer, want vrijdag hebben we weer een controle en dan is het misschien lastig bepalen of de verhoogde dosis nut heeft gehad. Ik bel morgen wel even met het ziekenhuis...
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2009 @ 20:53:54 #251
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65745242
NieTTus wat een heerlijk nieuws. Ik ga echt mijn duimen voor je sufduimen hoor

Sproet-je nog maar twee dagen wachten
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:11:34 #252
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65745829
He getver cp balen van zoiets dan hè? Ik hoop dat een keertje minder spuiten niet zoveel uitmaakt voor je

Sproetje wat SPANNENNNNNNNNND!!!! Ik zit helemaal te duimen (en ook een beetje mee te stuiteren), ik heb een goed gevoel Nog 2 dagen dan weet je meer, zet 'm op!
Hoe voel je je zelf nu?

Niettus wat goed!!! Peper gegeten? Of Pokon misschien? Zet 'm op VU, maak plaats en ruimte, Niettus komt eraan en het wordt een Wellus

Ik heb vanmiddag mijn leidinggevende op mijn werk ingelicht over onze kinderwens en het ziekenhuisgebeuren eromheen waar we nu mee bezig zijn, het onderwerp kwam ter sprake en meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt. Zat echt op een beetje geschikt moment te wachten die was dus vanmiddag en ze reageerde heel fijn gelukkig Als ik nu weer ga zeuren om het rooster weet ze ook meteen waarom ik dat doe
Ylana
pi_65746469
Sproetje, wat een spannende dagen zeg! Ik hoop zo op een positieve test voor jullie! Sterkte met de spanning.

NieTTus, klinkt goed zeg! Dit gaat 'm worden! Heb je mijn pm nog gelezen?

CP wat goed dat je zelf de spuit hebt gezet! Heel stoer!
Balen dat het met de dosis misschien niet goed is gegaan. Kun je van balen he? Ik heb eens een spuit vergeten te zetten. Dacht er gewoon pas uren later aan. Schrok me echt wezenloos. Bleek het achteraf helemaal niet erg te zijn...
pi_65756785
Sombie, zag hem gisterenavond laat, en toen was ik net op weg naar bed. Zal hem proberen vanavond te beantwoorden, hier op mijn werk heb ik het niet liggen
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:25:07 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65757673
CP, wat balen van die dosis. Hopelijk komt het alsnog wel goed.

Saffier, fijn van je werk joh!
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:37:03 #256
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65759370
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]

Ik heb vanavond voor het eerst zelf geprikt en het viel me erg mee. Morgen weer proberen

Wat goed!
Is je man er ook zo blij mee?
Ik zal blij zijn als ik kan stoppen met de 38 mm naald in Silly haar toches te prikken.
We zouden gisteren met de dokter spreken, maar die had een drukke nacht acter de rug en moest een beetje slaap inhalen. Dus de verlossende woorden: "U kunt die spuit nu wel laten liggen" krijgen we waarschijnlijk pas volgende week te horen.
quote:
Dan het slechte nieuws: we hebben niet goed opgelet hoeveel er nog in de pen zat en nu heb ik gisteren waarschijnlijk minder dan de voorgeschreven dosis genomen (37,5 ipv 75). En omdat het de eerste keer 75 was wisten we niet of het nou hoorde dat er maar 1 klikje was te horen (hoewel we wel twijfelde). Het pijltje dat de dosis aanwijst leek ook wel zichtbaar genoeg (hoewel we ook hierover twijfels hadden). En we hebben glad geen erg gehad om even in het 'logboek' dat we bijhouden te kijken Kan mezelf wel voor m'n kop slaan

Nou ja, op zich geen ramp, maar wel jammer, want vrijdag hebben we weer een controle en dan is het misschien lastig bepalen of de verhoogde dosis nut heeft gehad. Ik bel morgen wel even met het ziekenhuis...
Ieder klikje is 37,5 IE. Ik weet nog dat ik iedere keer zat mee te tellen als mijn vrouw zich prikte, zodat ik daarna kon zeggen dat inderdaad alles erin was gegaan; altijd een beetje onzeker over dat soort dingen.
Ik kan me nog herinneren dat de eerste keer dat ik een spuit voor haar prepareerde (eentje die de eisprong inzet, naam vergeten), alle lucht eruit haalde zodat er nog wat van het spul in het uiteinde van de spuit bleef zitten. Maar ja, ik werk (nog zo'n twee weken, heeft iemand nog een baan voor me?) op het gebied van infuuspompen en beroepsmatig haal ik dus alle lucht uit dingen die in het lichaam komen ... Nou zeg, wat ik toen over mijn hoofd kreeg, omdat toch echt alles erin moet en wie weet, misschien maakt dit net het verschil etc. etc. etc. Toen hebben we geleerd dat die kleine beetjes en eenmalig niet zo'n verschil uitmaken.

Dus: vanavond weer gewoon de goede dosis en vol goede moed doorgaan. We duimen voor je!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:03:57 #257
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65760117
SilkTie zonder werk???? Wat ongelooflijk balen zeg hoop dat je snel weer (leuk) werk hebt Hoe is het met je vrouw?

BE ik was echt opgelucht hoe ze reageerde soms reageert ze wat raar (wie niet af en toe ) dus ik zag er echt wel een beetje tegenop, maar het ging helemaal goed

Spreotje waar zit je? Kan je je zenuwen nog een beetje de baas?

[ Bericht 0% gewijzigd door Saffier op 05-02-2009 13:41:29 (typo) ]
Ylana
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:34:14 #258
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65764646
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:03 schreef Saffier het volgende:
SilkTie zonder werk???? Wat ongelooflijk balen zeg hoop dat je snel weer (leuk) werk hebt Hoe is het met je vrouw?
[..]
Tsja, de baas in Europa kan goedkoper in Noord-Afrika produceren dan hier, dus gaat de tent hier dicht. En het is nu niet makkelijk iets anders te vinden ...
Gelukkig hebben we ook nog ons eigen vertaalbedrijf wat ons nog wat kan geven, WW hier is niet denderend ... hopelijk vind ik gauw iets nieuws (of een hele hoop vertaalwerk).

On-topic.
Mijn vrouw is ont- zet- tend moe maar wel gelukkig .
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:53:11 #259
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65765300
balen SilkTie. Hopelijk wordt de vermoeidheid van je vrouw snel minder!

Ik werd net gebeld door de verpleegkundige van het zh ivm de afspraak morgenochtend (gezond zwanger-spreekuur), of we de vragenlijsten die we over de post hadden gekregen hadden ingevuld (niets gekregen over de post, nee dus, blijkt dat we die lijsten de vorige keer al hadden gekregen in het zh) en ja die zijn ingevuld, de enquete op internet moet ingevuld en uitgeprint mee, ligt ook al klaar en de verwachting was dat het spreekuur niet uitloopt, dus dat we inderdaad op de afgesproken tijd aan de beurt zijn, gelukig waren we sowieso al van plan op tijd te komen daar . Ik vind het niet meer dan normaal om op tijd te verschijnen voor welke afspraak danook, maar er zijn dus mensen die daar anders over denken
Ik kon het alleen niet laten om te zeggen dat ik verwacht niet veel nieuws van haar te horen morgen wel op een leuke manier hoor!
Ylana
pi_65769560
ahum....

donderdag 5 februari 2009 @ 16:08:42 #261
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65770132
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef sproet-je het volgende:
ahum....

[ afbeelding ]

OH YEAH !!!

Volgt u maar !
pi_65770776

Ook hier van harte Sproet!! Je wordt mama!!!
(en nu ga ik volgen zodat we samen de stad op zijn kop kunnen zetten )

En waar blijft de taart?????

[ Bericht 11% gewijzigd door NieTTus op 05-02-2009 16:33:34 ]
pi_65770918
Wow, gefeliciteerd
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:40:50 #264
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65771303
Jahhhhhh Sproetje!!!!! Wat heerlijk meid, wat leuk, gefeliciteeeeeeeerd
Ylana
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:45:46 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65771511
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sproetje! Ik heb er tranen van in mijn ogen staan! Wat ongelofelijk goed meid! Gefeliciteerd!
pi_65771927
Gefeliciteerd Sproetje!

Wat onwijs gaaf!
pi_65772251
Sproet, super
Fake it till you make it...
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:12:43 #268
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65772595
Sproetje gefeliciteerd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65772962
Gefeliciteerd!!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65773195
Wat zijn jullie lief!! Dankjewel.

Ik blijf het wel erg spannend vinden hoor, maandag de bloedtest, dat is dan toch even een extra zekerheid!! Pffff, ik ben gewoon zwanger, hahahaha.
pi_65773504
sproet-je, wat helemaal fantastisch!! Gefeliciteerd meid, ik voelde het al toen ik zag dat je in het topic gepost had. Je bent gewoon zwangert!! Maandag komt gewoon heerlijk die bevestiging!
pi_65774150
Sproetje wat goed!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65774513
Sproetje van harte gefeliciteerd!!
Wauw!
En wat tof dat je eerder kunt testen dan die 2 wachtweken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65774991
Voordat ik de rest teruglees: SPROET-JE GEFELICITEERD

Wat een geweldig nieuws! Heel veel plezier op je roze (of blauwe ) wolk!
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:43:19 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65775455
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Goed gedaan sproetje!!!
pi_65776045
sproetje wat geweldig ow, wat een goed nieuws, dit
Heel erg ontzettend gefeliciteerd
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2009 @ 19:13:10 #277
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65776587
Jaaaaaaa sproet-je wat goed Wat geweldig Wat heerlijk Wat ongelovelijk stoer

Gefeliciteerd
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:32:03 #278
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65777190
Jaaaaaaaa! Gefeliciteerd met je streep-jes, sproet-je!! Jihaaaa!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65777409
WAUW wat een goed nieuws sproetje!!! (en wederhelft natuurlijk!!!!)!

Gefeliciteerd en geniet ervan!!!
pi_65777438
O, Sproetje, wat geweldig!! Ik heb gewoon tranen in mijn ogen. Wat een heerlijk nieuws!!!
  Jubileum moderator donderdag 5 februari 2009 @ 20:13:35 #281
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65778540
Sproetje!!! wat fantastisch joh! Echt helemaal geweldig, gefeliciteerd

De streepjes uit dit topic vind ik altijd extra speciaal, zulke mooie wondertjes zijn dat.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65781030
Ik ben zo benieuwd morgen na de meting ik probeer me weer op te stellen als in: weinig te zien! Zodat het morgen weer een feestje wordt!

Als alles meezit, hoor ik morgen OF / wanneer er een terugplaatsing is.. Ik wil zo graag met Sproet samen zwanger zijn samen met verlof, samen het dorp leegkopen kids uithuwelijken

ALS die terugplaatsing er maar komt!!!!!
Na 6 jaar is het nu ook zoooo mijn beurt!!
pi_65781411
Goedzo sproetje! Van harte!
pi_65781845
Ohhh Sproetje, wat gaaf Het is gewoon gelukt! Gefeliciteerdmeis De test is best duidelijk zo. Geniet er maar lekker van

Ik had me voorgenomen als ik straks weer eens een keertje mag testen Zo positief zie ik het wel in dat ik zo'n test met een indicatie van het aantal weken erbij haal. Want als mijn cyclussen blijven komen zoals het nu gaat, dan zou het best makkelijk te bepalen zijn of het wel klopt. Want daar heb ik eik nog een beetje mijn vraagtekens bij.

Nou NieTTus nu weer even voor jou duimen Zo mag de flow wel doorgaan En ja het is nu gewoon jouw tijd!
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_65781948
Bij jou moet het gewoon ook zo zijn mariposa!!! minimaal 6 streepjes!! (L)
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:45:05 #286
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65782112
Van harte gefeliciteerd Sproetje!

En hopelijk volgt hier een complete leegloop
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2009 @ 22:39:29 #287
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65784192
NieTTus jij bent nu aan de beurt, dat moet gewoon
pi_65789822
NieTTus, ik ga voor je duimen dat je vandaag goed nieuws krijgt en dat je sproet-je snel mag volgen

En SilkTie zonder baan. Da's slecht nieuws Ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt (Wat zoek je precies voor iets?)
En wat voor spuiten moet je Silly nog geven dan?
Manlief hier komt wel erbij zitten ookal spuit ik nu zelf. Maar hij vindt het enger om ernaar te kijken dan om het zelf te doen

Saffier, wat fijn dat er begrip is op je werk. Dat scheelt al een hoop onnodige stress
pi_65790484
Ik sta te stuiteren... Ik ben gewoon harstikke aan het ovuleren
(met een stuk of 4, 5 eieren!!!! Als ik 'normaal' zwanger had kunnen worden, had ik nu kans op een 5-ling gehad )
Niet met pregnyl dus... ze zijn me aan het aanmelden, ik hoor na 2 uur meer...
(als het doorgaat heb ik woensdag de terugplaatsing.....)

DUIM MEE!!!!!!!!!!!!

pi_65790503
En sorry dat ik verder even op niemand reageer, maar ik heb er echt de concentratie even niet voor....!!!
pi_65790506
NieTTus, hoe was het bij de echo???

en Basimah bij jou??
pi_65790659
Pfff ik ga even een rondje rennen dit is het moment waar het steeds spaak liep de vorige keren.. Ze hebben wel heel duidelijk bij de VU aangegeven dat ik al een paar keer een cancel heb gehad, dus dat ze echt hun best moeten doen!

Ze zei wel: tis positief dat het op een doordeweekse dag is, dan zijn er meer mensen aan het werk dus meer kans op plek!!!!!!!!
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 09:34:58 #294
5428 crew  miss_sly
pi_65790828
ow NIeTTus, ik duim voor je!!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:38:44 #295
114177 Diaan73
pi_65790911
Sproetje, geweldig zeg Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een hele mooie zwangerschap hebt!!

NieTTus ik duim met je mee hoor 4/5 eieren is echt supergoed!! Hopelijk is er plek en heb je woensdag de terugplaatsing.
Make love, not war ☮
pi_65790983
SPROET-JE!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Ik heb het kippenvel op m'n armen staan...Gefeliciteerd, joh! Wat super-fijn-geweldig voor jullie! Geniet ervan!

Lois; dat heb ik ook... meiden uit dit topic die zwanger worden, zijn voor mij toch wel 'specialer' dan meiden waarbij het gemakkelijker gaat... al is het natuurlijk altijd bijzonder, elke zwangerschap!

NieTTus; wat goed, wat een positief nieuws... Ik hoop en duim zo met je mee dat er nu inderdaad een terugplaatsing komt... en beter nog; een geslaagde terugplaatsing met over een paar weekjes net zo'n mooie foto in dit topic als die van Sproet-je nu!

[ Bericht 5% gewijzigd door Jose81 op 06-02-2009 09:48:49 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:41:54 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65790995
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:21 schreef NieTTus het volgende:
Ik sta te stuiteren... Ik ben gewoon harstikke aan het ovuleren
(met een stuk of 4, 5 eieren!!!! Als ik 'normaal' zwanger had kunnen worden, had ik nu kans op een 5-ling gehad )
Niet met pregnyl dus... ze zijn me aan het aanmelden, ik hoor na 2 uur meer...
(als het doorgaat heb ik woensdag de terugplaatsing.....)

DUIM MEE!!!!!!!!!!!!

Duim duim duim duim
ik wacht graag nog een ronde als dat betekent dat jij nu aan de beurt bent
pi_65791155
Wat vreselijk spannend NieTTus. Ik vind dat je mee mag (moet!) op de positieve flow die nu in het topic hangt. Nu is het jouw beurt
pi_65791802
OOhhh niettus, wat spannend!! Ik ben al aan het duimen.

En 5 EIEREN!!!! Jeetje mina
pi_65791919
En wat is iedereen toch lief voor me! Ik heb nu over 4 zwangerschapstesten heen geplast en ze zeggen echt allemaal hetzelfde. Nog even wachten tot maandag en dan kan mag ik van mezelf een keertje in Z&G posten.....
En jullie moeten met me mee!! Silktie is de polonaise dit jaar begonnen, ik sta achter hem en ik wil dat het een hele lange rij gaat worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')