quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef CrazyPrincess het volgende:[..]
Ik heb vanavond voor het eerst zelf geprikt en het viel me erg mee. Morgen weer proberen

Wat goed!
Is je man er ook zo blij mee?
Ik zal blij zijn als ik kan stoppen met de 38 mm naald in Silly haar toches te prikken.
We zouden gisteren met de dokter spreken, maar die had een drukke nacht acter de rug en moest een beetje slaap inhalen. Dus de verlossende woorden: "U kunt die spuit nu wel laten liggen" krijgen we waarschijnlijk pas volgende week te horen.
quote:
Ieder klikje is 37,5 IE. Ik weet nog dat ik iedere keer zat mee te tellen als mijn vrouw zich prikte, zodat ik daarna kon zeggen dat inderdaad alles erin was gegaan; altijd een beetje onzeker over dat soort dingen.
Ik kan me nog herinneren dat de eerste keer dat ik een spuit voor haar prepareerde (eentje die de eisprong inzet, naam vergeten), alle lucht eruit haalde zodat er nog wat van het spul in het uiteinde van de spuit bleef zitten. Maar ja, ik werk (nog zo'n twee weken, heeft iemand nog een baan voor me?) op het gebied van infuuspompen en beroepsmatig haal ik dus alle lucht uit dingen die in het lichaam komen ... Nou zeg, wat ik toen over mijn hoofd kreeg, omdat toch echt alles erin moet en wie weet, misschien maakt dit net het verschil etc. etc. etc. Toen hebben we geleerd dat die kleine beetjes en eenmalig niet zo'n verschil uitmaken.
Dus: vanavond weer gewoon de goede dosis en vol goede moed doorgaan. We duimen voor je!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)