abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65206706
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:32 schreef Boze_Appel het volgende:

Maarja, dat is dan weer niet eerlijk, want EG wil alleen delen met mensen die meer hebben dan hijzelf.
Dat is niet helemaal waar, EG wil het overwegen als alle CEO's hun salaris ingeleverd hebben. Feitelijk komt dat op hetzelfde neer natuurlijk, maar toch, eerlijk is eerlijk.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65206782
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Helaas word er hypocriet geredeneerd als het over lage lonen landen gaan (maar die armen mensen zouden helemaal niets verdienen zonder westerse sweatshops ) alsof het bedrijfsleven niet lobbyt voor handels belemmeringen met de linkerhand en met de rechterhand Afrika leegrooft (Ja maar dat verkopen die corrupte Afrikaanse leiders zelf, dus daar kunnen we niets aan doen. )
In dit draadje is dit helemaal niet aan de orde, nog afgezien van het feit dat ik meermaals heb aangegeven welvaart te willen exporteren, onder meer door het afschaffen van handelsbelemmeringen. EG is daar overigens weer een fel tegenstander van.
pi_65206815
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:52 schreef Reya het volgende:

Daar is natuurlijk steeds meer sprake van; veel inwoners van nieuwe EU-landen gaan bijvoorbeeld naar Duitsland, Nederland of de Britse eilanden om werk te doen waarmee ze meer verdienen dan in hun thuislanden; Echtgaaf wil dat indammen, terwijl dat nou juist een motor kan vormen voor de economische ontwikkeling van - relatief - arme landen. Is dat nou de zoveel bepleite 'solidariteit'?
De vinger op de zere plek.
pi_65206923
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:52 schreef Reya het volgende:

[..]

Daar is natuurlijk steeds meer sprake van; veel inwoners van nieuwe EU-landen gaan bijvoorbeeld naar Duitsland, Nederland of de Britse eilanden om werk te doen waarmee ze meer verdienen dan in hun thuislanden; Echtgaaf wil dat indammen, terwijl dat nou juist een motor kan vormen voor de economische ontwikkeling van - relatief - arme landen. Is dat nou de zoveel bepleite 'solidariteit'?
Zelfs daarbuiten inderdaad. In India zijn het de westerse bedrijven die de standaard omhoog brengen, meer betalen en secundair alles goed regelen. De uitbuiters zijn de Indiase bedrijven. Zonder westerse investeringen komen die landen geen meter vooruit.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:07:15 #105
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_65207260
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb EG nooit gevraagd om genoegen te nemen met minder salaris, niemand hier. Dus dat verzin je weer ter plekke.
Dus je roept iets en neemt er vervolgens geen verantwoordelijkheid voor? Is dat een kapitalistisch trekje?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 19 januari 2009 @ 14:12:52 #106
pi_65207452
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

In dit draadje is dit helemaal niet aan de orde, nog afgezien van het feit dat ik meermaals heb aangegeven welvaart te willen exporteren, onder meer door het afschaffen van handelsbelemmeringen. EG is daar overigens weer een fel tegenstander van.
Omdat de CEO's extra bonussen willen verdienen met het exporteren van de welvaart van het arme deel van de westerse wereld.

Zo blijft iedereen de bal terugkaatsen en graaien.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 19 januari 2009 @ 14:15:07 #107
pi_65207540
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:58 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zelfs daarbuiten inderdaad. In India zijn het de westerse bedrijven die de standaard omhoog brengen, meer betalen en secundair alles goed regelen. De uitbuiters zijn de Indiase bedrijven. Zonder westerse investeringen komen die landen geen meter vooruit.
En ondertussen roepen dat we "de economische oorlog met de opkomende economieën dreigen te verliezen" om zo mensen hier voor minder loon harder te laten werken.

De topverdieners spelen dus iedereen tegen elkaar uit.
pi_65207565
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Dus je roept iets en neemt er vervolgens geen verantwoordelijkheid voor? Is dat een kapitalistisch trekje?
Ik zal even uitleggen wat er staat, want je laat zien dat lezen heel moeilijk is (wat een trekje is van diegenen die menen dat rijken per ongeluk aan veel geld zijn gekomen).

Opvallend is dat als er wordt voorgesteld dat EG wat inlevert hij niet thuis geeft.

Het valt mij dus op dat indien er wordt voorgesteld (staat niet bij door wie) dat EG wat inlevert (staat nergens dat het om salaris gaat, maar gewoon, wat inleveren in welvaart algemeen ten gunste van de derde wereld), EG daar geen trek in heeft.

Niemand zegt dat EG dat moet doen, alleen wordt EG er wel op gewezen dat als hij eerlijker verhoudingen wil hij daar zelf iets aan kan doen door zelf welvaart in te leveren ten gunste van mensen die minder hebben.

Zoiets als de buurman die klaagt dat er zoveel bladeren op de stoep liggen een bezem aanbieden. Niet omdat jij meent dat hij moet vegen, maar omdat je hem graag in de gelegenheid stelt om zijn eigen wensen te vervullen.

Alleen blijkt dan vaak dat een ander het moet doen. Herkenbaar?
  maandag 19 januari 2009 @ 14:16:00 #109
pi_65207574
Ik ga werken
  maandag 19 januari 2009 @ 14:18:07 #110
pi_65207648
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:15 schreef DS4 het volgende:

Het valt mij dus op dat indien er wordt voorgesteld (staat niet bij door wie)
Wat een slap gelul. Als je er niet achter staat zet je het toch niet in je OP? Gewoon hyp[ocriet gezever. Wel iets roepen en geen verantwoordelijkheid nemen.
pi_65208618
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Omdat de CEO's extra bonussen willen verdienen met het exporteren van de welvaart van het arme deel van de westerse wereld.

Zo blijft iedereen de bal terugkaatsen en graaien.
Je zwetst maar weer een beetje raak, is het niet?
pi_65208647
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

En ondertussen roepen dat we "de economische oorlog met de opkomende economieën dreigen te verliezen" om zo mensen hier voor minder loon harder te laten werken.

Het WML is dalende? Toon je dat even aan?
pi_65208669
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De topverdieners spelen dus iedereen tegen elkaar uit.
Snap je sprong naar de door jouw verguisde grootverdieners niet zo maar ik ben in ieder geval blij dat je me gelijk geeft.
pi_65208698
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga werken
Dat je zoiets überhaupt moet aankondigen.
pi_65208754
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Als je er niet achter staat zet je het toch niet in je OP?
Wat maakt het uit of ik erachter sta? Het is een objectieve (ok... niet 100% natuurlijk) weergave van wat zich in het draadje af speelt. Samenvatting zeg maar. Dus constateer ik gewoon.

Maar je hebt verdomd veel moeite met begrijpen wat er wordt bedoeld...
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2009 @ 16:20:07 #116
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65212673
quote:
AMSTERDAM - Nog meer slecht nieuws voor de man in deze barre financiële tijden. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat het aantal orgasmes dat een vrouw tijdens het vrijen krijgt een directe link heeft met het banksaldo van haar partner.

Dit meldt de Sunday Times vandaag. Dus hoe meer geld een man heeft, hoe meer plezier zijn partner heeft in bed. Dit blijkt uit één van de grootste lifestyle-onderzoeken, aan de universiteit van Newcastle, die er ooit is gehouden.

Orgasmes

Volgens dr. Thomas Pollet, psycholoog en één van de researchers, heeft dat verschil in seksuele bevrediging vele redenen. Het aantal orgasmes dat een vrouw krijgt stijgt naarmate haar partner een hoger inkomen heeft.

Een op materieel vlak begerenswaardige partner zorgt ervoor dat een vrouw vaker klaarkomt, aldus de onderzoekers.
http://www.telegraaf.nl/v(...)rgasmes__.html?p=6,1
Carpe Libertatem
pi_65213271
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:31 schreef DS4 het volgende:

Inmiddels hebben we geleerd dat Groenink de schuld heeft aan een verkoop die hij niet wilde en via de rechter is afgedwongen
Het falen van de ABN is wel grotendeels de schuld van Groenink. Het heeft niet zozeer te maken met de beloningsstructuur als wel met zijn extreem slechte leiderschap en verkeerde keuzes. Hierin zit ook een grote verantwoordelijkheid van de RvC en de rest van RvB.

Wat wel gezegt moet worden dat hij, omdat ze slecht presteerden en zo de bonussen mis liepen, de targets liet bij stellen om zo wel de bonus te krijgen.
pi_65213885
quote:
Nou is het helemaal niet meer eerlijk verdeeld in de wereld...
pi_65213967
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:36 schreef Den_Haag het volgende:

Het falen van de ABN is wel grotendeels de schuld van Groenink.
Welk falen precies? Want wat hij in deze draad in de schoenen geschoven kreeg (samengaan met Fortis en het uiteindelijke handophouden bij de staat) ligt aantoonbaar niet aan hem hoor...
quote:
Wat wel gezegt moet worden dat hij, omdat ze slecht presteerden en zo de bonussen mis liepen, de targets liet bij stellen om zo wel de bonus te krijgen.
Hij bepaalde dat zelf? Echt?
pi_65214187
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Welk falen precies? Want wat hij in deze draad in de schoenen geschoven kreeg (samengaan met Fortis en het uiteindelijke handophouden bij de staat) ligt aantoonbaar niet aan hem hoor...
Hij nam strategische beslissingen zonder grondige onderbouwing, luisterde nooit naar anderen, veranderende elke jaar van strategie, dulde geen tegenspraak etc...
Geen bindingen met klanten en groot aandeelhouders. Ergste anekdote vond ik nog dat hij een belangrijke medewerkster van een van de grootste amerikaanse investeerders in ABN uitmaakte voor schoonmaakster. De dag daarna hebben ze alle aandelen ABN gedumpt op de beurs met alle gevolgen voor de beurskoers van ABN.
quote:
[..]

Hij bepaalde dat zelf? Echt?
De RvC had geen tegenwicht tegen hem. Hij stelde zelfs de kandidaten voor voor de RvC. En hij stelde idd zelf voor de targets aan te passen om zo de mensen te blijven motiveren (de RvB dan he, niet het voetvolk, die vond hij maar niks en wou hij nooit zien).
pi_65214269
Genoeg mensen gesproken op mijn studie en op het werk die met hem of voor hem gewerkt hadden. En niemand heeft een aardig of goed woord over hem. Niet alleen over zijn persoon maar ook over zijn leiderschap en keuzes.
Lees ook voor gein eens De Prooi. geeft een redelijk ontluisterend beeld.
pi_65214324
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:01 schreef Den_Haag het volgende:

Hij nam strategische beslissingen zonder grondige onderbouwing, luisterde nooit naar anderen, veranderende elke jaar van strategie, dulde geen tegenspraak etc...
Geen bindingen met klanten en groot aandeelhouders. Ergste anekdote vond ik nog dat hij een belangrijke medewerkster van een van de grootste amerikaanse investeerders in ABN uitmaakte voor schoonmaakster. De dag daarna hebben ze alle aandelen ABN gedumpt op de beurs met alle gevolgen voor de beurskoers van ABN.
Mag ik je vragen waar jij deze wijsheid vandaan haalt? Op zich is wel duidelijk dat hij relatief vaak van koers wisselde, maar een hoop van de zaken die jij nu noemt lijken mij een kwestie van hearsay...
quote:
De RvC had geen tegenwicht tegen hem. Hij stelde zelfs de kandidaten voor voor de RvC. En hij stelde idd zelf voor de targets aan te passen om zo de mensen te blijven motiveren (de RvB dan he, niet het voetvolk, die vond hij maar niks en wou hij nooit zien).
Als de RvC zo heeft gehandeld is dat vooral een verwijt aan de RvC. Maar goed, ik wacht even af waar jij de wijsheid vandaan haalt.
pi_65214641
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Mag ik je vragen waar jij deze wijsheid vandaan haalt? Op zich is wel duidelijk dat hij relatief vaak van koers wisselde, maar een hoop van de zaken die jij nu noemt lijken mij een kwestie van hearsay...
Zijn meerdere bronnen. Zowel mensen dus die hem mee gemaakt hebben als mede onderzoeksartikelen (universiteit) en onderzoekjournalisten. Zelf heeft hij toe gegeven dat hij gefaald heeft door te vaak van strategie te veranderen en foute strategische keuze (zoals het te veel richten op investment banken en de investeringen die daarbij hoorden)
Al deze zaken, en nog wat andere dingen zijn ook te vinden in dat boek wat ik noemde.
quote:
[..]

Als de RvC zo heeft gehandeld is dat vooral een verwijt aan de RvC. Maar goed, ik wacht even af waar jij de wijsheid vandaan haalt.
zie boven. maar de RvC heeft idd ook grondig gefaald. het beste voorbeeld hoe het niet moet.
pi_65214678
De zoveelste quotewedstrijd tussen DS4 en EchtGaaf .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_65214775
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:16 schreef Steeven het volgende:
Zo lang jij interesse blijft tonen gaan we door, dat begrijp je wel...
pi_65214831
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Op zich is er niks mis mee maar het leest zo verrot .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_65214914
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:03 schreef Den_Haag het volgende:
Genoeg mensen gesproken op mijn studie en op het werk die met hem of voor hem gewerkt hadden. En niemand heeft een aardig of goed woord over hem. Niet alleen over zijn persoon maar ook over zijn leiderschap en keuzes.
Lees ook voor gein eens De Prooi. geeft een redelijk ontluisterend beeld.
Boek is mij bekend.

Maar ik vind het te makkelijk. Nu wordt hij snel even afgebrand. Dat is altijd makkelijk, zeker omdat hij kennelijk weinig vrienden heeft gemaakt. Maar het is van tweeën één: ofwel hij is van begin af aan een grote knuppel geweest en dan vraag je je af welke malloot hem in dienst heeft gehouden en zelfs CEO heeft gemaakt. Ofwel hij kon toch wel wat, maar heeft achteraf bezien (en dat is altijd makkelijk) niet altijd de juiste keuzes gemaakt. Dat laatste geloof ik wel, maar dat staat dan toch weer in contrast met wat er de laatste tijd over hem in de pers is verschenen. Vergis je niet, in de tijd van Antonveneta waren er ook velen die hem roemde.
pi_65215110
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:15 schreef Den_Haag het volgende:

Zelf heeft hij toe gegeven dat hij gefaald heeft door te vaak van strategie te veranderen en foute strategische keuze (zoals het te veel richten op investment banken en de investeringen die daarbij hoorden)
Al deze zaken, en nog wat andere dingen zijn ook te vinden in dat boek wat ik noemde.
Wat ik begrepen heb is dat ABN-Amro alles wilde zijn. Dus EN zakenbank EN consumentenbank EN, EN, EN...

En dat dat iets was wat door heel de bank werd gedragen. En dan hebben we het weer: dan is het makkelijk natrappen.

Overigens geloof ik graag dat hij fouten gemaakt heeft. Maar zo'n drama kan het toch niet zijn geweest, want dan was er eerder ingegrepen. Als een leider geen draagvlak heeft staat hij snel genoeg alleen.
quote:
maar de RvC heeft idd ook grondig gefaald.
Ongetwijfeld hebben ook die fouten gemaakt.

Ik denk echter dat het grootste verwijt moet zijn dat ABN-Amro weinig verder is gekomen. Het is niet dat de bank echt heel slecht heeft gepresteerd, meer dat er meer in had gezeten. Maar goed, dat had ook veel te maken met een overschatting bij die bank die zichzelf zonder meer de beste van NL waande en alle andere banken waren "knor" oid.

Groenink maakte zonder meer deel uit van die foute cultuur, maar hij was niet degene die deze cultuur bracht.

Van een afstand bezien dit oordeel, dus voor zover het wat waard is.
pi_65215149
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:21 schreef Steeven het volgende:

Op zich is er niks mis mee maar het leest zo verrot .
Ja, dat begrijp ik wel. Ik moet ook soms teruglezen... Is voor verbetering vatbaar. Maar of dat ook gaat gebeuren?
pi_65215236
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Boek is mij bekend.

Maar ik vind het te makkelijk. Nu wordt hij snel even afgebrand. Dat is altijd makkelijk, zeker omdat hij kennelijk weinig vrienden heeft gemaakt. Maar het is van tweeën één: ofwel hij is van begin af aan een grote knuppel geweest en dan vraag je je af welke malloot hem in dienst heeft gehouden en zelfs CEO heeft gemaakt. Ofwel hij kon toch wel wat, maar heeft achteraf bezien (en dat is altijd makkelijk) niet altijd de juiste keuzes gemaakt. Dat laatste geloof ik wel, maar dat staat dan toch weer in contrast met wat er de laatste tijd over hem in de pers is verschenen. Vergis je niet, in de tijd van Antonveneta waren er ook velen die hem roemde.
En iedereen geloofde in de internethype

Ik ben het met je eens dat de RvC zat te slapen. Hij had er veel eerder uitgetrapt moeten worden ipv geprezen. Hij is een goede bankier, en kan snel analyses maken. Maar hij is een leider van niks. Een leider moet mensen kunnen motiveren, zorgen dan stakeholders en shareholders tevreden zijn en blijven, een helder koers uitzetten op basis van gedegen planning en onderzoek en deze koers duidelijk communiceren naar de medewerkers en investors. Dat zijn juist de zaken die hij NIET kan.
Dit had de RvB en de RvC in moeten zien of door moeten krijgen na een tijdje. Dat is ook een groot falen van hun kant. Hij had eigenlijk al eruit gestuurd moeten worden toen zijn eerste strategie niet werktte (maar wel miljoenen kapitaal gekost had).
Maar men was te veel bezig met het feit dat ABN AMRO moest veranderen. Alleen moet je eerst weten waarin het moet veranderen, gedegen plan dus

Ps...in die tijd was er trouwens intern al enorm veel weerstand tegen hem. En ook bij de analisten begreep niemand het wat de koers nu was.
pi_65215390
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:33 schreef Den_Haag het volgende:

Maar hij is een leider van niks. Een leider moet mensen kunnen motiveren, zorgen dan stakeholders en shareholders tevreden zijn en blijven, een helder koers uitzetten op basis van gedegen planning en onderzoek en deze koers duidelijk communiceren naar de medewerkers en investors. Dat zijn juist de zaken die hij NIET kan.
Dan zit daar dus de grootste fout: zijn aanstelling. Hij kwam niet van buiten, maar was juist lang in dienst. Als je dan zoiets verkeerd in schat... ja...

Maar goed, in mijn OP verwees ik dus vooral na de periode Fortis, waar hij niets mee te maken had en verder had een lager bedrag hem geen betere bestuurder gemaakt en de bank was niet significant beter af geweest.
pi_65215543
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:16 schreef Steeven het volgende:
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

pi_65215634
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:23 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Juist, in een tijd dat het bedrijf op omvallen stond.
[..]
Nee, een paar jaar terug nog. Dat was dus niet in de periode dat het bedrijf op omvallen stond.
quote:
Van Lanschot inderdaad. Maar aangezien de waarde van de aandelen/ opties van de CEO's gedaald is, hebben zij flink meer ingeleverd als de door jou bejubelde gewone man.
Het basissalaris zal er niet echt onder gelden hebben.
pi_65215722
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:26 schreef jpjedi het volgende:
Mocht ik die zaak nu net kennen:
[..]

Denk niet dat er iemand bij gebaat is als een bedrijf ongezond is om zodoende zijn werknemers maar te ontzien. Samen met de bonden is een plan uitgewerkt waarbij de salarisaanpassing in plaats van het massaontslag kwam tot tevredenheid van alle partijen.

Door de precaire situatie waarin KPN zich bevond was het de dood of de gladiolen... Puik opgelost door het top management en de bonden zou ik zo zeggen. Nu zijn ze weer kerngezond.
Na reorganisatie, na reorganisatie, na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,na reorganisatie,......

Blij dat ik daar niet werk.
pi_65215791
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Reya het volgende:

[..]

Dat EchtGaaf in een zeker perspectief ook een grote graaier is. Het ligt maar aan de invalshoek die je hanteert.
Ben ik werkgever voor andere landen? Wat een rare vergelijk. Ik snap hier helemaal niks van

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 19-01-2009 18:01:45 ]
pi_65216135
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:

Het basissalaris zal er niet echt onder gelden hebben.
Dat is ook zo typisch: als de totale beloning stijgt omdat de aandelenkoers is gestegen wordt naar het totaal gekeken en als de aandelenkoers in zakt, dan kijken we gewoon alleen naar het basissalaris.

Maakt het uit dat er iedere keer een ander standpunt staat, als er maar een plusje voor te zetten valt, dan kun je klagen...
pi_65216221
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:

Ben ik werkgever voor andere landen? Wat een rara vergelijk. Ik snap hier helemaal niks van
CEO's zijn ook geen werkgevers. Dat zijn de vennootschappen. Prima vergelijk dus.
pi_65216528
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb geen waarheden in de aanbieding, maar argumenten. Daaruit kun je dan weer afleiden.
[..]
Gelukkig maar. Want ja, waarheden....
quote:
Iedere studie kun je zo zwaar maken als je zelf wil.
[..]
3 hbo opledingen is moeilijker dan een TU
quote:
Nee. Ieder heeft zijn eigen ding gedaan.
[..]
Vind ik altijd zo raar zeggen iemand doet zijn "ding"....
quote:
Ophouden als het al goed is EG... Anders verpest je het.
[..]
Ja, net als in het casino : weten wanneer je moet stoppen
quote:
Als je bang bent van het antwoord moet je de vraag niet stellen.
Ik ben nooit bang hoor.
pi_65216599
Oja, Reya, ik heb dit weekend een stuk luxe gekocht. (audiospul)

Ben ik nu een graaier?
pi_65216673
Ik zie een

-ism

Bush
pi_65216710
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef EchtGaaf het volgende:

3 hbo opledingen is moeilijker dan een TU
Je hoeft niet te stoppen bij de aangeboden stof...
  maandag 19 januari 2009 @ 18:15:28 #142
66825 Reya
Fier Wallon
pi_65216720
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:

Ben ik nu een graaier?
Vind jij een CEO een graaier als hij een Aston Martin koopt, om maar wat te noemen?
pi_65216734
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:11 schreef EchtGaaf het volgende:

Ben ik nu een graaier?
Nee, een verspiller.
pi_65216751
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je hoeft niet te stoppen bij de aangeboden stof...
Dat zeg ik ook niet. Het lijkt wel alsof je de suggestie wilt wekken dat een rechtenstudie moeilijker kan zijn dan een TU-studie
pi_65216763
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:15 schreef Reya het volgende:

[..]

Vind jij een CEO een graaier als hij een Aston Martin koopt, om maar wat te noemen?
Nee.
pi_65216783
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, een verspiller.
Gelukkig.
pi_65216822
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:16 schreef EchtGaaf het volgende:

Dat zeg ik ook niet. Het lijkt wel alsof je de suggestie wilt wekken dat een rechtenstudie moeilijker kan zijn dan een TU-studie
Als je heel diep wil gaan zonder meer.
pi_65216845
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:

Gelukkig.

Calvijn draait zich om in zijn graf, dat weet je toch?
  maandag 19 januari 2009 @ 18:19:24 #149
66825 Reya
Fier Wallon
pi_65216852
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:16 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee.
Precies, en evenmin acht ik jou een 'graaier' als je een stero-installatie koopt. Ik vind het sowieso een zeer neerbuigende kwalificatie, die ik kraag bewaar voor fraudeurs, zwendelaars en soortgelijke sujetten; wat een vennootschap en diens bestuurders overeenkomen als beloning behoort zeker niet in die rij.
pi_65216855
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als je heel diep wil gaan zonder meer.
Ja, zeg, als mijn tante.....

alsssssss...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')