Gelukkig, ik maakte me al zorgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is de waarheid.
trollen daar doe ik niet aan.
huh .. voor welk bestand .. dat van Juni vorig jaar .. ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat (bron: Al-Jazeera) tot een paar dagen voor het bestand nog altijd 22 tot 25 stuks per dag.
afspraak over de verdeling daarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat is het Faisal-Weizmann agreement?
mooi, die zijn wel rustig voorlopigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:30 schreef Salvad0R het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/7838618.stm
The worst-hit areas in the Gaza Strip after Israel's three-week offensive look as if they have been hit by a strong earthquake, aid agencies say.
Correspondents in Gaza City say entire neighbourhoods have been flattened and bodies are still being recovered.
Link is inclusief video.
Tijd dat jij gebanned word wegens openlijke xenofobie !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Als je kritiek hebt op Israel etc. ben je antisemiet. klaar punt uit.
wij zijn antisemieten.
mensen die opkomen voor burgersbevolking in Gaza zijn antisemieten want zij komen niet voor de Materialisme in Israel
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat het Israelische leger superieur is in gevechtskracht, weten we nou wel. Daarom is het argument dat Israel een bedreigd klein land is in een zee van vijanden ook volslagen onzin.
Als het leger zo goed geïnformeerd was, dan heb ik toch twee vragen:
1) Waarom niet kleine maar effectieve eenheden naar de doelen sturen, zodat zonder veel dode burgers en kinderen de doelen uitgeschakeld worden?
2) Waarom werden dan VN-scholen zo grondig geraakt?
En wat betreft de laatste cartoon: Israel is bepaald niet het aan handen en voeten gebonden slachtoffer van algemene agressie. En die andere zijn gewoon zieligdoenerij en stemmingmakerij.
Zeg dat jij onderhand een bril nodig hebt des te beter maar ga vooral elk nieuwsartikel in vet neerzetten triest figuur !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:57 schreef Meki het volgende:
Het Palestijnse Bureau voor Statistiek (PCBS) heeft gepoogd een schatting te maken van de materiële schade. Het Israëlische offensief in de Gazastrook zou een schadepost van bijna 2 miljard dollar (bijna 1,5 miljard euro) hebben veroorzaakt.
Ook zouden er zeker 22.000 private of publieke gebouwen zijn beschadigd of verwoest. Dat is 14 procent van alle gebouwen in Gaza. Het sociale en economische leven ligt ‘volledig lam’, aldus PCBS. De economische activiteit is met 85 procent afgenomen. Vooral de landbouw is zwaar getroffen. Meer dan 80 procent van het landbouwareaal zou tijdens het offensief zijn verwoest.
Volgens de VN-hulporganisatie UNRWA zit een half miljoen mensen zonder water in Gaza en honderdduizenden zonder stroom. Tienduizenden mensen zijn dakloos.
Gaat de duivelse Israel dit betalen ??
Ach ja Meki en z'n mede rel bontkraagjes die in dit land onderdak krijgen reageren graag hun frustraties ontstaan door hun veelal kansloze en uitzichtloze bestaan in Nederland af op een makkelijk doelwit te weten Joodse gebedshuizen en Joodse Nederlanders.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:17 schreef Loedertje het volgende:
Meki, dit is volgens jou een logisch gevolg op het gebeuren? CIDI: brandstichting in synagogen
Kun je mij uitleggen waarom?
___________ I KILL YOU _______________________ I KILL YOUquote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef SicSicSics het volgende:
Abbas pleit voor een eenheidsregering!
Weet iemand ook toevallig waarom de vorige eenheidsregering werd opgezegd en wiens schuld dat was, moussie?
Geen woorden maar daden ! Daar liggen ze de Hamas "politie" helden !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:38 schreef Salvad0R het volgende:
The Immigrant Absorption Ministry announced on Sunday it was setting up an "army of bloggers," to be made up of Israelis who speak a second language, to represent Israel in "anti-Zionist blogs" in English, French, Spanish and German.
http://haaretz.com/hasen/spages/1056648.html
Cool man. Israel verschaft gratisch internetvermæck in de vorm van religie-segregatie fanatics en babykiller-rationalisering-figuren
Tja en de Palestijnen moeten het hebben van internetvermaeck in de vorm van terroristen knuffelende, joden bloed eisende, Hamas verheerlijkende types zoals diegene die nu ge-quote wordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:38 schreef Salvad0R het volgende:
The Immigrant Absorption Ministry announced on Sunday it was setting up an "army of bloggers," to be made up of Israelis who speak a second language, to represent Israel in "anti-Zionist blogs" in English, French, Spanish and German.
http://haaretz.com/hasen/spages/1056648.html
Cool man. Israel verschaft gratisch internetvermæck in de vorm van religie-segregatie fanatics en babykiller-rationalisering-figuren
Iedereen met een hersencel kan zien wie hier de agressor is, en wie hier onderdrukt wordt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:53 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Tja en de Palestijnen moeten het hebben van internetvermaeck in de vorm van terroristen knuffelende, joden bloed eisende, Hamas verheerlijkende, figuren zoals diegene die nu gequote word
Tja al pook jij mij met een sateprikker dan betekend dit niet dat ik jou niet op je porem mag slaan als ik dat een gepaste reactie vind op jouw voortdurende geprik en getreiter met je sate prikker !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 04:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Iedereen met een hersencel kan zien wie hier de agressor is, en wie hier onderdrukt wordt.
Daarvoor hoef je niet meteen een Hamasverheerlijker te zijn.
Wat ijl je nou over je sateprikkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 05:03 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Tja al pook jij mij met een sateprikker dan betekend dit niet dat ik jou niet op je porem mag slaan als ik dat een gepaste reactie vind op jouw voortdurende geprik en getreiter met je sate prikker !
Je hebt gewoon je sateprikkers thuis te houden wie denk je wel niet wie je bent.
Maar ja dat is logica welk alleen voor mensen met meer dan één hersencel geschikt is om te snappen...
Tevens heeft Hans Anders een nieuwe actie voor bijziende betweters ! Kun je gelijk je tweede montuur opsturen naar een van je Hamas maatjes in ver weggiestan.
Oh gaan we die discussie weer voeren .. ?!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 05:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat ijl je nou over je sateprikker
Waarom houden mensen zoals jij zo wanhopig vast aan het beeld alsof de mensen uit de Gazastrook en de Westbank het recht niet hebben om daar te wonen?
Wat nou als ik stel dat joden recht hebben op een stuk land daaro, maar dat de manier waarop Israel de oorspronkelijke bewoners van dat stuk gebied behandelt dusdanig inhumaan is, dat het beeld van "het eeuwige slachtoffer" Israel snel vervaagt?
Elke oorlog in de wereld die gebaseerd is op verschil in religie, is gedoemd te falen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:00 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Oh gaan we die discussie weer voeren .. ?!
Je hoort mij niet zeggen dat die mensen daar niet mogen wonen ...
Sterker nog laat ze er lekker opgaan in Israël ... kunnen die voormalige Hamas en Fatah rakkers hun agressie kwijt als soldaat in het IDF![]()
Hoeven die Palestijnse fokmoeders/weduwen ook niet meer bang te zijn dat ze tegen woeker huurprijzen in Hamas huizen moeten wonen die tevens worden gebruikt als wapenopslag en safehouse endus het risico lopen opgeblazen te worden in geval van oorlog.
Noemen we die nieuwe Israëlische provincie Arabische mengelmoes in het Hebreeuws !
En wat ouwehoer je toch steeds over oorspronkelijke bewoners ?!
Het zijn op enkele honderden families na (die daadwerkelijk dna bezitten van de Arabische boeren die er destijds woonde) allemaal import Arabieren die Egypte en Syrië niet meer in kwamen nadat die landen keihard op hun bek waren gegaan ..
Dat jij nu roept dat die paar miljoen allemaal afkomstig zijn van die paar honderd boeren familiesje moet maar "durven" met een hersenscel ...
En wat is inhumaan ?!
80.000 dode Tsjetsjeense burgers omdat er een paar zonodig terroristje wilde spelen tegenover Rusland ?
Heb je wel eens foto's gezien van de hoofdstad Grozny nadat de Russen op hun manier artillery en luchtaanvallen pleegde ?!
Das pas inhumaan...
Mag je in je handen knijpen dat Israël zelfbeheersing kent !
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Elke oorlog in de wereld die gebaseerd is op verschil in religie, is gedoemd te falen.
Oh gaan we het nu over die boeg gooien ?!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 06:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Elke oorlog in de wereld die gebaseerd is op verschil in religie, is gedoemd te falen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |