Kan wel, maar de arabieren in israel provoceren niet en de joden wel (volgens hem)quote:Op maandag 19 januari 2009 13:48 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Maar waarom kunnen er wel moslims in Israel wonen en geen joden in Palestina?
Omdat de situatie nogal verschillend is .. als de moslim in Isra雔 een Jood gaat treiteren wordt die gepakt door het leger, als de joodse kolonist in de bezette gebieden een Palestijn zit te treiteren wordt die geholpen door het legerquote:Op maandag 19 januari 2009 13:48 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Maar waarom kunnen er wel moslims in Israel wonen en geen joden in Palestina?
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Omdat de situatie nogal verschillend is .. als de moslim in Isra雔 een Jood gaat treiteren wordt die gepakt door het leger, als de joodse kolonist in de bezette gebieden een Palestijn zit te treiteren wordt die geholpen door het leger
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Omdat de situatie nogal verschillend is .. als de moslim in Isra雔 een Jood gaat treiteren wordt die gepakt door het leger, als de joodse kolonist in de bezette gebieden een Palestijn zit te treiteren wordt die geholpen door het leger
Een Palestijn woont niet probleemloos in Isra雔. Beetje wishful thinking. Isra雔ische arabieren worden daar gediscrimineerd en benadeeld bij het leven.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:04 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je krijgt een herkansing. Waarom kan een Palestijn probleemloos in Isra雔 wonen, maar een jood niet in Palestina?
Kolonisten hierbuiten gelaten
zoals ik in mijn vorige post al zei, de gepeste jood wordt ten allen tijde geholpen door het leger, zowel in Isra雔 als in de bezette gebeiden, en of de provocatie nou wel of niet van hem uitgaatquote:Op maandag 19 januari 2009 13:56 schreef B4CO het volgende:
[..]
Kan wel, maar de arabieren in israel provoceren niet en de joden wel (volgens hem)
Ik denk dat ze elkaar lopen te pesten daar en niet alleen de joden de moslims.
je bedoelt de joodse kolonisten ? Omdat daar het water zit natuurlijk, de ondergrondse bekkens liggen grotendeels onder bezet gebiedquote:Er is ruimte zat in Israel... dus waarom moeten ze juist in Palestina wonen?
Ik heb geen idee eerlijk gezegd .. maar gezien het politieke spel dat er nu gespeeld wordt lijkt Hamas mij een stuk pragmatischer en minder principieel dan over het algemeen gedacht wordtquote:Moussie:
Als Israel de grenzen opent he, terug gaat naar de 1967 grenzen enzo.. zou Hamas Israel wel herkennen?
Wie zegt dat als ze de grenzen terug zetten Hamas enzo niet opeens met meer dingen komt?
Zoals van jou gebruikelijk belicht je een probleem alleen van palestijnse kant. Waarom kunnen er geen joden (of christenen zo ik wil) leven in de islamitische landen? Nog even ter herinnering: Saoedi Arabi, fucking 0% niet-moslimsquote:Op maandag 19 januari 2009 15:11 schreef moussie het volgende:
zoals ik in mijn vorige post al zei, de gepeste jood wordt ten allen tijde geholpen door het leger, zowel in Isra雔 als in de bezette gebeiden, en of de provocatie nou wel of niet van hem uitgaat
Larie en apekool, tenzij je bronnen kunt geven dat 't anders is. Veel bronnen, want iedere bevolkingsgroep voelt zich benadeeld en gediscrimineerd. Beetje jammer dit. Een Arabische, Palestijnse, Christelijke of wat-dan-ook-voor-burger heeft gewoon dezelfde rechten en plichten als een joodse inwoner.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef Verluste het volgende:
[..]
Een Palestijn woont niet probleemloos in Isra雔. Beetje wishful thinking. Isra雔ische arabieren worden daar gediscrimineerd en benadeeld bij het leven.
Toevallig is dat onzin, Palestijnen die in Israel wonen gedragen zich gewoon en ze worden heel goed behandeld.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef Verluste het volgende:
[..]
Een Palestijn woont niet probleemloos in Isra雔. Beetje wishful thinking. Isra雔ische arabieren worden daar gediscrimineerd en benadeeld bij het leven.
Tegen Verluste kun je maar beter niet teveel over jezelf zeggen. Voordat je het weet gaat die pantoffelheld je haat PM'tjes sturen. H Verluste?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:36 schreef B4CO het volgende:
Toevallig is dat onzin, Palestijnen die in Israel wonen gedragen zich gewoon en ze worden heel goed behandeld.
EN ik spreek uit ervaring want ik heb daar veel pallys die ik ken!
Hij moet ook weer maken dat ie in de Gaza-strook komt!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef SicSicSics het volgende:
Abbas pleit voor een eenheidsregering!![]()
quote:Weet iemand ook toevallig waarom de vorige eenheidsregering werd opgezegd en wiens schuld dat was, moussie?
Kolonisatie en discriminatie zijn natuurlijk nooit goed, maar overdrijven ook niet. De regering doet wel degelijk iets (weinig en langzaam) aan de kolonisten. Dat getreiter en dergelijke weet ik niets van, maar wil ik best geloven. Ik wil alleen ook geloven dat de onverdraagzaamheid wederom beide kanten op gaat.
Op een paar na die de voorkeur geven aan shovels e.d.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:36 schreef B4CO het volgende:
[..]
Toevallig is dat onzin, Palestijnen die in Israel wonen gedragen zich gewoon en ze worden heel goed behandeld.
EN ik spreek uit ervaring want ik heb daar veel pallys die ik ken!
De vraag is echter: wil je als een goed mens in een Islamitisch land wonen. Immers, waar de Islam heerst zijn problemen. Zie Afrika en het Midden Oosten (en ja, Isra雔 wordt erin meegesleept).quote:Op maandag 19 januari 2009 15:21 schreef buachaille het volgende:
[..]
Zoals van jou gebruikelijk belicht je een probleem alleen van palestijnse kant. Waarom kunnen er geen joden (of christenen zo ik wil) leven in de islamitische landen? Nog even ter herinnering: Saoedi Arabi, fucking 0% niet-moslims
Als ik de immigraitestromen zie vanuit islamitische landen naar het vrije westen dan denk ik we het hier toch niet slecht voor elkaar hebben (zolang het nog duurt). Vandaar dat ik altijd een beetje een wrang gevoel heb als ik moslims in het nieuws zie afgeven op het vrije westen, alsof men een gekregen paard op de bek slaat.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:04 schreef damsco het volgende:
De vraag is echter: wil je als een goed mens in een Islamitisch land wonen. Immers, waar de Islam heerst zijn problemen. Zie Afrika en het Midden Oosten (en ja, Isra雔 wordt erin meegesleept).
Vooral als ze dan nog hier wonen ookquote:Op maandag 19 januari 2009 16:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als ik de immigraitestromen zie vanuit islamitische landen naar het vrije westen dan denk ik we het hier toch niet slecht voor elkaar hebben (zolang het nog duurt). Vandaar dat ik altijd een beetje een wrang gevoel heb als ik moslims in het nieuws zie afgeven op het vrije westen, alsof men een gekregen paard op de bek slaat.
zo uit mijn geheugen ging het over terug trekken naar de grenzen van 1967, Isra雔 op dat moment erkennen zonder garantie voor terugtrekking binnen een X periode werd, gezien de ervaringen, onverstandig geacht ..quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef SicSicSics het volgende:
Abbas pleit voor een eenheidsregering!
Weet iemand ook toevallig waarom de vorige eenheidsregering werd opgezegd en wiens schuld dat was, moussie?
lol, ze doen wel iets .. je bedoelt dat ze met veel poeha een illegale buitenpost ontruimen en er aan de andere kant een nederzetting bij bouwen ..quote:Kolonisatie en discriminatie zijn natuurlijk nooit goed, maar overdrijven ook niet. De regering doet wel degelijk iets (weinig en langzaam) aan de kolonisten. Dat getreiter en dergelijke weet ik niets van, maar wil ik best geloven. Ik wil alleen ook geloven dat de onverdraagzaamheid wederom beide kanten op gaat.
hihihi, je bent bij default anti-Isra雔!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef moussie het volgende:
[..]
zo uit mijn geheugen ging het over terug trekken naar de grenzen van 1967, Isra雔 op dat moment erkennen zonder garantie voor terugtrekking binnen een X periode werd, gezien de ervaringen, onverstandig geacht ..
en geef ze eens ongelijk, hoeveel groter is Isra雔 geworden sinds de erkenning door de PLO ? Hoeveel nederzettingen waren er opgegeven op dat moment en hoeveel er bij gebouwd ?
De manier waarop vind ik alleen een beetje jammer.quote:lol, ze doen wel iets .. je bedoelt dat ze met veel poeha een illegale buitenpost ontruimen en er aan de andere kant een nederzetting bij bouwen ..
van dat getreiter zijn er trouwens tig filmpies te vinden op youtube, met dank an b'tselem die mobieltjes met camera's uitdeelt in de bezette gebieden ..
en tja, ik bedoel maar, je kan niet ontkennen dat die grond daar gewoon is ingepikt door mensen die van heinde en verre zijn toegestroomd .. imho is het gewoon absurd om te verwachten dat de plaatselijke bevolking zich daar zo maar en klakkeloos bij neer gaat leggen, en nog absurder om het hun kwalijk te nemen dat ze zich verzetten tegen het volk dat hun grond heeft ingepikt om daarop hun eigen staat te stichten ..
Dat gebeurde ook hier in NL hoor. De branden in de Islamitische basisscholen en diverse moskee雗 vergeten?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef Karrs het volgende:
Meh7, dat zou dan andersom (bij aanslagen door moslimterroristen, bv) ook moeten gebeuren?
Waarom is dat dan niet zo?
En voldoen ze aan de '3 demands'quote:Op maandag 19 januari 2009 16:35 schreef henkway het volgende:
Als HAMAS verstandig is dan stoppen ze met raketten gooien en vragen om de sympathie van de wereld voor wederopbouw, als ze weer raketten gaan gooien kunne ze het wel schudden
Wel apart dat die immigratiestromen al jaren aan het dalen zijn en nu het laagste punt sinds 1967 is bereikt.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:16 schreef Bolter het volgende:
[..]
Vooral als ze dan nog hier wonen ook_!!
Al worden deze imigratiestromen in "What the West needs to know about Islam" uitgelegd als een vorm van veroveringstocht.
Veel Fransen en Engelsen hebben een tweede huis in een islamitisch land.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:04 schreef damsco het volgende:
[..]
De vraag is echter: wil je als een goed mens in een Islamitisch land wonen. Immers, waar de Islam heerst zijn problemen. Zie Afrika en het Midden Oosten (en ja, Isra雔 wordt erin meegesleept).
Echter poepen jullie wel gemiddeld 19 kinderen per gezin eruit.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel apart dat die immigratiestromen al jaren aan het dalen zijn en nu het laagste punt sinds 1967 is bereikt.
Onderzoek heeft aangetoond dat het gemiddeld aantal kinderen de afgelopen decennia enorm gedaald is (tot 2.4 o.i.d). Dus al die angspraatjes zijn gebaseerd op....uhm.....nonsens.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:48 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Echter poepen jullie wel gemiddeld 19 kinderen per gezin eruit.
Het raketten over de grens flikkeren, is net als met machinegeweren in de lucht schieten, niet zo zinvolquote:Op maandag 19 januari 2009 16:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En voldoen ze aan de '3 demands'
- Israel erkennen
- Stoppen met geweld
- Alle afspraken die met de PA gemaakt zijn erkennen
Zo moeilijk is dat toch niet? Daarna krijgen ze weer (meer) buitenlandse hulp en kunnen ze praten over echte vrede. Zolang ze dat weigeren, of erger, als ze weet met raketten gaan gooien, kan ik eigenlijk alleen zeggen dat ik ze ongelofelijk stom zou vinden.
Een gewaarschuwd mens...
1967, wat een mooi jaar was dat...quote:Op maandag 19 januari 2009 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel apart dat die immigratiestromen al jaren aan het dalen zijn en nu het laagste punt sinds 1967 is bereikt.
Goedkoop daar, dat is allesquote:Op maandag 19 januari 2009 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Veel Fransen en Engelsen hebben een tweede huis in een islamitisch land.
Pfew, dan kan ik weer slapen vanavond.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onderzoek heeft aangetoond dat het gemiddeld aantal kinderen de afgelopen decennia enorm gedaald is (tot 2.4 o.i.d). Dus al die angspraatjes zijn gebaseerd op....uhm.....nonsens.
Hongarije is ook goedkoop. Je kan er gewoonweg niet omheen vriend. Je visie over Islamitische landen is gewoon erg mank.Net als het verzonnen "feitje" dat Joden niet zouden kunnen leven in Islamitische landen.quote:
Hier een artikel waarom dat waarschijnlijk nooit zal gebeuren.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zorgen ze niet voor een UN troepenmacht die in een bepaalde bufferzone fungeert als "scheidsrechter"?
Je verzint zelf ook bij het leven. Zoals dat de immigratiestromen sinds 1967 niet meer zo laag zijn. Wat een onzin, alleen nederland is 2008 een topjaar vwb immigratie. Of dat engels en fransen een huis hebben in een islamitisch land. Ja, zeker de engelse paki's in pakistan of franse moslims in algarije. Enne, Saoedi Arabi en jemen 0% niet-moslims. Net als iran waar de joden ook gedecimeerd zijn. Je roept maar wat man!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef Mutant01 het volgende:
Hongarije is ook goedkoop. Je kan er gewoonweg niet omheen vriend. Je visie over Islamitische landen is gewoon erg mank.Net als het verzonnen "feitje" dat Joden niet zouden kunnen leven in Islamitische landen.
Dit is een beetje je kop in het zand steken dudequote:Op maandag 19 januari 2009 15:33 schreef Karrs het volgende:
[..]
Larie en apekool, tenzij je bronnen kunt geven dat 't anders is. Veel bronnen, want iedere bevolkingsgroep voelt zich benadeeld en gediscrimineerd. Beetje jammer dit. Een Arabische, Palestijnse, Christelijke of wat-dan-ook-voor-burger heeft gewoon dezelfde rechten en plichten als een joodse inwoner.
Alleen voor religie-zaken geldt er inderdaad een voorkeurpositie voor joden, wat niet verwonderlijk is in een Joodse staat. Je zou daarover kunnen discussi雛en en dat zou terecht zijn, maar dat hoort hier niet thuis.
Ah, daar hebben we de pantoffelheld weer die haat PM'tjes stuurt naar mensen die het niet met hem eens zijn. Onderdeel van de pro-palestijnse haatlobby zeg maarquote:Op maandag 19 januari 2009 17:01 schreef Verluste het volgende:
Dit is een beetje je kop in het zand steken dude
Leuk meneer buachaille, maar dat verzin ik niet, dat is een feit:quote:Op maandag 19 januari 2009 17:00 schreef buachaille het volgende:
[..]
Je verzint zelf ook bij het leven. Zoals dat de immigratiestromen sinds 1967 niet meer zo laag zijn. Wat een onzin, alleen nederland is 2008 een topjaar vwb immigratie. Of dat engels en fransen een huis hebben in een islamitisch land. Ja, zeker de engelse paki's in pakistan of franse moslims in algarije. Enne, Saoedi Arabi en jemen 0% niet-moslims. Net als iran waar de joden ook gedecimeerd zijn. Je roept maar wat man!
als je nou even dit leest, de situatie voor de overname door Hamas ..quote:Op maandag 19 januari 2009 16:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
hihihi, je bent bij default anti-Isra雔!
Het was een klein stukje burgeroorlog. Ik geloof dat Fatah op Hamas begon te schieten wat uiteindelijk uitmondde in Hamas die Fatah uit de Gaza-Strook donderde.Had Isra雔 'niets' mee te maken. (Behalve dat Israel en Amerika Fatah ondersteunen.)
[..]
De manier waarop vind ik alleen een beetje jammer.
http://www.shabak.gov.il/(...)07report-ENGLISH.pdfquote:It should be noted that most of the alerts and terrorist attacks were carried out over the past year by Islamic Jihad, the al-Aqsa Martyrs Brigades, and the Popular Resistance Committees, which are the major "producers" of terror in the Gaza Strip and organizers of terrorist activity in Judea and Samaria.
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:02 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de pantoffelheld weer die haat PM'tjes stuurt naar mensen die het niet met hem eens zijn. Onderdeel van de pro-palestijnse haatlobby zeg maar
En dan bij de douane komen met een stempeltje uit Isra雔 in je paspoort...quote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hongarije is ook goedkoop. Je kan er gewoonweg niet omheen vriend. Je visie over Islamitische landen is gewoon erg mank.Net als het verzonnen "feitje" dat Joden niet zouden kunnen leven in Islamitische landen.
Geen enkel probleem, behalve wederom bij bepaalde landen die een uitzondering vormen. Sterker nog, in sommige ronduit islamitische steden zoals Fez, hoor je het Hebreeuws al van ver!: Isra雔ische toeristen.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:13 schreef Bolter het volgende:
[..]
En dan bij de douane komen met een stempeltje uit Isra雔 in je paspoort...
Gaan we weerquote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef Verluste het volgende:
[..]
zie bovenstaande post misschien? Of gebruik google? http://www.globalresearch.ca/articles/BEN108A.htmlquote:Op maandag 19 januari 2009 17:47 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Gaan we weer
Je hebt geen enkel argument of deze mening te onderbouwen.
Je kunt het nog 500 keer herhalen, het wordt er niet waarder op
nou nee, ik ben per default tegen hetgeen ik zie als fout Isra雔isch gedragquote:Op maandag 19 januari 2009 16:33 schreef SicSicSics het volgende:
hihihi, je bent bij default anti-Isra雔!
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:40 schreef moussie het volgende:
om het maar heel zuur te zeggen .. het zijn geen Nederlanders die binnen no time de bezetter helpen met het afvoeren van 'lastige' bevolkingsgroepen
Ziehier hoe het Israelische leger ten alle tijden Joodse kolonisten helpt:quote:Op maandag 19 januari 2009 15:11 schreef moussie het volgende:
[..]
zoals ik in mijn vorige post al zei, de gepeste jood wordt ten allen tijde geholpen door het leger, zowel in Isra雔 als in de bezette gebeiden, en of de provocatie nou wel of niet van hem uitgaat
[..]
hehe, natuurlijk weet ik dat .. de dappere helden van 殚n dag ..quote:Op maandag 19 januari 2009 18:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wow, mooie posting.
Je weet toch hopelijk wel dat bijna elke Nederlander wel een familielid had die h殚閘 actief in het verzet was h?
Het ontgaat je dat ik het had over situaties waarin de settler de Palestijn lastig valt .. dan wordt die settler geholpen, al is het soms met tegenzin, door het leger ..quote:Op maandag 19 januari 2009 18:51 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ziehier hoe het Israelische leger ten alle tijden Joodse kolonisten helpt:
Israel will deploy a force of 40,000 soldiers and 4,000 police officers to evacuate around 8,000 settlers from the Gaza Strip, ministers told a special session of the parliament yesterday.
http://www.guardian.co.uk/world/2005/jul/06/israel
Israeli forces have evicted about 200 Jewish settlers from a disputed building in the mainly Palestinian West Bank city of Hebron.
Israeli television footage showed police dragging settlers out of the building. Hundreds of officers were involved in the operation.
The settlers had refused to leave the house, after the Israeli Supreme Court authorised the army to remove them.
Settlers later attacked the Israeli security forces and Palestinians.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/7764984.stm
Het grote probleem in de regio is het zwart/wit, goed/fout denken. En daar doe jij net zo hard aan mee.
Natuurlijk, en ik keur het ook af dat Israel nederzettingen bouwt terwijl ze juist mensen uit de nederzettingen in Israel zelf zouden moeten huisvesten. Genoeg lege woestijn daar. Aan de andere kant zijn wonen veel van die uit Gaza geevacueerde settlers nog steeds in caravans, de beloften van de regering zijn heel slecht nagekomen.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:17 schreef moussie het volgende:
[..]
Het ontgaat je dat ik het had over situaties waarin de settler de Palestijn lastig valt .. dan wordt die settler geholpen, al is het soms met tegenzin, door het leger ..
En wat die settlers van Gaza aangaat, je beseft dat die nu mogen gaan wonen in een nederzetting op de Westbank, special voor hun gebouwd en tegen alle afspraken in ? En als de Palestijnen het in hun hoofd zouden halen om deze nieuwe nederzetting of haar bewoners op enige manier lastig te vallen deze settlers beschermd zouden worden door hetzelfde leger dat hun uit Gaza heeft 'verwijdert' ?
Hahaquote:Op maandag 19 januari 2009 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, behalve wederom bij bepaalde landen die een uitzondering vormen. Sterker nog, in sommige ronduit islamitische steden zoals Fez, hoor je het Hebreeuws al van ver!: Isra雔ische toeristen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |