Het raketten over de grens flikkeren, is net als met machinegeweren in de lucht schieten, niet zo zinvolquote:Op maandag 19 januari 2009 16:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En voldoen ze aan de '3 demands'
- Israel erkennen
- Stoppen met geweld
- Alle afspraken die met de PA gemaakt zijn erkennen
Zo moeilijk is dat toch niet? Daarna krijgen ze weer (meer) buitenlandse hulp en kunnen ze praten over echte vrede. Zolang ze dat weigeren, of erger, als ze weet met raketten gaan gooien, kan ik eigenlijk alleen zeggen dat ik ze ongelofelijk stom zou vinden.
Een gewaarschuwd mens...
1967, wat een mooi jaar was dat...quote:Op maandag 19 januari 2009 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel apart dat die immigratiestromen al jaren aan het dalen zijn en nu het laagste punt sinds 1967 is bereikt.
Goedkoop daar, dat is allesquote:Op maandag 19 januari 2009 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Veel Fransen en Engelsen hebben een tweede huis in een islamitisch land.
Pfew, dan kan ik weer slapen vanavond.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onderzoek heeft aangetoond dat het gemiddeld aantal kinderen de afgelopen decennia enorm gedaald is (tot 2.4 o.i.d). Dus al die angspraatjes zijn gebaseerd op....uhm.....nonsens.
Hongarije is ook goedkoop. Je kan er gewoonweg niet omheen vriend. Je visie over Islamitische landen is gewoon erg mank.Net als het verzonnen "feitje" dat Joden niet zouden kunnen leven in Islamitische landen.quote:
Hier een artikel waarom dat waarschijnlijk nooit zal gebeuren.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zorgen ze niet voor een UN troepenmacht die in een bepaalde bufferzone fungeert als "scheidsrechter"?
Je verzint zelf ook bij het leven. Zoals dat de immigratiestromen sinds 1967 niet meer zo laag zijn. Wat een onzin, alleen nederland is 2008 een topjaar vwb immigratie. Of dat engels en fransen een huis hebben in een islamitisch land. Ja, zeker de engelse paki's in pakistan of franse moslims in algarije. Enne, Saoedi Arabië en jemen 0% niet-moslims. Net als iran waar de joden ook gedecimeerd zijn. Je roept maar wat man!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef Mutant01 het volgende:
Hongarije is ook goedkoop. Je kan er gewoonweg niet omheen vriend. Je visie over Islamitische landen is gewoon erg mank.Net als het verzonnen "feitje" dat Joden niet zouden kunnen leven in Islamitische landen.
Dit is een beetje je kop in het zand steken dudequote:Op maandag 19 januari 2009 15:33 schreef Karrs het volgende:
[..]
Larie en apekool, tenzij je bronnen kunt geven dat 't anders is. Veel bronnen, want iedere bevolkingsgroep voelt zich benadeeld en gediscrimineerd. Beetje jammer dit. Een Arabische, Palestijnse, Christelijke of wat-dan-ook-voor-burger heeft gewoon dezelfde rechten en plichten als een joodse inwoner.
Alleen voor religie-zaken geldt er inderdaad een voorkeurpositie voor joden, wat niet verwonderlijk is in een Joodse staat. Je zou daarover kunnen discussiëren en dat zou terecht zijn, maar dat hoort hier niet thuis.
Ah, daar hebben we de pantoffelheld weer die haat PM'tjes stuurt naar mensen die het niet met hem eens zijn. Onderdeel van de pro-palestijnse haatlobby zeg maarquote:Op maandag 19 januari 2009 17:01 schreef Verluste het volgende:
Dit is een beetje je kop in het zand steken dude
Leuk meneer buachaille, maar dat verzin ik niet, dat is een feit:quote:Op maandag 19 januari 2009 17:00 schreef buachaille het volgende:
[..]
Je verzint zelf ook bij het leven. Zoals dat de immigratiestromen sinds 1967 niet meer zo laag zijn. Wat een onzin, alleen nederland is 2008 een topjaar vwb immigratie. Of dat engels en fransen een huis hebben in een islamitisch land. Ja, zeker de engelse paki's in pakistan of franse moslims in algarije. Enne, Saoedi Arabië en jemen 0% niet-moslims. Net als iran waar de joden ook gedecimeerd zijn. Je roept maar wat man!
als je nou even dit leest, de situatie voor de overname door Hamas ..quote:Op maandag 19 januari 2009 16:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
hihihi, je bent bij default anti-Israël!
Het was een klein stukje burgeroorlog. Ik geloof dat Fatah op Hamas begon te schieten wat uiteindelijk uitmondde in Hamas die Fatah uit de Gaza-Strook donderde.Had Israël 'niets' mee te maken. (Behalve dat Israel en Amerika Fatah ondersteunen.)
[..]
De manier waarop vind ik alleen een beetje jammer.
http://www.shabak.gov.il/(...)07report-ENGLISH.pdfquote:It should be noted that most of the alerts and terrorist attacks were carried out over the past year by Islamic Jihad, the al-Aqsa Martyrs Brigades, and the Popular Resistance Committees, which are the major "producers" of terror in the Gaza Strip and organizers of terrorist activity in Judea and Samaria.
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:02 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de pantoffelheld weer die haat PM'tjes stuurt naar mensen die het niet met hem eens zijn. Onderdeel van de pro-palestijnse haatlobby zeg maar
En dan bij de douane komen met een stempeltje uit Israël in je paspoort...quote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hongarije is ook goedkoop. Je kan er gewoonweg niet omheen vriend. Je visie over Islamitische landen is gewoon erg mank.Net als het verzonnen "feitje" dat Joden niet zouden kunnen leven in Islamitische landen.
Geen enkel probleem, behalve wederom bij bepaalde landen die een uitzondering vormen. Sterker nog, in sommige ronduit islamitische steden zoals Fez, hoor je het Hebreeuws al van ver!: Israëlische toeristen.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:13 schreef Bolter het volgende:
[..]
En dan bij de douane komen met een stempeltje uit Israël in je paspoort...
Gaan we weerquote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef Verluste het volgende:
[..]
Een Palestijn woont niet probleemloos in Israël. Beetje wishful thinking. Israëlische arabieren worden daar gediscrimineerd en benadeeld bij het leven.
zie bovenstaande post misschien? Of gebruik google? http://www.globalresearch.ca/articles/BEN108A.htmlquote:Op maandag 19 januari 2009 17:47 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Gaan we weer
Je hebt geen enkel argument of deze mening te onderbouwen.
Je kunt het nog 500 keer herhalen, het wordt er niet waarder op
nou nee, ik ben per default tegen hetgeen ik zie als fout Israëlisch gedragquote:Op maandag 19 januari 2009 16:33 schreef SicSicSics het volgende:
hihihi, je bent bij default anti-Israël!
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:40 schreef moussie het volgende:
om het maar heel zuur te zeggen .. het zijn geen Nederlanders die binnen no time de bezetter helpen met het afvoeren van 'lastige' bevolkingsgroepen
Ziehier hoe het Israelische leger ten alle tijden Joodse kolonisten helpt:quote:Op maandag 19 januari 2009 15:11 schreef moussie het volgende:
[..]
zoals ik in mijn vorige post al zei, de gepeste jood wordt ten allen tijde geholpen door het leger, zowel in Israël als in de bezette gebeiden, en of de provocatie nou wel of niet van hem uitgaat
[..]
hehe, natuurlijk weet ik dat .. de dappere helden van één dag ..quote:Op maandag 19 januari 2009 18:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wow, mooie posting.
Je weet toch hopelijk wel dat bijna elke Nederlander wel een familielid had die hééél actief in het verzet was hè?
Het ontgaat je dat ik het had over situaties waarin de settler de Palestijn lastig valt .. dan wordt die settler geholpen, al is het soms met tegenzin, door het leger ..quote:Op maandag 19 januari 2009 18:51 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ziehier hoe het Israelische leger ten alle tijden Joodse kolonisten helpt:
Israel will deploy a force of 40,000 soldiers and 4,000 police officers to evacuate around 8,000 settlers from the Gaza Strip, ministers told a special session of the parliament yesterday.
http://www.guardian.co.uk/world/2005/jul/06/israel
Israeli forces have evicted about 200 Jewish settlers from a disputed building in the mainly Palestinian West Bank city of Hebron.
Israeli television footage showed police dragging settlers out of the building. Hundreds of officers were involved in the operation.
The settlers had refused to leave the house, after the Israeli Supreme Court authorised the army to remove them.
Settlers later attacked the Israeli security forces and Palestinians.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/7764984.stm
Het grote probleem in de regio is het zwart/wit, goed/fout denken. En daar doe jij net zo hard aan mee.
Natuurlijk, en ik keur het ook af dat Israel nederzettingen bouwt terwijl ze juist mensen uit de nederzettingen in Israel zelf zouden moeten huisvesten. Genoeg lege woestijn daar. Aan de andere kant zijn wonen veel van die uit Gaza geevacueerde settlers nog steeds in caravans, de beloften van de regering zijn heel slecht nagekomen.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:17 schreef moussie het volgende:
[..]
Het ontgaat je dat ik het had over situaties waarin de settler de Palestijn lastig valt .. dan wordt die settler geholpen, al is het soms met tegenzin, door het leger ..
En wat die settlers van Gaza aangaat, je beseft dat die nu mogen gaan wonen in een nederzetting op de Westbank, special voor hun gebouwd en tegen alle afspraken in ? En als de Palestijnen het in hun hoofd zouden halen om deze nieuwe nederzetting of haar bewoners op enige manier lastig te vallen deze settlers beschermd zouden worden door hetzelfde leger dat hun uit Gaza heeft 'verwijdert' ?
Hahaquote:Op maandag 19 januari 2009 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, behalve wederom bij bepaalde landen die een uitzondering vormen. Sterker nog, in sommige ronduit islamitische steden zoals Fez, hoor je het Hebreeuws al van ver!: Israëlische toeristen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |