Morgen maar eens doen danquote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Voor DLC heb je geen Gold nodig, gewoon Silver is goed genoeg!
Tenpenny Tower omleggen kan prima, levert je zelfs met sommige mensen goede karma op!
Volgende weekquote:Op zondag 18 januari 2009 21:17 schreef MrManiak het volgende:
Anchorage is uit?
Sowieso even een save bewaren ja. (het is al gezegd, maar alleen een 'tvp' is ook zo saai)quote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben bij de laatste missie van de mainquest. Moet ik nu stoppen als ik de DLC wil spelen?
Niet ver.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:36 schreef Rossdale het volgende:
WohooIk heb net mijn papa bevrijd
Hoe ver zit je dan met de main quest eigenlijk? Ik ben voornamelijk met side-quests bezig en vermaak me prima
Dat dacht ik al, maar ik ben nu al lvl 14, dus ik hoop dat de vijanden van de main quest ook wel een beetje meelevelen want anders wandel ik daar zo doorheen gok ikquote:Op maandag 19 januari 2009 09:53 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Niet ver.Lekker verder gaan met side-quests.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:34 schreef Ame_thyst het volgende:
slacker_nl haal even die mega spoiler uit je OP
Dus ben je niet in staat die eruit te halen?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, want die "mega" spoiler zat al in de OP van het vorige topic. Die ik gewoon ge-c/p'ed heb.
Omdat jij je er niet aan stoort doen andere dat niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:47 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ben nog lang niet bij dat deel van het verhaal en stoor me niet echt aan het spoiler gehalte van die zin. Want het is geen spoiler.
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, die achievement voor aantallen beesten/mensen gekilled, succesvolle speachchallenges, computers gehacked en sloten gekraakt, zijn die cummulatief? Dus moet ik die aantalen in één playthrough halen of worden ze meegenomen als ik het spel opnieuw opstart?
Volgens mij worden die meegenomen.quote:
Maar het verklapt niets over het verhaal, niets over het spel, het zegt alleen: als je hier eenmaal bent, dan herken je dit, bedenk je dan dat je hierna niet meer terug komt.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Omdat jij je er niet aan stoort doen andere dat niet?
Post zoiets voor de lol eens op een gemiddeld game forum en zie wat er gebeurt.
Nu zullen alle fallout fans het spel al lang hebben uitgespeeld dus het is nu misschien niet meer zo'n spel verpestende spoiler, maar ontkennen dat het geen spoiler is ...http://en.wikipedia.org/wiki/Spoiler_(media)
Hoe moeilijk is het om een spoiler tagje te zetten vraag ik me dan af. Gewoon om die paar mensen die het spel nog niet kennen een plezier te doen.
Wat voor een info haal jij uit dat plaatje anders dan de tekst eronder aangeeft? Dat je die sentinel tegenkomt als je op het punt van no-return zit mbt de main quest. Het zegt niks over de missie die ervoor gespeeld is, of erna komt. Het zegt alleen wat over waar jij als speler rekening mee moet houden als je door wilt gaan met de side quests en niet de game wilt laten aflopen. Ik mis hier echt het spoiler element in.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Omdat jij je er niet aan stoort doen andere dat niet?
Post zoiets voor de lol eens op een gemiddeld game forum en zie wat er gebeurt.
Nu zullen alle fallout fans het spel al lang hebben uitgespeeld dus het is nu misschien niet meer zo'n spel verpestende spoiler, maar ontkennen dat het geen spoiler is ...http://en.wikipedia.org/wiki/Spoiler_(media)
Hoe moeilijk is het om een spoiler tagje te zetten vraag ik me dan af. Gewoon om die paar mensen die het spel nog niet kennen een plezier te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Wel jammer dat mijn originele omschrijving weg is. Dit is veel duidelijker:quote:Op maandag 19 januari 2009 10:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar het verklapt niets over het verhaal, niets over het spel, het zegt alleen: als je hier eenmaal bent, dan herken je dit, bedenk je dan dat je hierna niet meer terug komt.
Om even een voorbeeld te gebruiken uit de boeken wereld. (ja ik ga te ver nuquote:Op maandag 19 januari 2009 10:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar het verklapt niets over het verhaal, niets over het spel, het zegt alleen: als je hier eenmaal bent, dan herken je dit, bedenk je dan dat je hierna niet meer terug komt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik denk dat als je info opvraagt van fallout.wikia.com dat je al meer spoilers hebt gelezen dan dit plaatje.
Dit is een spoiler:Ik had het over de bijschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar je moet uberhaupt niet naar zo'n site gaan als je spoiler gevoelig bent.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ik vind Fallout 3 qua content echter wel enorm veel groter dan Oblivion aanvoelen. Volgens mij heb ik nog steeds de 1/2 niet gezien. Hoeveel locaties zijn er eigenlijk?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar even iets anders. Ik keek laatst even op een online map van de spelwereld (om te kijken hoe ver rivet city nu eigenlijk is) en het viel me op dat de kaart bestwel klein is, echt een STUK kleiner dan Oblivion. Hij is ook een stuk beter gevuld, dat is ook wel weer zo, maar het viel me toch een beetje tegen!
Volgens mij meen ik trouwens te hebben gelezen dat het bij de 3e DLC (eind maart) wel mogelijk wordt om door te spelen na het einde van de main quest. De level cap wordt dan ook opgetrokken naar lvl 30.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ja maar dat is nu net het punt, ook deze spoiler vertelt niets. Je weet alleen dat er een point of no return is, om welke reden weet je niet. Gaat het hoofdkarakter dood? Reist hij ergens heen? Verneukt hij heel de wereld? Houdt het verhaal dan gewoon op en ben je klaar en alles leuk en aardig? Er wordt gewoon niets vrijgegeven, ook niets kleinsEnige wat je weet is dat de mainquest op een gegeven moment ophoudt, iets wat ik zelf ook al had bedacht
Ik loop te miepen omdat ik graag misvattingen wil vermijden.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef slacker_nl het volgende:
Ik vind dat je een beetje lopen te miepen over eea. Die zgn spoiler zit er al net zo lang in, als jij in deze thread meepost. IK haal 'm er niet uit, aangezien het geen spoiler is. Laten we het daarop houden. Als deel 8 geopend moet worden, ben je vrij om die aan te maken met spoiler tags.
1 - 0quote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Maar ik houd er nu over op. Ik heb het geprobeerd.
http://www.eurogamer.net/(...)aller-than-oblivionsquote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind Fallout 3 qua content echter wel enorm veel groter dan Oblivion aanvoelen. Volgens mij heb ik nog steeds de 1/2 niet gezien. Hoeveel locaties zijn er eigenlijk?
Ik ben blijkbaar nog erg aan het begin van de game en ik stoor me er niet aan. Het enige wat het plaatje me vertelt is dat niet alle sentinels ineens uitgemoord worden ofzo, dat sentinel Lyons geblondeerd haar heeft (gezien de donkere wenkbrauwen) en dat het spel een einde heeft. Drie dingen die ik zo ook wel al kon radenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik loop te miepen omdat ik graag misvattingen wil vermijden.
Ik ben hier niet diegene met de Me, Myself and I houding.
Het geeft iets weg over het verloop van het spel, in welke mate dat dan ook mag zijn.
Wat ik in mijn vorige post al schreef is dat de manier waarop je het spel ervaart wat anders zal zijn als je weet dat je na de laatste quest niet terug kan.
Maar ik houd er nu over op. Ik heb het geprobeerd.
Oog voor detail!!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
dat sentinel Lyons geblondeerd haar heeft (gezien de donkere wenkbrauwen)
Oog voor vrouwen, werkt ook voor de digitalequote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Oog voor detail!!(Ze ziet er ook wel een beetje breezah sletterig uit eerlijk gezegd
)
Wie weet komt er dan ook wel zo'n soort mod http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=OblivionMods.Detail&id=3099#Filesquote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oog voor vrouwen, werkt ook voor de digitale
LOL, koffie?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ben hier niet diegene met de Me, Myself and I houding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:23 schreef Pek het volgende:
Spoiler of geen spoiler, het plaatje klopt niet![]()
Het is zo te zien gemaakt in de Citadel en je kunt nog wel een stukje verder in de MQ.Nadat je de laatste quest start en dus kiest voor "I'm ready" worden hier en daar NPC scripts aangepast en encounters verwijderd. Die griet in de armory bijv. die verkoopt niets meer en de bandits in de buurt van de Citadel zijn pleite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn waarschijnlijk meer van dat soort gevolgen, terwijl wanneer je de 2e optie kiest gegarandeerd geen problemen krijgt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
Geen idee, wie zal het zeggen. Maar ga gewoon voor de veiligste weg.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:08 schreef Pek het volgende:
Ah ok, maar het zal toch geen invloed hebben op de side quests, neem ik aan?
In de broekzak van die vrouwquote:Op maandag 19 januari 2009 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een vraagje, ik heb de Nuka-Cola Challenge volbracht. Nu dacht ik slim te zijn door daarna alle Nuka Cola Quantums terug te stellen. Dan kan ik meteen 30 granaten maken. Alleen is de koelkast waar ze inzitten afgesloten en heb ik een key nodig. Waar vind ik die?
Waarom zou je dat willen? Pak dan gewoon je sniper rifle.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:25 schreef Bijsmaak het volgende:
Kun je met de Assault Rifle en submachine gun ook een single shot in VATS doen net als bij F1 en F2??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
Uitgespeeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Waarom staat het 1-0 ?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens het staat allang 1 - 0 en Ame_Thyst heeft zich er ook bij neergelegd
Dat dus!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef stinkie het volgende:
Damn, op hard voor het eerst ammo tekort. Teruggevallen op hunting rifle en 10mm. sniper, chinese assault, combat shotgun en .44 allemaal leeg. Megaton verkoopt niet zoveel en andere locaties heb ik nog niet. Beetje te veel lopen roamen
Ik heb denk ik dat gesprek verneukt waardoor ik nu wel moet lappenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:01 schreef PrinceLu het volgende:
In Tenpenny zit er dus nog één, maar je hoeft niet per se te betalen om binnen te komen...
Ze heeft amper ammo die ik wil. Ik gebruik voornamelijk .556/.308 ammo (.10 momenteel even niet aangezien ik of teveel heb verschoten of een deel ben kwijtgeraakt in een storage container bij de nuke-cola fabriek). Ze verkoopt 5 mm ammo, maar die gebruik ik niet heb daar inmiddels 1000 rounds van ofzo.quote:En zolang je gierig blijft, zal moira arm blijven! Koop lekker veel ammo en misschien wapens bij d'r, centjes moeten rollen.. Als ze om de 3 dagen weer 'replenished' als het ware, zal ze alleen maar meer te besteden hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:54 schreef slacker_nl het volgende:
Ben vandaag beetje gaan roamen in de buurt van Tenpenny tower (moet daar nog naar binnen, maar ben gierig en heb geen zin om caps te lappen). Kom ik in een of ander gebouw waar het wemelt van de Ghouls.. Heb 2 verdiepingen bekeken en ben toen maar weer vrolijk naar Megaton gegaan. FF healen dmv slaap en moet echt wat spul gaan verkopen (alleen heeft Moira geen geld genoeg volgens mij om alles te kopen wat ik der aanbied.
Waar zitten trouwens traiders die wel caps te makken hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lopen er gewoon traders door de wasteland. En in Tenpenny toower zitten ook een paar traders. En waarom die gierigheid, die caps heb je straks genoeg van.quote:Dit is trouwens wel een game waarbij ik echt jeuk van krijg. Die schorpioenen... en vooral die grote, NAHHHH, of mirelurks, daar wordt ik zo niet vrolijk van. En die Ghouls zijn ook altijd ff schrikken. Geniale game, ik pis soms in m'n broek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
Voor de pc kan je daar wel een mod voor gebruiken, moet je even googlen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik las hier trouwens iets over een cap remover? Komt die er ook voor de PC (of is die er al) Zo ja wanneer?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Foto's van de voorbereidingen voor de inauguratie van Obama vanmiddag
Opeens erg herkenbaar allemaal![]()
Die bestaat ook niet meer, is een mooie krater gewordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, ik ben het witte huis nog niet tegen gekomen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:31 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Die bestaat ook niet meer, is een mooie krater geworden
Yep.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:31 schreef ArmaniXL het volgende:
Die bestaat ook niet meer, is een mooie krater geworden
Maar als je de helft nog niet gezien hebt, hoe kan je dan wel zo goed als alle sidequests hebben gedaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:54 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond opnieuw begonnen met Fallout 3. Bij mijn eerste playthrough heb ik de mainquest en zo’n beetje alle sidequests wel gedaan. Maar (zoals altijd) was ik veels te braaf! Nu wil ik toch voor een wat duisterder en beter gebalanceerd karakter gaan. Ook ben ik nieuwsgierig hoe sommige quests uitpakken als je wat minder aardig bent!Tenslotte wil ik de hele wereld verkennen, volgens mij heb ik de helft niet gezien!
Wat een spel
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:00 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
(er zijn in totaal meer dan 100 locaties, moet er nog 30 ofzo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
Ik heb een beetje hetzelfde, maar ik wil ook eens de mofo bad guy zijn. Lijkt me zo geweldig!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:00 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Heb daarna toch geen zin meer om nog een playthrough te doen, dus ik probeer het gelijk maar goed te doen. Heb dus ook de explorer perk dat je alle locaties op je map te zien krijgt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:06 schreef Boris_Karloff het volgende:Dood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom de gierigheid. Tis een beetje een survival spel toch? Nou, ik probeer bijzonder efficient met m'n spullen om te gaan. Ik probeer het gebruik van stimpacks te vermijden (schoonheidsslaapjes doen @home). Wil niet te snel caps uitgeven, plus ik wilde iets groots voor m'n huis kopen zodat ik nog sneller kan healen en geen rad-away of rad-x te hoeven gebruiken. En die drugstore thuis lijkt me ook wel wat tbh.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ja ach ik ga toch nooit dood meer, ben al zo sterk en heb zoveel geld/stimpacks... Nu hoef ik niet steeds online een map te checken op mijn pc, ik speel dit namelijk op de 360.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde, maar ik wil ook eens de mofo bad guy zijn. Lijkt me zo geweldig!
Maar die explorer perk is toch een beetje een waste of perks. Online kan je alle locaties vinden, dus die heb je ingame niet echt nodig lijkt me.
Nee je experience balk naar de 21 blijft staan, maar er komt geen beweging in.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:30 schreef The6thgate het volgende:
En nu weer level 20. Zat heel erg te twijfelen om de explorer perk te kiezen, maar vind het eigenlijk leuker om zelf dingen te ontdekken.
Edit: huh je kon toch maximaal level 20 worden? Zie net dat ik automatisch doorlevel richting 21 zonder iets van een patch te hebben gedownload
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu Vault 92 eens aan het uitpluizen. Mirelurk kings zijn best creapyToo much is never enough!
Ah nee, ik bedoelde inderdaad via dat gesprek.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb denk ik dat gesprek verneukt waardoor ik nu wel moet lappenOf doel je op een nog andere manier (zonder side-quest).
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef slacker_nl het volgende:
Weet iemand hoe ik aan de sleutel kom van het huis waar ik nu sta?
http://opperschaap.net/~wesleys/ScreenShot14.png
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee jij bent lekker. =X
Correctie: dit is alleen het geval bij oude savegames.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:26 schreef Picchia het volgende:
Voorheen had ik nergens last van. De game werkte prima. Maar sinds de patch crashed mijn game bij loadscreens.
D'r liggen best ooit wel wat dingen achter die deurtjes, met name 1 speciaal itemquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:01 schreef Siniti het volgende:
Hebben jullie ook niet dat je echt elke toilerdeur opendoet, terwijl je weet dat er niks achter zit?
Cherry bombs! De nummer 1 plek om ze te vinden: Toiletten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:33 schreef Yngwie het volgende:
[..]
D'r liggen best ooit wel wat dingen achter die deurtjes, met name 1 speciaal item(Zou alleen absoluut niet meer weten waar precies)
Dat, en...quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:48 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Cherry bombs! De nummer 1 plek om ze te vinden: Toiletten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Is idd 1 van de toffere plekken.. Ook een van de weinige plaatsen waar zo'n scriptje zit dat er een groepje raiders binnenkomt als jij er ook bent.. Al die gangpaden vol mijnen leggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:44 schreef Yuin het volgende:
Alweer paar dagen niet gespeeld, vanavond weer eens aan de gang ermee. Ik vind het jammer dat er weinig plekken zijn zoals de superdupermarkt, dat vond ik echt een chille plek om te spelen.
Als het goed is heb je, toen je de perk koos, ook een note gekregen en bijbehorende locatie op je map (ergens linksboven, if I recall correctly - Regulator HQ)quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:02 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Is idd 1 van de toffere plekken.. Ook een van de weinige plaatsen waar zo'n scriptje zit dat er een groepje raiders binnenkomt als jij er ook bent.. Al die gangpaden vol mijnen leggen![]()
Ohja, en waar zit die knakker die bij de lawbringer perk hoort?
Het spel is zo gemaakt dat je V.A.T.S. wel nodig hebtquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:15 schreef PrinceLu het volgende:
Gebruiken jullie vats veel? Ik merk dat ik het wel constant gebruik, geen action point gaat ongebruikt.Op de ps3 is het losse besturen sowieso wat lastiger dan met pc met muis, maar ik merk dat ik zonder vats echt als een mongool er op los knal.
Of komt dit omdat ik net level 10 ben en mn accuracy ruk is?
VATS om te richten, maar vaak schiet ik dan alsnog met de hand, zeker op langere afstand. Spaart mijn AP voor de korte afstand dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:20 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het spel is zo gemaakt dat je V.A.T.S. wel nodig hebt
Zonder V.A.T.S. is het ook erg lastig om gericht te schieten.
Ik ben ook een beetje teleurgesteld in die sniper rifle, had verwacht dat ie wat verder inzoomde en zeker hogere percentages met VATS zou krijgenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:06 schreef slacker_nl het volgende:
Ik gebruik VATS alleen op med-short range. Voor lange afstanden vind ik 'm te onnauwkeuring. Een hunting rifle en/of sniper rifle zouden toch beter moeten werken met VATS op afstand, maar daar is niks van waar.
Die sniper rifle is wel geniaal om te sneaken en sneak kills te doen, instant death...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:10 schreef The6thgate het volgende:
Wat is eigenlijk de beste armor? Loop nu met ontzettend toffe tesla power armor, maar vroeg me af of het nog beter kon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee jij bent lekker. =X
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_armor_and_clothingquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:10 schreef The6thgate het volgende:
Wat is eigenlijk de beste armor? Loop nu met ontzettend toffe tesla power armor, maar vroeg me af of het nog beter kon
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:31 schreef PrinceLu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het loont om nieuwsgierig te zijnNog maar 6 bobbleheads te gaan
Too much is never enough!
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:22 schreef Siniti het volgende:
Trouwens die quest van Tenpenny tower is best slechtMjah, Fallout 3 heeft gewoon een zwak voor onderdrukte ghouls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben bij paradise falls aangekomen, kon de verleiding niet weerstaan en heb iedereen afgeslacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee jij bent lekker. =X
amazon.co.uk geloof ikquote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef delano.888 het volgende:
Waaar kan je een stragety guide halen voor dittuzz
Je kan hem tijdens de game toch gewoon (tijdelijk als je wil) moeilijker zetten? Probeer t eens zou ik zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:12 schreef Bijsmaak het volgende:
Speelt er iemand op Very Hard? Hoe ervaar je het? Momenteel speel ik op Hard, maar na level 12 bereikt te hebben, lijkt alles een stukje te gemakkelijk. (Enclave soldiers met hunting rifle te lijf gegaan).
Uiteraard, maar ik vroeg me alleen af hoe anderen het ervaren... MIsschien is het spel gewoon te gemakkelijk IMHO??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je kan hem tijdens de game toch gewoon (tijdelijk als je wil) moeilijker zetten? Probeer t eens zou ik zeggen
Ik heb hem op Very Hard ver gespeeld, nog niet uitgespeeld, maar ben wel lvl 20.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:12 schreef Bijsmaak het volgende:
Speelt er iemand op Very Hard? Hoe ervaar je het? Momenteel speel ik op Hard, maar na level 12 bereikt te hebben, lijkt alles een stukje te gemakkelijk. (Enclave soldiers met hunting rifle te lijf gegaan).
Gewoon easy, en als je het te makkelijk vind ga je m steeds een standje hoger zetten, of is dat te makkelijk gedacht van mij? Aangezien je m toch wel op easy gaat laten staan danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
Welke moeilijkheidsgraad raden jullie dan aan om te beginnen aan Fallout 3?
Normal, dat vind ik goed te doen, zeker met de 2e keer dat je door de mainquest gaat (wat vast gaat gebeurenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
Ik zou zelf met (very) hard beginnen. Zit iets meer uitdaging in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
Meh, ik weet nog dat ik uit de vault kwam met mijn eerste karakter (normal difficulty), ik liep om een rots heen en had opeens 5 honden om me heen staan die me uit elkaar trokken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik zou zelf met (very) hard beginnen. Zit iets meer uitdaging in.
Ja. Ik was net level 15 toen ik met de DLC begon. Toen ik daarmee klaar was zat ik al flink tegen level 17 aan. Vandaag of morgen maar eens doorspelen tot level 17 dan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:08 schreef Strolie75 het volgende:
Krijg je in de DLC ook EXP? Ik ben nog niet lvl20.
Niet legaal, nee. Mooi systeem he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:14 schreef Pek het volgende:
Ik heb die Live-rommel uit m'n PC gesloopt, is er nog een andere manier om aan de DLC te komen?
Downloadable content.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
1.5 tot 2 uurquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:29 schreef -skippybal- het volgende:
Ah, hier zijn we. Vanavond ook maar een Anchorage spelen
Is het een beetje een lange quest?
Vidn het juist wel fijn om tegen het einde als een soort van god rond te lopenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon normal, dan is de game niet echt moeilijk maar ook niet TE makkelijk. Je loopt gewoon op een rustig tempo door alle missies heen. Wanneer je echter hogere levels wordt (level 15+) Dan kun je wel naar hard gaan omdat je dan genoeg bescherming en fire power hebt om ook de moeilijkste vijanden goed te lijf te gaan.
Vond ik ook wel, maar het werd wel sneller saai als je alles onehit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:27 schreef Niek. het volgende:
[..]
Vidn het juist wel fijn om tegen het einde als een soort van god rond te lopen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:55 schreef OMG het volgende:
[..]Waarom moest ik hierom lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet.
In Maartquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:16 schreef Blinker het volgende:
Wanneer verhogen ze die level cap nou eens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gisteren door Operation Anchorage heen gelopen. Ik was in een paar uurtjes klaar.
Erg dure add-on voor 2 uur speelplezier en een paar 'nieuwe' armours en een beschadigd wapen.Dus al met al niet de moeite waard voor dat geld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Microsoft ding.. Zwaaien met een zak geld waar je als developer moeilijk nee tegen kan zeggen (zeker in deze economisch instabiele tijden) en dan moet je je game half af, voor de kerst uitbrengen.. En dan kan je later niet eens een boxed expansion uitbrengen, nee, dan moet je DLC releasen voor Microsoft points..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
Echt een bethesda dingDie DLC van Oblivion was ook nix!
Fallout 3 was niet half af, die game is gewoon compleet. De dlc in de winkel verkopen gaat niet daar is het simpelweg te klein voor en dan lopen de kosten te hoog op. Daarnaast is deze dlc een simpele uitbreiding, niets essentieels dus je bent absoluut niet verplicht hem te kopen aangezien je wat extra uurtjes gameplay hebt maar verder eigenlijk niets.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:10 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Microsoft ding.. Zwaaien met een zak geld waar je als developer moeilijk nee tegen kan zeggen (zeker in deze economisch instabiele tijden) en dan moet je je game half af, voor de kerst uitbrengen.. En dan kan je later niet eens een boxed expansion uitbrengen, nee, dan moet je DLC releasen voor Microsoft points..
De Morrowind uitbreidingen waren pas tof
Welk lvl ben je? Want als je laag lvl bent kan het inderdaad lastig zijn om langs de mutants te komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoe kom ik in godsnaam in het technology museum , kom er maar niet bij in de buurt
Als je in de mall bent (die grote vlakte) dan moet je er zonder problemen kunnen komen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ben lvl 7 , die mutanten ben ik niet zo bang voor, maar zie hem wel op de map , kom er alleen niet bij
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:57 schreef Rossdale het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:18 schreef JK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar Super Mutants zijn sexloos, dus wat maakt het uit
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:40 schreef zatoichi het volgende:
Gisteren Operation Anchorage uitgespeelt! Geinige missie, maar niet bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:49 schreef Blinker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef delano.888 het volgende:
Tyfus hé, vanmiddag echt zeker drie kwartier rond gelopen met een slakke gangetje omdat ik "overencucumbered" was, ik had geen idee dus heb echt alles geprobeerd, drinken slapen medicijnen maar niks hielp, bleek dat ik gewoon teveel bij me had
Ja hallo, das niet 1x verteld in het spel hoor, en wtf waarom halen ze er komkommers bij?quote:
Had ik ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef delano.888 het volgende:
Tyfus hé, vanmiddag echt zeker drie kwartier rond gelopen met een slakke gangetje omdat ik "overencucumbered" was, ik had geen idee dus heb echt alles geprobeerd, drinken slapen medicijnen maar niks hielp, bleek dat ik gewoon teveel bij me had
Dat heb ik ook wel eens (obviously). Soms is er niets aan te doen. Maar er zijn wel enkele dingen die je kunt proberen. Als je ergens geweest bent waar het werkelijk stikt van de waardevolle dingen die je mee wilt nemen om te verkopen of om zelf te houden, kijk dan even rond in de betreffende omgeving of er nergens Filing Cabinets, Desks of Safes staan waar je zo lang je buit in kunt verstoppen. Zodoende kun je meenemen wat je character toelaat en kun je daarna weer terug komen om de rest op te halenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef delano.888 het volgende:
Terug brengen naar de winkel, die disc.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef Pek het volgende:
Nou, mijn Fallout-dagen zijn over![]()
Ik had de laatste tijd steeds meer last van vastlopers en CTD's, dus ik dacht: laat ik de boel eens opnieuw installeren. Niet dus, de installatie loopt steeds vast als hij bijna klaar isAndere drive geprobeerd, zelfde verhaal. Het lijkt of de disc corrupt is ofzo. Nu maar wachten tot hij in de weggooibak komt te liggen, ik ga niet wéér 40 euro uitgeven
![]()
Van ellende maar weer eens aan Morrowind begonnen. Zo oud al en nog steeds beter dan de rest
Waar hem je hem gekocht? Ik bij een gamewinkels in utrecht(weet zo snel even de naam niet meer, zit naast de mediamarkt), had hetzelfde probleem en ze ruilden hem zonder problemen omquote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef Pek het volgende:
Nou, mijn Fallout-dagen zijn over![]()
Ik had de laatste tijd steeds meer last van vastlopers en CTD's, dus ik dacht: laat ik de boel eens opnieuw installeren. Niet dus, de installatie loopt steeds vast als hij bijna klaar isAndere drive geprobeerd, zelfde verhaal. Het lijkt of de disc corrupt is ofzo. Nu maar wachten tot hij in de weggooibak komt te liggen, ik ga niet wéér 40 euro uitgeven
![]()
Van ellende maar weer eens aan Morrowind begonnen. Zo oud al en nog steeds beter dan de rest
Hier in Sittard ook. Game Cityquote:Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waar hem je hem gekocht? Ik bij een gamewinkels in utrecht(weet zo snel even de naam niet meer, zit naast de mediamarkt), had hetzelfde probleem en ze ruilden hem zonder problemen om
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef delano.888 het volgende:
eBayquote:
Als het eu versie is kan je altijd nog een winkel binnenlopen en zeggen dat je geen bon meer hebtquote:Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef Pek het volgende:
[..]
eBay![]()
En die gast kan er ook niets aan doen, hij zat nieuw in het celofaan en heeft het wel gedaan.
Tssk komkommer is waardeloos; bestaat voor 98% uit water dus:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:52 schreef Pek het volgende:
Ik zie hem al lopen in de Wastelands, met een zak enorme komkommers op z'n rug![]()
Radiation is a bitch![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:47 schreef Bijsmaak het volgende:Zo heb ik m iig wel gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too much is never enough!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:47 schreef Bijsmaak het volgende:
Ja, ik ben er al een aantal tegengekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Thanks!quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Bijsmaak op 03-02-2009 11:56:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:Waarom zou je dat willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gezeik van sommige mensen over te weinig kogels is ook zo'n onzin, ten eerste is dat het punt van een wasteland, ten tweede heb ik nog nooit kogels te kort gekomen. (en ik speel op hard.)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:07 schreef Ered het volgende:
Toen ik net begonnen was met Fallout weet ik nog wel dat ik het gewoon te moeilijk vond, geen kogels en geld enzo.
Inmiddels zit ik aan mijn tweede playthrough, heb 10000 caps, 150 stimpaks en genoeg andere zooi. Misschien toch maar eens op hard zetten
ik nog wel...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat gezeik van sommige mensen over te weinig kogels is ook zo'n onzin, ten eerste is dat het punt van een wasteland, ten tweede heb ik nog nooit kogels te kort gekomen. (en ik speel op hard.)
Je moet simpelweg zuinig zijn op je kogels en veel met vats werken, vooral op het begin heb je amper kogels nodig om die beesies te killen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef rihago het volgende:
[..]
ik nog wel...
Maar denk dat dat idd snel zal veranderen...
ben ook nog maar aan het begin van het spel....
Gefeliciteerd uber fallouter.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat gezeik van sommige mensen over te weinig kogels is ook zo'n onzin, ten eerste is dat het punt van een wasteland, ten tweede heb ik nog nooit kogels te kort gekomen. (en ik speel op hard.)
Komt daar nou een filmpje van Mirror's Edge tussendoor op het laatst?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:55 schreef Ered het volgende:Eén van mijn karakters ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was dat ook alweer? Circular logic? Erg humoristisch in ieder geval.
Processing... Processing... Ah, f*ck it.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Zeker leuk gedaan!quote:
Dan ben je aardig wat caps misgelopenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:46 schreef IedeK. het volgende:
Ben nu op weg naar Vault 87? iig dat stukje na Paradise Falls.
Moest dus die kinderen helpen ontsnappen, dus liep ik een beetje rond tussen al die slavers.
Jat ik één flesje Nuka Cola, krijg ik die hele groep achter me aan.![]()
![]()
Dus toen maar alle slavers gelijk vermoord.
En de mesmetron, die vind ik nog veel tofferquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan ben je aardig wat caps misgelopen
Die kun je alsnog van zijn lijk afpakken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de mesmetron, die vind ik nog veel toffer
Pfft, ik heb de slavers zonder voorafgaande waarschuwing onder de grond gestopt en heb ~75000 flessendoppen op mijn derde karakter. Ofwel, boeiuh.quote:
dat snap ik...quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Pek het volgende:
Live is anders de enige manier om aan de DLC te komen
Mesmetron ftw uiteraardquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de mesmetron, die vind ik nog veel toffer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GOTY
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat een game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GOTY
![]()
Volgens mij ben jij nog heul geen 18, vriend. Hup, de-installeren die hap. En snel!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:58 schreef Mr.Hugsy het volgende:
heb al zoveel side quests gedaan heb nu niks meer te doen =p tijd om verder het landschap in te gaan
heb net een gebouw alle locations van andere vaults gevonden maar eerst die hond halen !
hoorde ook dat een supermutant je vriend kan zijn ofzo lijkt me stom
Gaat een stuk makkelijker (maar wel leuker) worden vanaf nuquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef kastanova het volgende:
Oh my, ben al halverwege het spel en kom er nu pas achter waar die AP voor dient.
Ik had nog niet eens over VAT gehóórd, laat staan dat ik het gebruikte.
Dan moet je ook maar niet alle gesprekken meteen doorklikkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef kastanova het volgende:
Oh my, ben al halverwege het spel en kom er nu pas achter waar die AP voor dient.
Wat ga jij direct een ammo besparenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef kastanova het volgende:
Had het met een clanmaat hierover, zou juist tof zijn om met 1 ander persoon samen door die shithole te lopen. Ik vind het wel jammer dat het er niet inzit, maar het maakt de game er niet minder aantrekkelijk door.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Een multiplayer of co-op zou afbraak doen aan de gehele game. Je staat er juist helemaal alleen voor, dat is de kracht van de game. Als je met zijn tweeen rondhuppelt is dat gevoel veel minder, een AI buddy is toch heel anders
wil hem ook halen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Ben een heel klein stukje begonnen met de DLC, lijkt me wel weer grappig.
Oh ja???quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Pek het volgende:
Live is anders de enige manier om aan de DLC te komen
In het begin wordt jaar daar anders wel gewoon op gewezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef kastanova het volgende:
Heeft weinig nut nu Fallout stuk is bij mijquote:
Om maar even serieus op je post in te gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:54 schreef Mr.Hugsy het volgende:
heb fallout3 tijdje geleden gekocht een geweldig spel het was best makkelijk om snel lvl 20 te halen
ik heb gehoord om niet de story line te doen gelijk of teminste niet te eindigen dus doe ik alle sidequests die ik kan vinden ik heb law bringer perk maar weet niet waar die vingers heen moeten weet iemand anders dat ?
ik heb ook bewust niet gekozen voor die perk waardoor je heel de map kan zien is zo makkelijk
vind het leuker zelf onderzoeken enzo ik ben nu dus ook elke nieuwe locatie op te schrijven en later te checken (omdat er zoveel locaties zijn dat je het vergeet) duurd wel erg lang heb nu 7 bobbelheads !
en ga nu die hond zoeken die blijkt ergens bij green blablabla deposit te zijn maarja zie het wel
welk monster is het sterkst trouwens ? ben heel wat tegen gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Gecondoleerdquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef Pek het volgende:
[..]
Heeft weinig nut nu Fallout stuk is bij mij
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Om maar even serieus op je post in te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]Maar die kom je niet zo veel tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt wel gelijk though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean![]()
Zin om vanavond weer te spelen, op naar Galaxy News Radio.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Waarom begrijp ik jouw undersig niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef Pek het volgende:
[..]
Heeft weinig nut nu Fallout stuk is bij mij
live as if you'll die today
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maar die kom je niet zo veel tegenJe hebt wel gelijk though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]Ah okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder is het beestje dus niet van belang?
Ik ook niet, freaky game engine denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waarom begrijp ik jouw undersig niet?![]()
Hij bleef zo staan nadat hij in de pan gehakt was.The difference between the three Abrahamic religions:
- Islam mumbling to the floor.![]()
Het is dat ik de HUD herken van Fallout 3, maar anders had ik gezworen dat het uit Half Life 2 kwam.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ook niet, freaky game engine denk ik![]()
Hij bleef zo staan nadat hij in de pan gehakt was.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]Die moet ik even onthouden, vanmiddag/vanavond daar even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die moet ik even onthouden, vanmiddag/vanavond daar even kijken
Al lopen er niet veel raiders meer rond. Ik had toch ergens de stille hoop dat hij je leuk zou vinden en dan altijd met je mee zou lopen
Ligt eraan of je aan trophies/achievements doetquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ah okéMaar verder is het beestje dus niet van belang?
![]()
Dan moet je ze namelijk allemaal killen...PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
Allemaal?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ligt eraan of je aan trophies/achievements doet![]()
Dan moet je ze namelijk allemaal killen...
Het waren er toch maarquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het waren er toch maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo blijft het spel je verrassen!live as if you'll die today
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo blijft het spel je verrassen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]Vanavond eens kijken waar ik die krengen kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vanavond eens kijken waar ik die krengen kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]Lekker specifiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De halve Wasteland is verbonden door metrotunnels
Maar ik vind ze toch liever zelf dan dat ik ze voorgezegd krijg. Thanks anyway
Ik zei het ook zo om het spannend te houdenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lekker specifiekDe halve Wasteland is verbonden door metrotunnels
Maar ik vind ze toch liever zelf dan dat ik ze voorgezegd krijg. Thanks anyway
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
GMTAquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zei het ook zo om het spannend te houden
Lijkt er wel een beetje op, jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is dat ik de HUD herken van Fallout 3, maar anders had ik gezworen dat het uit Half Life 2 kwam.![]()
Maar die "ragdoll" shizzle doet wel meer rare dingen. Zo had ik een lijk, toevallig tussen twee metrowagons ingeklemd, dat maar als een vis op het droge bleef flippetieflappen, daar kreeg ik toch wel een beetje de kriebels van moet ik zeggen
Dat heeft iedereen wel eens meegemaakt denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op, ja![]()
[ afbeelding ]
Maar die "ragdoll" shizzle doet wel meer rare dingen. Zo had ik een lijk, toevallig tussen twee metrowagons ingeklemd, dat maar als een vis op het droge bleef flippetieflappen, daar kreeg ik toch wel een beetje de kriebels van moet ik zeggen
Ik zie ook vaker hele rare dingen door de lucht vliegen. Ook heb ik een keer een Slave een mep zien krijgen van een Super Mutant. Die sloeg hem volgens mij van Rivet City direct naar Paradise Falls.
weet iemand waar die alien te vinden is ?? ik kreeg een alien pistol van een raider lol egt grappig 1 schot
en zo'n raider is stof![]()
Je 'kreeg' de Alien Pistol van een raiderquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef Mr.Hugsy het volgende:
weet iemand waar die alien te vinden is ?? ik kreeg een alien pistol van een raider lol egt grappig 1 schot
en zo'n raider is stof
Die alien crash-site is nogal veranderlijk van plaats (volgens mij). Bij mij was het ten zuidwesten van Oasis.
Nope, Alien-crash site is standaard.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je 'kreeg' de Alien Pistol van een raiderDie alien crash-site is nogal veranderlijk van plaats (volgens mij). Bij mij was het ten zuidwesten van Oasis.
Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:21 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Nope, Alien-crash site is standaard.
Er zijn er echter meerdere. Heb nog een ander stuk gevonden waar het leek alsof er een schip was neergestort, maar het bleek alleen een mega-krater te zijn waar wel ammo voor de alien blaster lagLekker radioactief plekje ook weer
Sinds gisteren eindelijk level 20 good karma
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Bij sommigen ligt ie voor de supermarkt en bij mij bij de Nuka-Cola fabriek, terwijl ie bij een vriend vlakbij paradise falls lag.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:21 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Nope, Alien-crash site is standaard.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
![]()
Ben sinds zaterdag begonnen met Fallout 3. Wat ontzettende spannend spel
. Wat ik nog onder de knie moet krijgen is de radar goed interpreteren; da's nog behoorlijk lastig
. En die gekke koeien, wat een rare wezens
![]()
![]()
Idemquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds gisteren eindelijk level 20 good karma
![]()
Gister trouwens bezig met de Bigtown quest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
Dat is de Firelance, da's wat andersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij sommigen ligt ie voor de supermarkt en bij mij bij de Nuka-Cola fabriek, terwijl ie bij een vriend vlakbij paradise falls lag.De Alien crashsite is een vaste plek,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..The difference between the three Abrahamic religions:
43/50 speech challenges
18/20 bobbleheads
33/50 computer hacks
3/5 super mutants behemoth
level 18/20
Volgens mij wordt dit mijn eerste 1000/1000 game
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:46 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Idem![]()
Gister trouwens bezig met de Bigtown quest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
ga er ook me uiterste best voor doen voor de platinum trophiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
43/50 speech challenges
18/20 bobbleheads
33/50 computer hacks
3/5 super mutants behemoth
level 18/20
Volgens mij wordt dit mijn eerste 1000/1000 game
Hoop dat ik een beetje gunstig gesaved heb voor de neutral en bad karma
PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:14 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
vraagje
ik heb een best wel redelijke pc:
core 2 duo 3 GHZ
4 GB RAM
9600 GT
maar het spel loopt echt bagger traag...wanneer ik mijn muis beweeg zit er zelfs vertraging in met wat er op het scherm komt...
meer mensen hier problemen mee?Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Kan je bij de wastland survival guide echt alle quests doen of kan je 1 per chapter? Conclusie, kan ik zowel "Find food at the Super Duper Mart" "Contract Radiation Sickness" en "Traversing a Mine Field" doen?
Deze site doet me vermoeden van niet namelijk en anders moet ik toch eerst maar even goed gaan kiezen..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Ja dat kan, bij radiation sickness raad ik je trouwens aan om een zo hoog mogelijk rad te krijgenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:24 schreef delano.888 het volgende:
Kan je bij de wastland survival guide echt alle quests doen of kan je 1 per chapter? Conclusie, kan ik zowel "Find food at the Super Duper Mart" "Contract Radiation Sickness" en "Traversing a Mine Field" doen?
Deze site doet me vermoeden van niet namelijk en anders moet ik toch eerst maar even goed gaan kiezen..
![]()
![]()
Dit probleem heb ik ook gehad, na de nieuwste drivers te hebben gedownload was het probleem opgelostquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vraagje
ik heb een best wel redelijke pc:
core 2 duo 3 GHZ
4 GB RAM
9600 GT
maar het spel loopt echt bagger traag...wanneer ik mijn muis beweeg zit er zelfs vertraging in met wat er op het scherm komt...
meer mensen hier problemen mee?![]()
![]()
videokaart drivers?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:30 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dit probleem heb ik ook gehad, na de nieuwste drivers te hebben gedownload was het probleem opgelost
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Ah super, ja die had ik al gedaan (met 600 rad, ik lees guidesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja dat kan, bij radiation sickness raad ik je trouwens aan om een zo hoog mogelijk rad te krijgen)maar daarna kon ik niet kiezen voor dat eten halen of mijnenveld lopen, dus ik maakte me al zorgen dat die nu nooit meer kunnen, maar dat kan dus nog wel
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Als je een beetje hoge speech hebt kan je dat wijf zelfs overhalen dat je het hebt gedaan terwijl je niks gedaan hebtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ah super, ja die had ik al gedaan (met 600 rad, ik lees guides)maar daarna kon ik niet kiezen voor dat eten halen of mijnenveld lopen, dus ik maakte me al zorgen dat die nu nooit meer kunnen, maar dat kan dus nog wel
![]()
![]()
Maar dan krijg je de bonus perk nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je een beetje hoge speech hebt kan je dat wijf zelfs overhalen dat je het hebt gedaan terwijl je niks gedaan hebt
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: