Dat, en...quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:48 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Cherry bombs! De nummer 1 plek om ze te vinden: Toiletten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Is idd 1 van de toffere plekken.. Ook een van de weinige plaatsen waar zo'n scriptje zit dat er een groepje raiders binnenkomt als jij er ook bent.. Al die gangpaden vol mijnen leggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:44 schreef Yuin het volgende:
Alweer paar dagen niet gespeeld, vanavond weer eens aan de gang ermee. Ik vind het jammer dat er weinig plekken zijn zoals de superdupermarkt, dat vond ik echt een chille plek om te spelen.
Als het goed is heb je, toen je de perk koos, ook een note gekregen en bijbehorende locatie op je map (ergens linksboven, if I recall correctly - Regulator HQ)quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:02 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Is idd 1 van de toffere plekken.. Ook een van de weinige plaatsen waar zo'n scriptje zit dat er een groepje raiders binnenkomt als jij er ook bent.. Al die gangpaden vol mijnen leggen![]()
Ohja, en waar zit die knakker die bij de lawbringer perk hoort?
Het spel is zo gemaakt dat je V.A.T.S. wel nodig hebtquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:15 schreef PrinceLu het volgende:
Gebruiken jullie vats veel? Ik merk dat ik het wel constant gebruik, geen action point gaat ongebruikt.Op de ps3 is het losse besturen sowieso wat lastiger dan met pc met muis, maar ik merk dat ik zonder vats echt als een mongool er op los knal.
Of komt dit omdat ik net level 10 ben en mn accuracy ruk is?
VATS om te richten, maar vaak schiet ik dan alsnog met de hand, zeker op langere afstand. Spaart mijn AP voor de korte afstand dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:20 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het spel is zo gemaakt dat je V.A.T.S. wel nodig hebt
Zonder V.A.T.S. is het ook erg lastig om gericht te schieten.
Ik ben ook een beetje teleurgesteld in die sniper rifle, had verwacht dat ie wat verder inzoomde en zeker hogere percentages met VATS zou krijgenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:06 schreef slacker_nl het volgende:
Ik gebruik VATS alleen op med-short range. Voor lange afstanden vind ik 'm te onnauwkeuring. Een hunting rifle en/of sniper rifle zouden toch beter moeten werken met VATS op afstand, maar daar is niks van waar.
Die sniper rifle is wel geniaal om te sneaken en sneak kills te doen, instant death...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:10 schreef The6thgate het volgende:
Wat is eigenlijk de beste armor? Loop nu met ontzettend toffe tesla power armor, maar vroeg me af of het nog beter kon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee jij bent lekker. =X
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_armor_and_clothingquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:10 schreef The6thgate het volgende:
Wat is eigenlijk de beste armor? Loop nu met ontzettend toffe tesla power armor, maar vroeg me af of het nog beter kon
quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:31 schreef PrinceLu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het loont om nieuwsgierig te zijnNog maar 6 bobbleheads te gaan
Too much is never enough!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:22 schreef Siniti het volgende:
Trouwens die quest van Tenpenny tower is best slechtMjah, Fallout 3 heeft gewoon een zwak voor onderdrukte ghouls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben bij paradise falls aangekomen, kon de verleiding niet weerstaan en heb iedereen afgeslacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee jij bent lekker. =X
amazon.co.uk geloof ikquote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef delano.888 het volgende:
Waaar kan je een stragety guide halen voor dittuzz
Je kan hem tijdens de game toch gewoon (tijdelijk als je wil) moeilijker zetten? Probeer t eens zou ik zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:12 schreef Bijsmaak het volgende:
Speelt er iemand op Very Hard? Hoe ervaar je het? Momenteel speel ik op Hard, maar na level 12 bereikt te hebben, lijkt alles een stukje te gemakkelijk. (Enclave soldiers met hunting rifle te lijf gegaan).
Uiteraard, maar ik vroeg me alleen af hoe anderen het ervaren... MIsschien is het spel gewoon te gemakkelijk IMHO??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je kan hem tijdens de game toch gewoon (tijdelijk als je wil) moeilijker zetten? Probeer t eens zou ik zeggen
Ik heb hem op Very Hard ver gespeeld, nog niet uitgespeeld, maar ben wel lvl 20.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:12 schreef Bijsmaak het volgende:
Speelt er iemand op Very Hard? Hoe ervaar je het? Momenteel speel ik op Hard, maar na level 12 bereikt te hebben, lijkt alles een stukje te gemakkelijk. (Enclave soldiers met hunting rifle te lijf gegaan).
Gewoon easy, en als je het te makkelijk vind ga je m steeds een standje hoger zetten, of is dat te makkelijk gedacht van mij? Aangezien je m toch wel op easy gaat laten staan danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
Welke moeilijkheidsgraad raden jullie dan aan om te beginnen aan Fallout 3?
Normal, dat vind ik goed te doen, zeker met de 2e keer dat je door de mainquest gaat (wat vast gaat gebeurenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
Ik zou zelf met (very) hard beginnen. Zit iets meer uitdaging in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
Meh, ik weet nog dat ik uit de vault kwam met mijn eerste karakter (normal difficulty), ik liep om een rots heen en had opeens 5 honden om me heen staan die me uit elkaar trokken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik zou zelf met (very) hard beginnen. Zit iets meer uitdaging in.
Ja. Ik was net level 15 toen ik met de DLC begon. Toen ik daarmee klaar was zat ik al flink tegen level 17 aan. Vandaag of morgen maar eens doorspelen tot level 17 dan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:08 schreef Strolie75 het volgende:
Krijg je in de DLC ook EXP? Ik ben nog niet lvl20.
Niet legaal, nee. Mooi systeem he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:14 schreef Pek het volgende:
Ik heb die Live-rommel uit m'n PC gesloopt, is er nog een andere manier om aan de DLC te komen?
Downloadable content.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
1.5 tot 2 uurquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:29 schreef -skippybal- het volgende:
Ah, hier zijn we. Vanavond ook maar een Anchorage spelen
Is het een beetje een lange quest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |