Dat heeft iedereen wel eens meegemaakt denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op, ja![]()
[ afbeelding ]
Maar die "ragdoll" shizzle doet wel meer rare dingen. Zo had ik een lijk, toevallig tussen twee metrowagons ingeklemd, dat maar als een vis op het droge bleef flippetieflappen, daar kreeg ik toch wel een beetje de kriebels van moet ik zeggen
Je 'kreeg' de Alien Pistol van een raiderquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef Mr.Hugsy het volgende:
weet iemand waar die alien te vinden is ?? ik kreeg een alien pistol van een raider lol egt grappig 1 schot
en zo'n raider is stof
Nope, Alien-crash site is standaard.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je 'kreeg' de Alien Pistol van een raiderDie alien crash-site is nogal veranderlijk van plaats (volgens mij). Bij mij was het ten zuidwesten van Oasis.
Dat dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:21 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Nope, Alien-crash site is standaard.
Bij sommigen ligt ie voor de supermarkt en bij mij bij de Nuka-Cola fabriek, terwijl ie bij een vriend vlakbij paradise falls lag.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:21 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Nope, Alien-crash site is standaard.
Idemquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds gisteren eindelijk level 20 good karma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL
Dat is de Firelance, da's wat andersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij sommigen ligt ie voor de supermarkt en bij mij bij de Nuka-Cola fabriek, terwijl ie bij een vriend vlakbij paradise falls lag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:46 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Idem![]()
Gister trouwens bezig met de Bigtown quest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
ga er ook me uiterste best voor doen voor de platinum trophiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
43/50 speech challenges
18/20 bobbleheads
33/50 computer hacks
3/5 super mutants behemoth
level 18/20
Volgens mij wordt dit mijn eerste 1000/1000 game
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:14 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ja dat kan, bij radiation sickness raad ik je trouwens aan om een zo hoog mogelijk rad te krijgenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:24 schreef delano.888 het volgende:
Kan je bij de wastland survival guide echt alle quests doen of kan je 1 per chapter? Conclusie, kan ik zowel "Find food at the Super Duper Mart" "Contract Radiation Sickness" en "Traversing a Mine Field" doen?
Deze site doet me vermoeden van niet namelijk en anders moet ik toch eerst maar even goed gaan kiezen..
Dit probleem heb ik ook gehad, na de nieuwste drivers te hebben gedownload was het probleem opgelostquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vraagje
ik heb een best wel redelijke pc:
core 2 duo 3 GHZ
4 GB RAM
9600 GT
maar het spel loopt echt bagger traag...wanneer ik mijn muis beweeg zit er zelfs vertraging in met wat er op het scherm komt...
meer mensen hier problemen mee?
videokaart drivers?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:30 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dit probleem heb ik ook gehad, na de nieuwste drivers te hebben gedownload was het probleem opgelost
Ah super, ja die had ik al gedaan (met 600 rad, ik lees guidesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja dat kan, bij radiation sickness raad ik je trouwens aan om een zo hoog mogelijk rad te krijgen
Als je een beetje hoge speech hebt kan je dat wijf zelfs overhalen dat je het hebt gedaan terwijl je niks gedaan hebtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ah super, ja die had ik al gedaan (met 600 rad, ik lees guides)maar daarna kon ik niet kiezen voor dat eten halen of mijnenveld lopen, dus ik maakte me al zorgen dat die nu nooit meer kunnen, maar dat kan dus nog wel
Maar dan krijg je de bonus perk nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je een beetje hoge speech hebt kan je dat wijf zelfs overhalen dat je het hebt gedaan terwijl je niks gedaan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |