Heeft weinig nut nu Fallout stuk is bij mijquote:
Om maar even serieus op je post in te gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:54 schreef Mr.Hugsy het volgende:
heb fallout3 tijdje geleden gekocht een geweldig spel het was best makkelijk om snel lvl 20 te halen
ik heb gehoord om niet de story line te doen gelijk of teminste niet te eindigen dus doe ik alle sidequests die ik kan vinden ik heb law bringer perk maar weet niet waar die vingers heen moeten weet iemand anders dat ?
ik heb ook bewust niet gekozen voor die perk waardoor je heel de map kan zien is zo makkelijk
vind het leuker zelf onderzoeken enzo ik ben nu dus ook elke nieuwe locatie op te schrijven en later te checken (omdat er zoveel locaties zijn dat je het vergeet) duurd wel erg lang heb nu 7 bobbelheads !
en ga nu die hond zoeken die blijkt ergens bij green blablabla deposit te zijn maarja zie het wel
welk monster is het sterkst trouwens ? ben heel wat tegen gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Gecondoleerdquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef Pek het volgende:
[..]
Heeft weinig nut nu Fallout stuk is bij mij
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Om maar even serieus op je post in te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]Maar die kom je niet zo veel tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt wel gelijk though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean![]()
Zin om vanavond weer te spelen, op naar Galaxy News Radio.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Waarom begrijp ik jouw undersig niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef Pek het volgende:
[..]
Heeft weinig nut nu Fallout stuk is bij mij
live as if you'll die today
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maar die kom je niet zo veel tegenJe hebt wel gelijk though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]Ah okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder is het beestje dus niet van belang?
Ik ook niet, freaky game engine denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waarom begrijp ik jouw undersig niet?![]()
Hij bleef zo staan nadat hij in de pan gehakt was.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Het is dat ik de HUD herken van Fallout 3, maar anders had ik gezworen dat het uit Half Life 2 kwam.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ook niet, freaky game engine denk ik![]()
Hij bleef zo staan nadat hij in de pan gehakt was.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]Die moet ik even onthouden, vanmiddag/vanavond daar even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die moet ik even onthouden, vanmiddag/vanavond daar even kijken
Al lopen er niet veel raiders meer rond. Ik had toch ergens de stille hoop dat hij je leuk zou vinden en dan altijd met je mee zou lopen
Ligt eraan of je aan trophies/achievements doetquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ah okéMaar verder is het beestje dus niet van belang?
![]()
Dan moet je ze namelijk allemaal killen...PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
Allemaal?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ligt eraan of je aan trophies/achievements doet![]()
Dan moet je ze namelijk allemaal killen...
Het waren er toch maarquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het waren er toch maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo blijft het spel je verrassen!live as if you'll die today
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo blijft het spel je verrassen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]Vanavond eens kijken waar ik die krengen kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vanavond eens kijken waar ik die krengen kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]Lekker specifiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De halve Wasteland is verbonden door metrotunnels
Maar ik vind ze toch liever zelf dan dat ik ze voorgezegd krijg. Thanks anyway
Ik zei het ook zo om het spannend te houdenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lekker specifiekDe halve Wasteland is verbonden door metrotunnels
Maar ik vind ze toch liever zelf dan dat ik ze voorgezegd krijg. Thanks anyway
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
GMTAquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zei het ook zo om het spannend te houden
Lijkt er wel een beetje op, jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is dat ik de HUD herken van Fallout 3, maar anders had ik gezworen dat het uit Half Life 2 kwam.![]()
Maar die "ragdoll" shizzle doet wel meer rare dingen. Zo had ik een lijk, toevallig tussen twee metrowagons ingeklemd, dat maar als een vis op het droge bleef flippetieflappen, daar kreeg ik toch wel een beetje de kriebels van moet ik zeggen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: