dat snap ik...quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Pek het volgende:
Live is anders de enige manier om aan de DLC te komen
Mesmetron ftw uiteraardquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de mesmetron, die vind ik nog veel toffer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GOTY
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat een game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GOTY
![]()
Volgens mij ben jij nog heul geen 18, vriend. Hup, de-installeren die hap. En snel!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:58 schreef Mr.Hugsy het volgende:
heb al zoveel side quests gedaan heb nu niks meer te doen =p tijd om verder het landschap in te gaan
heb net een gebouw alle locations van andere vaults gevonden maar eerst die hond halen !
hoorde ook dat een supermutant je vriend kan zijn ofzo lijkt me stom
Gaat een stuk makkelijker (maar wel leuker) worden vanaf nuquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef kastanova het volgende:
Oh my, ben al halverwege het spel en kom er nu pas achter waar die AP voor dient.
Ik had nog niet eens over VAT gehóórd, laat staan dat ik het gebruikte.
Dan moet je ook maar niet alle gesprekken meteen doorklikkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef kastanova het volgende:
Oh my, ben al halverwege het spel en kom er nu pas achter waar die AP voor dient.
Wat ga jij direct een ammo besparenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef kastanova het volgende:
Had het met een clanmaat hierover, zou juist tof zijn om met 1 ander persoon samen door die shithole te lopen. Ik vind het wel jammer dat het er niet inzit, maar het maakt de game er niet minder aantrekkelijk door.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Een multiplayer of co-op zou afbraak doen aan de gehele game. Je staat er juist helemaal alleen voor, dat is de kracht van de game. Als je met zijn tweeen rondhuppelt is dat gevoel veel minder, een AI buddy is toch heel anders
wil hem ook halen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Ben een heel klein stukje begonnen met de DLC, lijkt me wel weer grappig.
Oh ja???quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Pek het volgende:
Live is anders de enige manier om aan de DLC te komen
In het begin wordt jaar daar anders wel gewoon op gewezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef kastanova het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |