quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gezeik van sommige mensen over te weinig kogels is ook zo'n onzin, ten eerste is dat het punt van een wasteland, ten tweede heb ik nog nooit kogels te kort gekomen. (en ik speel op hard.)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:07 schreef Ered het volgende:
Toen ik net begonnen was met Fallout weet ik nog wel dat ik het gewoon te moeilijk vond, geen kogels en geld enzo.
Inmiddels zit ik aan mijn tweede playthrough, heb 10000 caps, 150 stimpaks en genoeg andere zooi. Misschien toch maar eens op hard zetten
ik nog wel...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat gezeik van sommige mensen over te weinig kogels is ook zo'n onzin, ten eerste is dat het punt van een wasteland, ten tweede heb ik nog nooit kogels te kort gekomen. (en ik speel op hard.)
Je moet simpelweg zuinig zijn op je kogels en veel met vats werken, vooral op het begin heb je amper kogels nodig om die beesies te killen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef rihago het volgende:
[..]
ik nog wel...
Maar denk dat dat idd snel zal veranderen...
ben ook nog maar aan het begin van het spel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd uber fallouter.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat gezeik van sommige mensen over te weinig kogels is ook zo'n onzin, ten eerste is dat het punt van een wasteland, ten tweede heb ik nog nooit kogels te kort gekomen. (en ik speel op hard.)
Komt daar nou een filmpje van Mirror's Edge tussendoor op het laatst?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:55 schreef Ered het volgende:Eén van mijn karakters ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was dat ook alweer? Circular logic? Erg humoristisch in ieder geval.
Processing... Processing... Ah, f*ck it.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Zeker leuk gedaan!quote:
Dan ben je aardig wat caps misgelopenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:46 schreef IedeK. het volgende:
Ben nu op weg naar Vault 87? iig dat stukje na Paradise Falls.
Moest dus die kinderen helpen ontsnappen, dus liep ik een beetje rond tussen al die slavers.
Jat ik één flesje Nuka Cola, krijg ik die hele groep achter me aan.![]()
![]()
Dus toen maar alle slavers gelijk vermoord.
En de mesmetron, die vind ik nog veel tofferquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan ben je aardig wat caps misgelopen
Die kun je alsnog van zijn lijk afpakken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de mesmetron, die vind ik nog veel toffer
Pfft, ik heb de slavers zonder voorafgaande waarschuwing onder de grond gestopt en heb ~75000 flessendoppen op mijn derde karakter. Ofwel, boeiuh.quote:
dat snap ik...quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Pek het volgende:
Live is anders de enige manier om aan de DLC te komen
Mesmetron ftw uiteraardquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de mesmetron, die vind ik nog veel toffer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GOTY
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat een game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GOTY
![]()
Volgens mij ben jij nog heul geen 18, vriend. Hup, de-installeren die hap. En snel!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:58 schreef Mr.Hugsy het volgende:
heb al zoveel side quests gedaan heb nu niks meer te doen =p tijd om verder het landschap in te gaan
heb net een gebouw alle locations van andere vaults gevonden maar eerst die hond halen !
hoorde ook dat een supermutant je vriend kan zijn ofzo lijkt me stom
Gaat een stuk makkelijker (maar wel leuker) worden vanaf nuquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef kastanova het volgende:
Oh my, ben al halverwege het spel en kom er nu pas achter waar die AP voor dient.
Ik had nog niet eens over VAT gehóórd, laat staan dat ik het gebruikte.
Dan moet je ook maar niet alle gesprekken meteen doorklikkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef kastanova het volgende:
Oh my, ben al halverwege het spel en kom er nu pas achter waar die AP voor dient.
Wat ga jij direct een ammo besparenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef kastanova het volgende:
Had het met een clanmaat hierover, zou juist tof zijn om met 1 ander persoon samen door die shithole te lopen. Ik vind het wel jammer dat het er niet inzit, maar het maakt de game er niet minder aantrekkelijk door.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Een multiplayer of co-op zou afbraak doen aan de gehele game. Je staat er juist helemaal alleen voor, dat is de kracht van de game. Als je met zijn tweeen rondhuppelt is dat gevoel veel minder, een AI buddy is toch heel anders
wil hem ook halen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Ben een heel klein stukje begonnen met de DLC, lijkt me wel weer grappig.
Oh ja???quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:18 schreef Pek het volgende:
Live is anders de enige manier om aan de DLC te komen
In het begin wordt jaar daar anders wel gewoon op gewezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:52 schreef kastanova het volgende:
Heeft weinig nut nu Fallout stuk is bij mijquote:
Om maar even serieus op je post in te gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:54 schreef Mr.Hugsy het volgende:
heb fallout3 tijdje geleden gekocht een geweldig spel het was best makkelijk om snel lvl 20 te halen
ik heb gehoord om niet de story line te doen gelijk of teminste niet te eindigen dus doe ik alle sidequests die ik kan vinden ik heb law bringer perk maar weet niet waar die vingers heen moeten weet iemand anders dat ?
ik heb ook bewust niet gekozen voor die perk waardoor je heel de map kan zien is zo makkelijk
vind het leuker zelf onderzoeken enzo ik ben nu dus ook elke nieuwe locatie op te schrijven en later te checken (omdat er zoveel locaties zijn dat je het vergeet) duurd wel erg lang heb nu 7 bobbelheads !
en ga nu die hond zoeken die blijkt ergens bij green blablabla deposit te zijn maarja zie het wel
welk monster is het sterkst trouwens ? ben heel wat tegen gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Gecondoleerdquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef Pek het volgende:
[..]
Heeft weinig nut nu Fallout stuk is bij mij
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Om maar even serieus op je post in te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]Maar die kom je niet zo veel tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt wel gelijk though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean![]()
Zin om vanavond weer te spelen, op naar Galaxy News Radio.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Waarom begrijp ik jouw undersig niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef Pek het volgende:
[..]
Heeft weinig nut nu Fallout stuk is bij mij
live as if you'll die today
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maar die kom je niet zo veel tegenJe hebt wel gelijk though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]Ah okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder is het beestje dus niet van belang?
Ik ook niet, freaky game engine denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waarom begrijp ik jouw undersig niet?![]()
Hij bleef zo staan nadat hij in de pan gehakt was.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Het is dat ik de HUD herken van Fallout 3, maar anders had ik gezworen dat het uit Half Life 2 kwam.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik ook niet, freaky game engine denk ik![]()
Hij bleef zo staan nadat hij in de pan gehakt was.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]Die moet ik even onthouden, vanmiddag/vanavond daar even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die moet ik even onthouden, vanmiddag/vanavond daar even kijken
Al lopen er niet veel raiders meer rond. Ik had toch ergens de stille hoop dat hij je leuk zou vinden en dan altijd met je mee zou lopen
Ligt eraan of je aan trophies/achievements doetquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ah okéMaar verder is het beestje dus niet van belang?
![]()
Dan moet je ze namelijk allemaal killen...PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
Allemaal?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ligt eraan of je aan trophies/achievements doet![]()
Dan moet je ze namelijk allemaal killen...
Het waren er toch maarquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het waren er toch maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo blijft het spel je verrassen!live as if you'll die today
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo blijft het spel je verrassen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]Vanavond eens kijken waar ik die krengen kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vanavond eens kijken waar ik die krengen kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]Lekker specifiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De halve Wasteland is verbonden door metrotunnels
Maar ik vind ze toch liever zelf dan dat ik ze voorgezegd krijg. Thanks anyway
Ik zei het ook zo om het spannend te houdenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lekker specifiekDe halve Wasteland is verbonden door metrotunnels
Maar ik vind ze toch liever zelf dan dat ik ze voorgezegd krijg. Thanks anyway
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
GMTAquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zei het ook zo om het spannend te houden
Lijkt er wel een beetje op, jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is dat ik de HUD herken van Fallout 3, maar anders had ik gezworen dat het uit Half Life 2 kwam.![]()
Maar die "ragdoll" shizzle doet wel meer rare dingen. Zo had ik een lijk, toevallig tussen twee metrowagons ingeklemd, dat maar als een vis op het droge bleef flippetieflappen, daar kreeg ik toch wel een beetje de kriebels van moet ik zeggen
The difference between the three Abrahamic religions:
Dat heeft iedereen wel eens meegemaakt denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op, ja![]()
[ afbeelding ]
Maar die "ragdoll" shizzle doet wel meer rare dingen. Zo had ik een lijk, toevallig tussen twee metrowagons ingeklemd, dat maar als een vis op het droge bleef flippetieflappen, daar kreeg ik toch wel een beetje de kriebels van moet ik zeggen
Ik zie ook vaker hele rare dingen door de lucht vliegen. Ook heb ik een keer een Slave een mep zien krijgen van een Super Mutant. Die sloeg hem volgens mij van Rivet City direct naar Paradise Falls.
weet iemand waar die alien te vinden is ?? ik kreeg een alien pistol van een raider lol egt grappig 1 schot
en zo'n raider is stof![]()
Je 'kreeg' de Alien Pistol van een raiderquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef Mr.Hugsy het volgende:
weet iemand waar die alien te vinden is ?? ik kreeg een alien pistol van een raider lol egt grappig 1 schot
en zo'n raider is stof
Die alien crash-site is nogal veranderlijk van plaats (volgens mij). Bij mij was het ten zuidwesten van Oasis.
Nope, Alien-crash site is standaard.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je 'kreeg' de Alien Pistol van een raiderDie alien crash-site is nogal veranderlijk van plaats (volgens mij). Bij mij was het ten zuidwesten van Oasis.
Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:21 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Nope, Alien-crash site is standaard.
Er zijn er echter meerdere. Heb nog een ander stuk gevonden waar het leek alsof er een schip was neergestort, maar het bleek alleen een mega-krater te zijn waar wel ammo voor de alien blaster lagLekker radioactief plekje ook weer
Sinds gisteren eindelijk level 20 good karma
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Bij sommigen ligt ie voor de supermarkt en bij mij bij de Nuka-Cola fabriek, terwijl ie bij een vriend vlakbij paradise falls lag.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:21 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Nope, Alien-crash site is standaard.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
![]()
Ben sinds zaterdag begonnen met Fallout 3. Wat ontzettende spannend spel
. Wat ik nog onder de knie moet krijgen is de radar goed interpreteren; da's nog behoorlijk lastig
. En die gekke koeien, wat een rare wezens
![]()
![]()
Idemquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds gisteren eindelijk level 20 good karma
![]()
Gister trouwens bezig met de Bigtown quest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
Dat is de Firelance, da's wat andersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij sommigen ligt ie voor de supermarkt en bij mij bij de Nuka-Cola fabriek, terwijl ie bij een vriend vlakbij paradise falls lag.De Alien crashsite is een vaste plek,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..The difference between the three Abrahamic religions:
43/50 speech challenges
18/20 bobbleheads
33/50 computer hacks
3/5 super mutants behemoth
level 18/20
Volgens mij wordt dit mijn eerste 1000/1000 game
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:46 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Idem![]()
Gister trouwens bezig met de Bigtown quest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
ga er ook me uiterste best voor doen voor de platinum trophiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
43/50 speech challenges
18/20 bobbleheads
33/50 computer hacks
3/5 super mutants behemoth
level 18/20
Volgens mij wordt dit mijn eerste 1000/1000 game
Hoop dat ik een beetje gunstig gesaved heb voor de neutral en bad karma
PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN-ID: Blue-Eyed-NL![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:14 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
vraagje
ik heb een best wel redelijke pc:
core 2 duo 3 GHZ
4 GB RAM
9600 GT
maar het spel loopt echt bagger traag...wanneer ik mijn muis beweeg zit er zelfs vertraging in met wat er op het scherm komt...
meer mensen hier problemen mee?Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Kan je bij de wastland survival guide echt alle quests doen of kan je 1 per chapter? Conclusie, kan ik zowel "Find food at the Super Duper Mart" "Contract Radiation Sickness" en "Traversing a Mine Field" doen?
Deze site doet me vermoeden van niet namelijk en anders moet ik toch eerst maar even goed gaan kiezen..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Ja dat kan, bij radiation sickness raad ik je trouwens aan om een zo hoog mogelijk rad te krijgenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:24 schreef delano.888 het volgende:
Kan je bij de wastland survival guide echt alle quests doen of kan je 1 per chapter? Conclusie, kan ik zowel "Find food at the Super Duper Mart" "Contract Radiation Sickness" en "Traversing a Mine Field" doen?
Deze site doet me vermoeden van niet namelijk en anders moet ik toch eerst maar even goed gaan kiezen..
![]()
![]()
Dit probleem heb ik ook gehad, na de nieuwste drivers te hebben gedownload was het probleem opgelostquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vraagje
ik heb een best wel redelijke pc:
core 2 duo 3 GHZ
4 GB RAM
9600 GT
maar het spel loopt echt bagger traag...wanneer ik mijn muis beweeg zit er zelfs vertraging in met wat er op het scherm komt...
meer mensen hier problemen mee?![]()
![]()
videokaart drivers?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:30 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dit probleem heb ik ook gehad, na de nieuwste drivers te hebben gedownload was het probleem opgelost
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Ah super, ja die had ik al gedaan (met 600 rad, ik lees guidesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja dat kan, bij radiation sickness raad ik je trouwens aan om een zo hoog mogelijk rad te krijgen)maar daarna kon ik niet kiezen voor dat eten halen of mijnenveld lopen, dus ik maakte me al zorgen dat die nu nooit meer kunnen, maar dat kan dus nog wel
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Als je een beetje hoge speech hebt kan je dat wijf zelfs overhalen dat je het hebt gedaan terwijl je niks gedaan hebtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ah super, ja die had ik al gedaan (met 600 rad, ik lees guides)maar daarna kon ik niet kiezen voor dat eten halen of mijnenveld lopen, dus ik maakte me al zorgen dat die nu nooit meer kunnen, maar dat kan dus nog wel
![]()
![]()
Maar dan krijg je de bonus perk nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je een beetje hoge speech hebt kan je dat wijf zelfs overhalen dat je het hebt gedaan terwijl je niks gedaan hebt
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: