Je moet wel maat houden in je eerste stukkie hoor!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
Where'd you go???
ff reclame maken voor mijn versie![]()
Krijg er wel allemaal kusjes door van iedereenquote:Op maandag 19 januari 2009 09:44 schreef Dichterbijer het volgende:
Janneke7, lekker deprimerend wat jij hebt
Mijn stagekindjes straks? Hoop ik?quote:Wie maakt er nou nog een leuke dag van?
Hoop het ook voor jequote:Op maandag 19 januari 2009 09:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Krijg er wel allemaal kusjes door van iedereen![]()
![]()
[..]
Mijn stagekindjes straks? Hoop ik?
VOlgens mij welquote:
gecondoleert dan maarquote:Op maandag 19 januari 2009 09:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hihi, dank je, maar tis geen beterschap waard hoor
Ik hoor Ilse!
Dank jequote:
... en dat zegt iemand die zowel een vriendje als een vriendinnetje heeft! Tssskquote:Op maandag 19 januari 2009 10:14 schreef Jannekje7 het volgende:
I just wanna feel, real love!
Maarja, wat is echte liefde he..
Als een roosje, ik was ķp gisteravond.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh Bren, beetje geslapen na je dramatische dag van gister?
Qua depri-dag past Jolene wel erg goed...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:06 schreef on_air het volgende:
Ik heb van Dolly gewoon Jolene gedraaid. 9 to 5 is me iets te ambitieus.
Tsja, what can I say..?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
... en dat zegt iemand die zowel een vriendje als een vriendinnetje heeft! Tsssk![]()
Ik vind 9 to 5 deprimerender.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Qua depri-dag past Jolene wel erg goed...
O ja, goedemorgen
Erg dubieus....quote:Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
... en dat zegt iemand die zowel een vriendje als een vriendinnetje heeft! Tsssk![]()
Jolene is ook 10x mooier dan 9 till 5quote:Op maandag 19 januari 2009 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Qua depri-dag past Jolene wel erg goed...
O ja, goedemorgen
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jolene is ook 10x mooier dan 9 till 5
"Please don't take him just because you can"
dan bel ik jou mijn vriendquote:Op maandag 19 januari 2009 10:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Whenever I'm down...
Themaplaatjes aant draaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Als het geheime ambities zijn... misschien geheim houden?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik uh.... heb zeer geheime musicalambitie...
Zal ik me inschrijven voor die auditie voor mary poppins?
Ik had juist een schop nodig om t wel te doenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als het geheime ambities zijn... misschien geheim houden?
Dat is waar... moet ik vast een fan topic aanmaken ergens hier op fok?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik had juist een schop nodig om t wel te doen![]()
Maar ik doe t toch. Vorige keer met Op zoek naar Evita had ik zo'n spijt dat ik het niet gedaan had... Het is het proberen waard toch?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is waar... moet ik vast een fan topic aanmaken ergens hier op fok?
Wacht daar maar mee tot ik in de liveshows staquote:Op maandag 19 januari 2009 10:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is waar... moet ik vast een fan topic aanmaken ergens hier op fok?
Dan wordt die datum de meest deprimerende dag ooitquote:
Weetog, mooi issie hequote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Paul, je MBH-avatar is terug!
Een beetje dan
Nee, ze ligt nog steeds in het ziekenhuis. Maar ze weten eindelijk wat haar mankeert nu (ontsteking aan de hartkleppen), daar wordt ze voor behandeld en ze knapt goed opquote:Op maandag 19 januari 2009 12:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ook net gedaan ja
Eej Bren, hoe is t nou met je verhuurdster, is ze weer uit t ziekenhuis..?
Verschrikkelijk (sorry Hansquote:
De vraag is zou je het kunnenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik had juist een schop nodig om t wel te doen![]()
Maar ik doe t toch. Vorige keer met Op zoek naar Evita had ik zo'n spijt dat ik het niet gedaan had... Het is het proberen waard toch?
Genieten hequote:Op maandag 19 januari 2009 13:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan het niet nog een paar uur extra duren, Giel is weer helemaal terug op zijn oude niveau
? wat is er zo anders dan vergeleken met vorige week?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij genieten heb ik een ander beeld , jammer want hij was op de goede weg
De zelfverheerlijking is weer terug, het mensen de hoek intrappen is weer terug. zo kan ik er nog wel een paar opnoemenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Paul het volgende:
[..]
? wat is er zo anders dan vergeleken met vorige week?
Ja, best ok, prettige stem ook wel. Maar wel heel erg simpel dat je 'm nu al mee kon zingen. Dat verveelt dus al straks na de 2e luisterbeurt.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuwe nummertje van Nikki is best prettig
Meeste zijn allemaal weer druk aan het werk,school,wegquote:Op maandag 19 januari 2009 13:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, best ok, prettige stem ook wel. Maar wel heel erg simpel dat je 'm nu al mee kon zingen. Dat verveelt dus al straks na de 2e luisterbeurt.
Wel bijzonder rustig hier trouwens.
Ja, tuurlijjk. Ik hoef mij ook niet te vervelen.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, tuurlijjk. Ik hoef mij ook niet te vervelen.
Maar dat wil niet zeggen dat er af en toe niet even tijd vrij gemaakt kan worden voor wat afleiding en gezelligheid.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 19 januari 2009 14:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, tuurlijjk. Ik hoef mij ook niet te vervelen.
Maar dat wil niet zeggen dat er af en toe niet even tijd vrij gemaakt kan worden voor wat afleiding en gezelligheid.
Annemiek had het er gisteravond al over........... maar bij het horen van Annemiek denk ik eigenlijk alleen maar aan leuke dingenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:13 schreef cosmick het volgende:
Wat een gezeur met die zwarte maandag. Is dat wat nieuws? Niet zeuren, gewoon doooorgaan. Is het zo weer dinsdag.
Hij zat gisteren in het topic over dat concert voor Obama geloof ikquote:Op maandag 19 januari 2009 14:09 schreef cosmick het volgende:
Roel nog steeds niet gesignaleerd?
Hij post heel af en toe nog op fok, zie hem meer op twitterquote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij zat gisteren in het topic over dat concert voor Obama geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |