Qua depri-dag past Jolene wel erg goed...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:06 schreef on_air het volgende:
Ik heb van Dolly gewoon Jolene gedraaid. 9 to 5 is me iets te ambitieus.
Tsja, what can I say..?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
... en dat zegt iemand die zowel een vriendje als een vriendinnetje heeft! Tsssk![]()
Ik vind 9 to 5 deprimerender.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Qua depri-dag past Jolene wel erg goed...
O ja, goedemorgen
Erg dubieus....quote:Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
... en dat zegt iemand die zowel een vriendje als een vriendinnetje heeft! Tsssk![]()
Jolene is ook 10x mooier dan 9 till 5quote:Op maandag 19 januari 2009 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Qua depri-dag past Jolene wel erg goed...
O ja, goedemorgen
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jolene is ook 10x mooier dan 9 till 5
"Please don't take him just because you can"
dan bel ik jou mijn vriendquote:Op maandag 19 januari 2009 10:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Whenever I'm down...
Themaplaatjes aant draaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Als het geheime ambities zijn... misschien geheim houden?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik uh.... heb zeer geheime musicalambitie...
Zal ik me inschrijven voor die auditie voor mary poppins?
Ik had juist een schop nodig om t wel te doenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als het geheime ambities zijn... misschien geheim houden?
Dat is waar... moet ik vast een fan topic aanmaken ergens hier op fok?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik had juist een schop nodig om t wel te doen![]()
Maar ik doe t toch. Vorige keer met Op zoek naar Evita had ik zo'n spijt dat ik het niet gedaan had... Het is het proberen waard toch?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is waar... moet ik vast een fan topic aanmaken ergens hier op fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |