Lekker slapen dan, is het snel morgenquote:Op maandag 19 januari 2009 00:52 schreef Brennel het volgende:
Ja, het was ronduit kut. Ik ben zo blij dat ik morgen (maandag) een dagje vrij ben.
Ja, ik ga ook zo, eerst nog eventjes bijkomen en wat drinken. M'n hoofd leeg makenquote:Op maandag 19 januari 2009 00:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekker slapen dan, is het snel morgen
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:43 schreef Brennel het volgende:
Bah, bah, bah. Godzijdank is deze dag voorbij,
Dat wil jij ook altijdquote:Op maandag 19 januari 2009 00:58 schreef Paul het volgende:
Brennel wil aandacht
Fok zit vol met dat soort mensenquote:Op maandag 19 januari 2009 01:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Van vrouwen ben ik het gewend maar dat sommige mannen het ook willen
Leuk he werken voor servex voor een schijtloontjequote:Op maandag 19 januari 2009 01:00 schreef Brennel het volgende:
Verschrikkelijk druk gehad op het werk, één collega waarmee ik stond vrat niks uit en was ontzettend traag, zowel in zijn doen en laten als van begrip, en de andere collega heeft een ego van hier tot Tokio en terug, wilt alles beter weten en moet áltijd het laatste woord hebben, verschrikkelijk bijdehand. We hadden veel te weinig tijd voor alles wat moest gebeuren, en dan hebben we nog tot 0.00 gewerkt, het was één grote chaos.
En toen ik thuis kwam blee m'n kat de kamer ondergekotst te hebben, waar ik pas achter kwam toen ik er al vrolijk doorheen had gelopen met m'n sloffen aan![]()
Pfffff * Brennel blaast stoom af
Helemaal topquote:Op maandag 19 januari 2009 01:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leuk he werken voor servex voor een schijtloontje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |