Wacht daar maar mee tot ik in de liveshows staquote:Op maandag 19 januari 2009 10:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is waar... moet ik vast een fan topic aanmaken ergens hier op fok?
Dan wordt die datum de meest deprimerende dag ooitquote:
Weetog, mooi issie hequote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Paul, je MBH-avatar is terug!
Een beetje dan
Nee, ze ligt nog steeds in het ziekenhuis. Maar ze weten eindelijk wat haar mankeert nu (ontsteking aan de hartkleppen), daar wordt ze voor behandeld en ze knapt goed opquote:Op maandag 19 januari 2009 12:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ook net gedaan ja
Eej Bren, hoe is t nou met je verhuurdster, is ze weer uit t ziekenhuis..?
Verschrikkelijk (sorry Hansquote:
De vraag is zou je het kunnenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik had juist een schop nodig om t wel te doen![]()
Maar ik doe t toch. Vorige keer met Op zoek naar Evita had ik zo'n spijt dat ik het niet gedaan had... Het is het proberen waard toch?
Genieten hequote:Op maandag 19 januari 2009 13:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan het niet nog een paar uur extra duren, Giel is weer helemaal terug op zijn oude niveau
? wat is er zo anders dan vergeleken met vorige week?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij genieten heb ik een ander beeld , jammer want hij was op de goede weg
De zelfverheerlijking is weer terug, het mensen de hoek intrappen is weer terug. zo kan ik er nog wel een paar opnoemenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:38 schreef Paul het volgende:
[..]
? wat is er zo anders dan vergeleken met vorige week?
Ja, best ok, prettige stem ook wel. Maar wel heel erg simpel dat je 'm nu al mee kon zingen. Dat verveelt dus al straks na de 2e luisterbeurt.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuwe nummertje van Nikki is best prettig
Meeste zijn allemaal weer druk aan het werk,school,wegquote:Op maandag 19 januari 2009 13:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, best ok, prettige stem ook wel. Maar wel heel erg simpel dat je 'm nu al mee kon zingen. Dat verveelt dus al straks na de 2e luisterbeurt.
Wel bijzonder rustig hier trouwens.
Ja, tuurlijjk. Ik hoef mij ook niet te vervelen.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, tuurlijjk. Ik hoef mij ook niet te vervelen.
Maar dat wil niet zeggen dat er af en toe niet even tijd vrij gemaakt kan worden voor wat afleiding en gezelligheid.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 19 januari 2009 14:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, tuurlijjk. Ik hoef mij ook niet te vervelen.
Maar dat wil niet zeggen dat er af en toe niet even tijd vrij gemaakt kan worden voor wat afleiding en gezelligheid.
Annemiek had het er gisteravond al over........... maar bij het horen van Annemiek denk ik eigenlijk alleen maar aan leuke dingenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:13 schreef cosmick het volgende:
Wat een gezeur met die zwarte maandag. Is dat wat nieuws? Niet zeuren, gewoon doooorgaan. Is het zo weer dinsdag.
Hij zat gisteren in het topic over dat concert voor Obama geloof ikquote:Op maandag 19 januari 2009 14:09 schreef cosmick het volgende:
Roel nog steeds niet gesignaleerd?
Hij post heel af en toe nog op fok, zie hem meer op twitterquote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij zat gisteren in het topic over dat concert voor Obama geloof ik
Geeft niets hoor SCquote:Op maandag 19 januari 2009 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verschrikkelijk (sorry Hans)
De Whombats zijn net een paar weken van de radio af, krijg je de volgende ellendeband...
Aardige plaatquote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Ennuh, wat vinden jullie van de nieuwe U2 ? het deed mij eigenlijk vrij weinig.
ik vind het weinig bijzonders, denk niet dat dit een U2 klassieker wordtquote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Het had weer wat weg van Vertigo en dat geluid deed mij eigenlijk niet zo heel veel. Naja, we zullen die plaat vast nog wel heeeeeeeeeel vaak gaan horenquote:
Ongestructureerd gejengel.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Ik verwacht wel weer een top 10 hit omdat het U2 is, maar een klassieker denk ik ook nietquote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef rubbereend het volgende:
ik vind het weinig bijzonders, denk niet dat dit een U2 klassieker wordt
het lot zal wel weer bepalen dat het een megahit zal worden, maar in de top 2000 allertijden zal het geen plekje krijgenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het had weer wat weg van Vertigo en dat geluid deed mij eigenlijk niet zo heel veel. Naja, we zullen die plaat vast nog wel heeeeeeeeeel vaak gaan horen.
Neuh ajb geen Megahitquote:Op maandag 19 januari 2009 15:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
het lot zal wel weer bepalen dat het een megahit zal worden, maar in de top 2000 allertijden zal het geen plekje krijgen
Volgens 3FMfan heten die gasten Cidinho E Doca - Rap Das Armas. Zal wel weer een hit zijn in de clubsquote:Op maandag 19 januari 2009 15:26 schreef cosmick het volgende:
What the hell is dit nu weer!
In de club van zwakzinnigen zekerquote:Op maandag 19 januari 2009 15:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens 3FMfan heten die gasten Cidinho E Doca - Rap Das Armas. Zal wel weer een hit zijn in de clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |