Geeft niets hoor SCquote:Op maandag 19 januari 2009 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verschrikkelijk (sorry Hans)
De Whombats zijn net een paar weken van de radio af, krijg je de volgende ellendeband...
Aardige plaatquote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Ennuh, wat vinden jullie van de nieuwe U2 ? het deed mij eigenlijk vrij weinig.
ik vind het weinig bijzonders, denk niet dat dit een U2 klassieker wordtquote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Het had weer wat weg van Vertigo en dat geluid deed mij eigenlijk niet zo heel veel. Naja, we zullen die plaat vast nog wel heeeeeeeeeel vaak gaan horenquote:
Ongestructureerd gejengel.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Ik verwacht wel weer een top 10 hit omdat het U2 is, maar een klassieker denk ik ook nietquote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef rubbereend het volgende:
ik vind het weinig bijzonders, denk niet dat dit een U2 klassieker wordt
het lot zal wel weer bepalen dat het een megahit zal worden, maar in de top 2000 allertijden zal het geen plekje krijgenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het had weer wat weg van Vertigo en dat geluid deed mij eigenlijk niet zo heel veel. Naja, we zullen die plaat vast nog wel heeeeeeeeeel vaak gaan horen.
Neuh ajb geen Megahitquote:Op maandag 19 januari 2009 15:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
het lot zal wel weer bepalen dat het een megahit zal worden, maar in de top 2000 allertijden zal het geen plekje krijgen
Volgens 3FMfan heten die gasten Cidinho E Doca - Rap Das Armas. Zal wel weer een hit zijn in de clubsquote:Op maandag 19 januari 2009 15:26 schreef cosmick het volgende:
What the hell is dit nu weer!
In de club van zwakzinnigen zekerquote:Op maandag 19 januari 2009 15:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens 3FMfan heten die gasten Cidinho E Doca - Rap Das Armas. Zal wel weer een hit zijn in de clubs.
Die uitleg heb ik net gemistquote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef LeonH het volgende:
Ja ik ga jullie gerust stellen. Het is inderdaad een hele dikke club hit!
En velen zullen niet weten wat het betekent van wat Paul net uitlegt
Die ik trouwens wel leuk vind, maar... het had van mij geen Megahit hoeven worden. Paar keer horen is wel grappigquote:Op maandag 19 januari 2009 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Nou idd, ik hoorde hem zaterdag ook al. Vind't niet zo storend eigenlijk...
Die MH hoor je ook wel in clubs trouwens
Leuk liedje over de oorlogsvoering en verkrachtinge van de vrouwen en daar blij over zingenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
In de club van zwakzinnigen zeker.
de kleine van mij zingt ook heel blij het parapampapapapapa meequote:Op maandag 19 januari 2009 15:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuk liedje over de oorlogsvoering en verkrachtinge van de vrouwen en daar blij over zingen
parappapapapapa moet het geluid van het geweer voorstellen, en het schijnt in Brazilie zo'n beetje het lijflied i.v.m. de criminaliteit enzoquote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die uitleg heb ik net gemist. Was even mijn tanden aan het poetsen..
![]()
Use Somebody
Thanks voor de info !quote:Op maandag 19 januari 2009 15:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
parappapapapapa moet het geluid van het geweer voorstellen, en het schijnt in Brazilie zo'n beetje het lijflied i.v.m. de criminaliteit enzo
http://en.wikipedia.org/wiki/Rap_das_Armas
Ja, wat ongelovelijk vreselijkquote:
Heb er ook helemaal niets mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
Human van de Killers is ook al zo'n kansloze plaat!
HAHAHA!quote:Wanneer draait'ie eens wat leuks
Neu.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef -Hans- het volgende:
Lily Allen - The Fear.
Dit vinden zelfs Cos en SC een freaking vette plaat. Of niet??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |