Net alsof jij bier lust, je bent een fucking flikker manquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zolang we er niet dronken van worden, nee.
Doe even niet....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof jij bier lust, je bent een fucking flikker man
Was op de KLB SC meet ook zo, ik werd wakker met een plakkerig gezicht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En je verwacht dan dat ik me op je fap.
Je kwijlt in je slaap?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was op de KLB SC meet ook zo, ik werd wakker met een plakkerig gezicht.
Ik drink meestal rode wijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij de boeren is jupiler en grolsch ook bierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Overtuigdend, ik kom ook!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:52 schreef reetveter het volgende:
Ik ga de hele avond kutmuziek aanvragen like Jordy van Loon en metrostation
Langs of ook binnen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kom waarschijnlijk ook even langsals alles volgens planning gaat natuurlijk.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eerst ga ik jullie begluren, en als het me bevalt kom ik wel hoi zeggen!
Hoi.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eerst ga ik jullie begluren, en als het me bevalt kom ik wel hoi zeggen!
Kom jij ookquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:56 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik denk dat alle KLB Meet gangers zojuist klaargekomen zijn bij de gedachte dat BT heel misschien wel eens langs zou kunnen komen
Toch kom ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:48 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik kom alleen als Juicyhil niet komt.
Omdat ik er geen behoefte aan heb om FOK! forum leden te ontmoetenquote:
Haha okay, dat is jouw keuze natuurlijk. Maar ik vind het wel jammerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Omdat ik er geen behoefte aan heb om FOK! forum leden te ontmoetenIk laat het graag bij het forum
Bespeur ik daar een poging mij te overtuigen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha okay, dat is jouw keuze natuurlijk. Maar ik vind het wel jammer!
Nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een poging mij te overtuigen?
Precies. Ik zal Sjaak er wel naartoe sturen, kan je de hele avond met hem kletsenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je iets tegen je wil doet natuurlijk
Dat zou gezellig zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 00:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Precies. Ik zal Sjaak er wel naartoe sturen, kan je de hele avond met hem kletsen
Ik zal het hem zeggen.quote:
Hoe kunnen we daar rekening mee houdenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zal het hem zeggen.
Hierbij wil ik iedereen vragen er rekening mee te houden dat er op de meet een luiaard langskomt.
Er mag wel alcohol geschonken worden, maar het zou leuk zijn als iedereen wat bladeren meeneemt. Dat is wat Sjaak eet namelijk. En als hij wil slapen mag hij niet gestoord worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kunnen we daar rekening mee houden?
Mag er nog wel alcohol geschonken worden?
Oké is goedquote:Op zondag 8 februari 2009 00:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er mag wel alcohol geschonken worden, maar het zou leuk zijn als iedereen wat bladeren meeneemt. Dat is wat Sjaak eet namelijk. En als hij wil slapen mag hij niet gestoord worden.
Ik gok op Cannabis Sativa Holandicaquote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké is goedheeft hij nog een favoriete bladersoort?
Sjaak is inmiddels veel gewend, dus alles volstaat.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké is goedheeft hij nog een favoriete bladersoort?
Survivor man.quote:
Een KLB meet zonder De_Ananas is dan ook ten dode opgeschrevenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Het schiet niet op he, met dit topic, moeten toch eens concrete plannen gemaakt worden hoor
Niet zo liegenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh wij komen als BT komt trouwens!
Er is een locatie en een datum... wat wil je nog meer gaan plannen dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Het schiet niet op he, met dit topic, moeten toch eens concrete plannen gemaakt worden hoor
Maar je komt dus wel?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zo liegenje komt toch wel.
Welke KLB'er welke ONZ'er in elkaar gaat slaan.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er is een locatie en een datum... wat wil je nog meer gaan plannen dan?
Ik doe niet mee, ik moet foto's maken en outsidr moet me uitleggen hoe mijn camera werktquote:Op maandag 9 februari 2009 13:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Welke KLB'er welke ONZ'er in elkaar gaat slaan.
Dat is toch die knaap die met afcajos en NG gaat vechten?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, ik moet foto's maken en outsidr moet me uitleggen hoe mijn camera werkt
Ja waarschijnlijk wil ik samen met een vriendin een dagje Utrecht doen, dus winkels kijken, hapje eten, en daarna uit. En dan kunnen we dat net zo goed op de datum van de meet doen en even langskomenquote:
Oke, tofquote:Op maandag 9 februari 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wil ik samen met een vriendin een dagje Utrecht doen, dus winkels kijken, hapje eten, en daarna uit. En dan kunnen we dat net zo goed op de datum van de meet doen en even langskomen!
Stoer man!!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Welke KLB'er welke ONZ'er in elkaar gaat slaan.
Ik heb ananasringen in de koelkast, de rest al weggegooidquote:Op maandag 9 februari 2009 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
Iedereen die naar de meet gaat moet een ananas meenemen om solidariteit met mij te tonen
Hahaquote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is toch die knaap die met afcajos en NG gaat vechten?
Je bent niet de enige neequote:Op maandag 9 februari 2009 13:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ben ik de enige waarbij FOK! het niet doet?Telkens foutmelding
Topquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:33 schreef Gupje het volgende:
Ordinair en Ik komen ook
Als Almeerder dien je te komen.quote:
Als ik soms zie wat er in en uit gaat zal FOK toch wel meevallen hoop ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
We mogen Stairway wel gaan waarschuwen dat er zo een hele rits vage figuren gaan komen die avond, voor extra bier in te slaan. Misschien een hoekje met bordje gereserveerd speciaal voor fok....
Geen idee. Ik ken de Stairway totaal niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:58 schreef Razorback het volgende:
Als ik soms zie wat er in en uit gaat zal FOK toch wel meevallen hoop ik
Nee, het is een FOK!meetquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef Jorwol het volgende:
Is dit alleen voor de coole mensen?
Die zag ik aan komenquote:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer geld ik kwijt ben aan rondjes gevenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die zag ik aan komenHehehe, nee misschien kom ik wel even als 'toevallige' passant en ga ik jullie uitlachen. Ofzo. Of ik kom niet. Of toch wel... Hm...
Als je toch rondjes gaat geven ga ik wel op de fietsquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer geld ik kwijt ben aan rondjes geven
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer geld ik kwijt ben aan rondjes geven
Dan ben je aardig uitgemolkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zondag, gewoon 2 avonden door trekken
Aaah, geef die jongens een paar biertjes en het komt vast wel goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:23 schreef MarkM het volgende:
Ik kom langs Houten, maar ik ben niet zo geliefd op deze meet.
Ik heb al plannen. Ja die zijn belangrijkerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als Almeerder dien je te komen.
Bron: de 10 KLB-geboden.
Wellusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:23 schreef MarkM het volgende:
Hmmm.. spekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je zin hebt in een spektakel
Jij hebt er wel zin in, of niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je zin hebt in een spektakel
Voor ajax? kom maarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:23 schreef MarkM het volgende:
Je bent toch niet bang voor wat internetheldenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:23 schreef MarkM het volgende:
De verhalen hier op KLB zijn anders wel heel sterk hoor. Ik zou ook geïntimideerd rakenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor wat internethelden
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef afcajos het volgende:
Waarschijnlijk sla ik op de meet 6 gasten in elkaar en hossel ik 4 wijven, waarvan ik er 4 besmet met een SOA.
Oh, als dat het is.. Ik denk dat hij wel komtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef afcajos het volgende:
Waarschijnlijk sla ik op de meet 6 gasten in elkaar en hossel ik 4 wijven, waarvan ik er één zwanger maak.
Zonder mij is het toch niet leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, heb al mooi vrij geregeld van m'n werk voor over 2 weken dus ik hoop dat die meet de moeite waard zal zijn.
Je wilt gewoon dat ik ook gaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt ga. En ik bedoelde het overigens niet gemeen tegen jou ofzoexcusez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |