Als je toch rondjes gaat geven ga ik wel op de fietsquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer geld ik kwijt ben aan rondjes geven
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer geld ik kwijt ben aan rondjes geven
Dan ben je aardig uitgemolkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zondag, gewoon 2 avonden door trekken
Aaah, geef die jongens een paar biertjes en het komt vast wel goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:23 schreef MarkM het volgende:
Ik kom langs Houten, maar ik ben niet zo geliefd op deze meet.
Ik heb al plannen. Ja die zijn belangrijkerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als Almeerder dien je te komen.
Bron: de 10 KLB-geboden.
Wellusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:23 schreef MarkM het volgende:
Hmmm.. spekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je zin hebt in een spektakel
Jij hebt er wel zin in, of niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je zin hebt in een spektakel
Voor ajax? kom maarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:23 schreef MarkM het volgende:
Je bent toch niet bang voor wat internetheldenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:23 schreef MarkM het volgende:
De verhalen hier op KLB zijn anders wel heel sterk hoor. Ik zou ook geïntimideerd rakenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor wat internethelden
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef afcajos het volgende:
Waarschijnlijk sla ik op de meet 6 gasten in elkaar en hossel ik 4 wijven, waarvan ik er 4 besmet met een SOA.
Oh, als dat het is.. Ik denk dat hij wel komtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef afcajos het volgende:
Waarschijnlijk sla ik op de meet 6 gasten in elkaar en hossel ik 4 wijven, waarvan ik er één zwanger maak.
Zonder mij is het toch niet leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, heb al mooi vrij geregeld van m'n werk voor over 2 weken dus ik hoop dat die meet de moeite waard zal zijn.
Je wilt gewoon dat ik ook gaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt ga. En ik bedoelde het overigens niet gemeen tegen jou ofzoexcusez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |